globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
 
23.7.2011 v 20:46
Jak třeba znovu zaznělo v I like bike. U guzzi bych to chápal (pálí nerovnoměrně), ale boxer pálící vždy po 360? Ten by měl ostřeďovat na obě strany, ne?

Uzavřeno 16.01.2013 v 14:42 uživatelem bledemon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 11:06 | Nahoru | #1

Deadman píše: To je ale opravdu moc nepochopitelný!
Motor je krabice, z ní kouká hřídel, kterou ten motor točí velkou silou. Aby mohl tou silou točit, musí se o něco zapřít a tedy působí stejnou silou na úchyty motoru k rámu.
Na volnoběh je to podobné, jen tentokrát motor nepůsobí velkou silou na hřídel, ale na setrvačník a kliku uvnitř motoru, jejíž moment setrvačnosti musí překonat, aby ji při vrknutí plynem roztočil.



počkej woe působení na hřídel souvisí s reakcema kardanu na změnu zatížení, což je další (neméně zajímavá) specifická oblast tohoto druhu pohonu autor vlákna (bledemone specifikuj to ) má na mysli cuknutí, kerý přijde i tehdy, když bez zařazenýho qaltu protočíš motor aspoň já to tak chápu

Naposledy editováno 25.07.2011 11:06:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 11:20 | Nahoru | #2
Che> Však to tam mám jako druhou část, jen tam mám blbě napsanej volnoběh místo přesnějšího neutrálu. Princip je furt v tom, že aby motor roztočil setrvačné hmoty, musí se o něco opřít stejnou silou, jakou roztáčí nebo brzdí ten setrvačník.
Téma je zamknuto


TOPlist