globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
 
23.7.2011 v 20:46
Jak třeba znovu zaznělo v I like bike. U guzzi bych to chápal (pálí nerovnoměrně), ale boxer pálící vždy po 360? Ten by měl ostřeďovat na obě strany, ne?

Uzavřeno 16.01.2013 v 14:42 uživatelem bledemon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 11:20 | Nahoru | #1
Che> Však to tam mám jako druhou část, jen tam mám blbě napsanej volnoběh místo přesnějšího neutrálu. Princip je furt v tom, že aby motor roztočil setrvačné hmoty, musí se o něco opřít stejnou silou, jakou roztáčí nebo brzdí ten setrvačník.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 12:23 | Nahoru | #2
Deadman> takže abysme to shrnuli tak motka s podélně uloženým motorem se chová jinak, než motka s řetězem je to způsobeno tím, že při změně rychlosti otáček klikového ústrojí (s uspořádáním válců a koncepcí zapalování to nesouvisí) dochází k silovému účinku, krerý motku naklápí do strany - samo při tůrování nebo řazení dochází k relativně rychlé změně otáček, což se vždy projeví aby to nebylo tak jednoduchý, zejména u starších typů kardanů dochází taky k reakci rámu a motoru při změně zatížení někdo tu měl trefný přirovnání k ruční vrtačce, kerá sebou cukne, gdyž se rozbíhá - ona sebou samo cukne, i gdyž dobíhá, jenže změna otáček není tak rychlá, takže už to není tak markantní stejně tak sebou motka na při tůrování na neutrál cukne víc, protože otáčky dou rychle nahoru říká se, že jezdci na těchto strojích náklony podvědomě korigujou a pak se cítěj "divně" na jinejch stojích to neumím posoudit, páč sem na tom jel naposledy asi f roce 80

Naposledy editováno 25.07.2011 12:23:49
Téma je zamknuto


TOPlist