paolo_novy Přidat reklamu

Téma: na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
Zdarrr!

mám sice trochu strach..ptát se jaké pneu..:)) ale zkusím to:

Mám už plné zuby hledání dobrých zatáček v ČR, kde škrtám stupačkama rád a často,
proto vyrážím...přez alpy do Padovy (st. Polten, mariatzell, Gr Glokner a dál serpentýnama......kde to budu hrotit, co se dá!)
http://maps.google.c...004a76861fa55be617ac

Doma jezdím pneu z okruhu K2, SC2... i s vědomím, že vyžadují optimální teplotu pro optimální výkon jim věřím....(bláhově?)

Do zahraničí však chci nové...a skončil jsem u ...
Metzeler Racetec k3 X Pirelli diablo rosso corsa

Sice myslím, že jsou si dost blízké,..ale přece...bych si rád potvrdil a rozšířil názor na ně.

Takže k2 dle mě více lepí, rychlej ubývají než DRC...? Drží DRC dost pro jízdu na stupačky??

Máte jiný názor?...obuli by jste to?

P.S.: Klidně mě ponižujte, ale v druhém odstavci bych prosil aspoň pokus o odpověď:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?

15.7.2011 v 09:01 | Nahoru | #1
SPIJKER> a jeje takovej "prujem" (v dobrem) jsem necekal :)

tak cas na SKringu mam 2:32.9 (QII sucho) a nejake drobne jeste, 2:46 (Pirelli Rain mokro). ja vim mrdal, ale hrozne me to bavi :D.
Letos na stejny QII jako loni (jelikoz na silnici jsem nenajezdil nic) absolvovano na SKringu i 8h endurance, pocasi bohuzel letos bylo uplne jine jako loni.

Stejne subjekltivni pocity jako mas ty o gumach, ktere za tepla nedrzi maji stejnou vypovidaci hodnotu jako ty moje. Takze ti taktez nemuzu verit ani slovo a po mych zkusenostech z poslednich dvou let si myslim ze varis z vody :). Prave, ze zde pisou lidi jen "subjektivni" pocity, takze nikdo nic jineho cekat nemuze. Jsou to bud konkretni nebo prevzate zkusenosti. Nemuzeme tusit jak dany clovek jezdi. Takze opet vsem reknou prd.

Mohu napsat zase svuj nazor, ze sportovni gumy jako je QII nebo Power Pure maji velke rozpeti pracovnich teplot. Jiste nedosahuji vlastnosti sportovnich slicku, ale to se od nich neocekava. Psat, ze mi to nekolikrat ustrelilo a mel jsem ztoho takovy a takovy pocit je bezpredmetne, protoze zde se jedna o sirokou paletu faktoru, ktere se musi brat v uvahu.
jinak na mokru jsem straspytel a to se s QII bojim, necitim se na nich jisty, v Brne na volnych jsem vyjel jdnou za mokra a pri przdeni se mi nekolikrat seknul predek. Proto na mokro uz s obyc guamma radji nelozim :).

Napsal jsem jen svuj nazor, ze nesouhlasim s tvym a podlozil jsem to svou zkusenosti :).
Ty gumy umi vic a potvrzuji to jini a lepsi jzdci nez jsem ja.
Priklad cas v Brne na QII kamarada s nickem "Sobi" (najdes ho na motorkarich) je neco kolem 2:22 - 2:25 na QII myslim, ale ze je to ten pomalejsi. Kazdopadne to je na tech nasich babickach, takze si radeji ani nedovedu predstavit jak by se to dalo zajet napr. na BMW.

ad tvuj EDIT: nekolik prizpevku vyse se prave ostatni bavi o QII takze kdyz si zminoval qualifiery tak jsme automaticky pocital s QII.

jinak ja sam jsem s temito pryzi byl spokojen. odjel jsem dve sady a ted uz mam jen posledni na dojedi, jestli se rozhodnu to vytahnout na cestu. Jelikoz mi ucarovali okruhy, tak pujdu nejspise o radu vyse pro suchy pocit jistoty ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?

15.7.2011 v 11:32 | Nahoru | #2
babynek> OK..

ono jestli jezdi na nahaci tak by mu mohly stacit stejne..
klasicky pilot power navic dneska stojej cca 5000 a drzej dost slusne i na mokru, urcite jde jet i koleno.. respektive na nahaci spis drit stupackou..

ja uz letos na okruh se seriovkama lezt nechtel. Nevedel jsem sice co zajedu, ale uz jsem si myslel ze bych mohl bejt rychlej a nechtel jsem zjistit, ze ty reci nelhaly. Tak beru na okruh D211GP a ty maj jiste rezervy kdyz jezdim ted v moste 52. A cas je to asi docela slusnej, ale rychlej cas je podleme, na seriovy motorce) pod 50.. do ty doby jsi proste rychlej amater.. Ale dostat se pod 50 nadruhou stranu muze bejt velkej vořech.

EDIT:
kdyz uz mu to tu takhle pekne zasirame.. tak by me moc zajimalo, zda pokud v obou pripadech nespadnes samozrejme, mi nejak pomohlo, ze mam ty sportovni gumy proti kdybych mel "jen" treba power pure..
ale nejspis tam bude ten psychickej deblock ze vis ze gumy jsou to nejlepsi co je a tim padem umej daleko vic nez ty.. a u silnicnich vis naopak.. ze u casu 52 se pri urcity shode neprizniovejch faktoru muzes nechtutne priblizit konci adheze nazutych pryží a nevis kde to je.. a nejsem takovej borec abych to potreboval vedet uplne presne... hlavne proto ne, ze nevim, jestli bych ty hodnoty byl schopnej zaznamenat a pak uz jet jen tesne pod nima.. myslim ze ne..

Naposledy editováno 15.07.2011 11:45:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75


TOPlist