paolo_novy Přidat reklamu

Téma: na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
Zdarrr!

mám sice trochu strach..ptát se jaké pneu..:)) ale zkusím to:

Mám už plné zuby hledání dobrých zatáček v ČR, kde škrtám stupačkama rád a často,
proto vyrážím...přez alpy do Padovy (st. Polten, mariatzell, Gr Glokner a dál serpentýnama......kde to budu hrotit, co se dá!)
http://maps.google.c...004a76861fa55be617ac

Doma jezdím pneu z okruhu K2, SC2... i s vědomím, že vyžadují optimální teplotu pro optimální výkon jim věřím....(bláhově?)

Do zahraničí však chci nové...a skončil jsem u ...
Metzeler Racetec k3 X Pirelli diablo rosso corsa

Sice myslím, že jsou si dost blízké,..ale přece...bych si rád potvrdil a rozšířil názor na ně.

Takže k2 dle mě více lepí, rychlej ubývají než DRC...? Drží DRC dost pro jízdu na stupačky??

Máte jiný názor?...obuli by jste to?

P.S.: Klidně mě ponižujte, ale v druhém odstavci bych prosil aspoň pokus o odpověď:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?

15.7.2011 v 08:26 | Nahoru | #1
babynek> kolk to jezdis na SK ringu?

ja jsem to zobecnil na tuhle tridu sportovnich gum, do urcity miry vsechny tyhle gumy drzej jako pribyty. Me se nikdy nestalo ze by me Power Pure nebo Pilot Power nechaly ve stychu, ani ze by mi kouzly. Ale kdyz dostanou za usi, tak to umej. Prabdou je, ze se tu bavime o subjektivnich hodnotach a ze lidi maj tendenci vlastnic chyby hazet na fruhy, treba gumy.

Ale presto si ja osobne myslim, ze jde zobecnit fakt, ze sportovni gumy, ktery se montujou na supersportovni stroje jako prvovystroj, QII, Power Pure (R1 od 2010), BMW montuje stejnou tridu od Metzeleru myslim apod., ze ty gumy drzej skvele, ale maji nizsi pracovni teplotu. Na silnici se k tomu vetsina lidi nedostane, ale opbcas se nekdo najde. Ve vedrech je to snazsi. Urcite na nich jdou zajet 4 docela rychly kola, ale pak u takovejch amateru jako jsem ja, podle myho nazoru, hrozi, ze te guma v dalsim kole nepoodrzi a ty pri tom pojedes to samy, cos jel tri ctyri kola predtim.

Nicmene, vsechno jsou to subjektivni a pro me nemeritelny pocity, ziskany ina zaklade reci lidi, kterym verim ja. Muzes si myslet ze jsou to keci a delat si to podle svyho. A treba budes v pohode. Ja ale nechci vedet jestli to je pravda, protoze kdybych ji mel ja, tak sance ze vstanes je jen 50%. Normalne se snazim jezdit s vetsi rezervou.

Na druhou stranu musim rict ze ti neverim ani slovo, protoze nevim jak jezdis a po zkusenostech z poslednich dvou let bych simyslel ze jsi "kompetentni" tohle overovat jedine az bych te videl jezdit, nebo znal casy z okruhu.
Ale pokud jsi fakt sikobvnej jezdec, rekneme tojedno procento, ktery si podrzi prehled i v okamziku, kdy gumy ztratej svoje vlastnosti, myslim tim ze se jejich hrana posune na nizsi cas (na okruhu) pokud bys byl ty jeden z te hrstky ktera to pozna a zvolni.. tak OK.. ale fillatoru a podobnejch pacientu zase tak moc nebude. No a pokud jsi takovej sikula jako oni tak se lidne praskni hned a nedelej ze me vola..

EDIT: a v neposledni rade mluvim o tech levnejch qualifierech a ne o II, ktery jsou prej opravdu trochu lepsi, podle me stejne dobry jako Power Pure, Pilot Power, nebo stejne blby?

Naposledy editováno 15.07.2011 08:28:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?

15.7.2011 v 09:01 | Nahoru | #2
SPIJKER> a jeje takovej "prujem" (v dobrem) jsem necekal :)

tak cas na SKringu mam 2:32.9 (QII sucho) a nejake drobne jeste, 2:46 (Pirelli Rain mokro). ja vim mrdal, ale hrozne me to bavi :D.
Letos na stejny QII jako loni (jelikoz na silnici jsem nenajezdil nic) absolvovano na SKringu i 8h endurance, pocasi bohuzel letos bylo uplne jine jako loni.

Stejne subjekltivni pocity jako mas ty o gumach, ktere za tepla nedrzi maji stejnou vypovidaci hodnotu jako ty moje. Takze ti taktez nemuzu verit ani slovo a po mych zkusenostech z poslednich dvou let si myslim ze varis z vody :). Prave, ze zde pisou lidi jen "subjektivni" pocity, takze nikdo nic jineho cekat nemuze. Jsou to bud konkretni nebo prevzate zkusenosti. Nemuzeme tusit jak dany clovek jezdi. Takze opet vsem reknou prd.

Mohu napsat zase svuj nazor, ze sportovni gumy jako je QII nebo Power Pure maji velke rozpeti pracovnich teplot. Jiste nedosahuji vlastnosti sportovnich slicku, ale to se od nich neocekava. Psat, ze mi to nekolikrat ustrelilo a mel jsem ztoho takovy a takovy pocit je bezpredmetne, protoze zde se jedna o sirokou paletu faktoru, ktere se musi brat v uvahu.
jinak na mokru jsem straspytel a to se s QII bojim, necitim se na nich jisty, v Brne na volnych jsem vyjel jdnou za mokra a pri przdeni se mi nekolikrat seknul predek. Proto na mokro uz s obyc guamma radji nelozim :).

Napsal jsem jen svuj nazor, ze nesouhlasim s tvym a podlozil jsem to svou zkusenosti :).
Ty gumy umi vic a potvrzuji to jini a lepsi jzdci nez jsem ja.
Priklad cas v Brne na QII kamarada s nickem "Sobi" (najdes ho na motorkarich) je neco kolem 2:22 - 2:25 na QII myslim, ale ze je to ten pomalejsi. Kazdopadne to je na tech nasich babickach, takze si radeji ani nedovedu predstavit jak by se to dalo zajet napr. na BMW.

ad tvuj EDIT: nekolik prizpevku vyse se prave ostatni bavi o QII takze kdyz si zminoval qualifiery tak jsme automaticky pocital s QII.

jinak ja sam jsem s temito pryzi byl spokojen. odjel jsem dve sady a ted uz mam jen posledni na dojedi, jestli se rozhodnu to vytahnout na cestu. Jelikoz mi ucarovali okruhy, tak pujdu nejspise o radu vyse pro suchy pocit jistoty ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist