globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet na okruhu
tak jsem to včera zkusil na okruhu a jsem dost zklamanej......hlavně to nešlo kvůli hlavě a proto se ptám. Na silnici si občas škrtnu stupačkou a gumu poměrně pravidelně do kraje,ale včera na okruhu prostě všechno špatně....na Horníkovy jsou nasazeny gumy Sport attack, předek nafouklej na 2,3 zadek 2,5. Předepsaný je 2,5/2,9. Když jsem to kontroloval na benzince,tak jsem musel spíš dofukovat,než upouštět(bylo tam 2/2,2). No a v pár zatáčkách se mě zdálo jako by do mě zboku někdo tlačit......měl jsem pocit že to začíná ujíždět...a tak se mě hlavou honilo,správnej tlak,špatnej tlak .
Takže dotaz zní....mít to příště tak trochu víc mít v píči,nebo něco změnit?
Tlak,přitvrdit pružinu,či co?
pro ilustraci foto gumy
........a prosím moc se mi nesmějte...moje ego utrpělo,ale péro je pořád dostatečně velký

Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:13 | Nahoru | #31
mě si tam dávali všichni a bylo mě to tak nějak u prdele jsem si tam žil svůj svět
Jinak díky všem za rady...jak bude video,tak je sem hodím a doufám že okomentujete "plynulost,brzdy a práci s plynem"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:14 | Nahoru | #32

saly.pce píše: myszak> Nemáte tu knížku někdo v elektronický podobě a nebo na prodej?



Tady je odkaz pokud to chceš i s videem: ODKAZ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:15 | Nahoru | #33

SVSkritek píše: Dost možná to bude i rukama. Zrovna vcera jsem cetl knihu a Keith Code tam rikal. Ze si jeho zaci stezovali ze jim to v zatacce klouze. Pritom jezdili casy o 15s horsi nez co se tam jezdni normalne. No a pak se zjistilo ze v zatacce delaj korekce naklonu a nepracujou spravne s plynem. Ze ho otviraj a zaviraj. Drzej krecovite riditka.

Jinak Hornet na okruh asi nebude zadne terno. Ale kouzat by to nemuselo.



klouže. zeptej se mě jak to vim a to jsem žádný korekce nedělal...

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:20 | Nahoru | #34
saly.pce> www.motorkari.cz/forum-detail/
Jé pozdě.

Naposledy editováno 14.07.2011 10:20:52

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:20 | Nahoru | #35
b0b4n> Super, děkuji, už to stahuji jako divý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:20 | Nahoru | #36
FiZzeR> povídej a přeháněj co,kde,kdy,jak a s kým

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:25 | Nahoru | #37

trins píše: FiZzeR> povídej a přeháněj co,kde,kdy,jak a s kým



Klouzání je vždy výsledkem špatného stylu jízdy...guma samo od sebe neklouže. I když jsem spadnul na okruhu, vždy jsem hledal chybu u sebe. Málo plynu, moc plynu atd., sjetá guma atd...

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:31 | Nahoru | #38

trins píše: z těch pocitů,prostě od začátku do konce jsem věděl že je to špatně a nejde to


To je prostě den blbec no-většinou to de všechno jak po másle a jedbou za čas příjde den,kdy si na tom připadám málem jak začátečník.

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:43 | Nahoru | #39
saly.pce> tady je odkaz, co tady přidal b0b4n ( je tam odkaz na stažení z ulozto.cz včetně pdfka knihy přeložené do češtiny a film s titulkama )

www.motorkari.cz/forum-detail/

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:04 | Nahoru | #40
Jen poznámku k těm tlakům, lidi, proboha neblbněte, chcete ho zabít??? 2.2, 1.9 můžete dát na supercorsách atd, SportAtacky jsou furt ještě spíš sportovně/cestovní gumy, ty se ani na okruhu tak nedofouknou, dát na zadek pod dva je pokus o sebevraždu, ta guma pak akorát skáče jak klokan a mašina jde bokem... těch 2.3 - 2.5 je akorát. Mluvím z vlastní zkušenosti, vzadu většinou jezdím něco cestovnějšího (i na okruhu) a když už to jede bokem, aspoň čitelně, plynule, po ufouknutí je to naprd.

Když trochu dotáhneš tlumení, musíš si s Hornetem užít víc než já s FZS 600, nemá podvozek tak proklatě nízko...

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:12 | Nahoru | #41

D.C. píše: Jen poznámku k těm tlakům, lidi, proboha neblbněte, chcete ho zabít??? 2.2, 1.9 můžete dát na supercorsách atd, SportAtacky jsou furt ještě spíš sportovně/cestovní gumy, ty se ani na okruhu tak nedofouknou, dát na zadek pod dva je pokus o sebevraždu, ta guma pak akorát skáče jak klokan a mašina jde bokem... těch 2.3 - 2.5 je akorát. Mluvím z vlastní zkušenosti, vzadu většinou jezdím něco cestovnějšího (i na okruhu) a když už to jede bokem, aspoň čitelně, plynule, po ufouknutí je to naprd.

Když trochu dotáhneš tlumení, musíš si s Hornetem užít víc než já s FZS 600, nemá podvozek tak proklatě nízko...



Pokud jezdí cestovní gumy, tak máš pravdu. My jsme ale neřešili konkrétní typ, co tam má Nicméně i cestovní guma se dá na okruhu zahřát, ale trvá to déle. Ideální jsou nahříváky.

Ale spíš bych řekl, že se musí hlavně rozhodnout, kde bude trávit víc času, zda na silnici, či na okruhu a nebo půl na půl a dle toho se dá zvolit sprvná pneumatika, ale taky se pak musí myslet na správný styl jízdy s ní atd. Nejde na vše vzít jednu odpověď, to ani nejde

Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:17 | Nahoru | #42
Kde se dá nějak obecně vyčíst na kolik co foukat? Já to foukám vždycky podle nálepky co mám na motorce vzadu u řetězu (CBR 600F) - 2,7 předek a 2,9 zadek. Na okruh jsem to v úterý upustila o 0,2. Pneu mám Michelin Pilot Road 3. Před tím co jsem byla na okruhu 2x, tak jsem to ani neupouštěla. Nepoznala jsem vůbec žádný rozdíl, pneu prostě drží dofouklá i odfouklá.

Včera tam jezdil pán na cestovním BMW, klopil to až na kraj, dřel stupačky a přitom prý ani neufukoval. Má taky Pilot Road 3.

Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:18 | Nahoru | #43
Taky se ozvu s tlakama. Prvně na okruhu se svýma RoadAttackama jsem upustil jako střelci na předek/zadek 2,1/1,9 za studena. Motorka plavala jak prase, nedalo se to ani řídit. Výrobce předepisuje do provozu 2,25/2,5. Poradil jsem se s panem Halbichem, kterej si troufám říct tomu celkem rozumí, a tak jsem dal 2,3/2,0. O hodně lepší. Pak jsem dokonce přidal na 2,3/2,3, protože řekl že pod 2,3 tyhle gumy nikdy nefoukal, ale světe div se, neměl jsem jedinej problém.

Tkže za mě u cestovních gum klidně neufukovat, nebo jen minimálně a spíš zadek.

Naposledy editováno 14.07.2011 11:20:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:23 | Nahoru | #44

saly.pce píše: Klouzání je vždy výsledkem špatného stylu jízdy...guma samo od sebe neklouže. I když jsem spadnul na okruhu, vždy jsem hledal chybu u sebe. Málo plynu, moc plynu atd., sjetá guma atd...



je to tak, tady za to může zkrátka to že jsem tam sral moc málo plynu dostal jsem hasana v sosnový, to ani neni okruh ale spíš okruhový objezd chtěl jsem si jenom vyzkoušet jak se na okruhu hornet chová, žádná řežba, ani na stupačku jsem tam nešel. myslím že velkej podíl na tom má zadní guma, normálně se jí "utrhnul" celej kraj (michelin power one). a uplně bez varování, prostě to krásně drželo a najednou mi někdo ukrad kolo, a to prosim při konstantním plynu, a ani bordel tam nikde nebyl žádnej. jen pro srovnání, na RSV s D211GP jsem v tý samý zatáčce bez problému drhnul kapotama, trošku se to mlelo ale drželo to v klidu.

ale na co jsem nepomyslel byly tlaky, to je pravda - na rsv jsem totiž neupouštěl, jezdím na silnici 2.3 vpředu a 2.1 vzadu, na kolik byl nafuněnej hornet netušim.

Naposledy editováno 14.07.2011 11:24:26

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:24 | Nahoru | #45
Ono taky jezdit na okruh s cestovníma gumama je jako brát si na hory v zimě plavky Když už, tak ať je tvrdý střed, ale měké boky...a další roli hrajou časy no okruhu, styl jízdy, mám nebo nemám nahříváky, atd., atd., atd......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:27 | Nahoru | #46
FiZzeR> Ty gumy, to je sakra rozdíl...já jsem v Sosnové ležel dvakrát a to jsem měl lepivky..jednou málo plynu na výjezdu versus velký náklon a podruhé extrémně velký náklon a guma už to nepobrala.

Sosna je na naučení super....a hlavně je to tam neskutečná makačka ALe ještě k těm tlakům, taky jsem poprvé byl vyhoukaný, že to plavalo, protože jsem to dost neohřál, ale pak už jsem na to dával pozor a byl to neskutečný rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:27 | Nahoru | #47
Poradí mi někdo trochu znalejší? Mám vpředu Sport attack, takže do provozu 2,5 bar. Vzadu řízlej slick bridgestone battlax (medium směs), na jaký ho foukat tlak do provozu? A na kolik dát tuto moji sadu na okruh typu Sosnová? Díky za info Grassel mi kdysi říkal, že na ten slick do provozu kolem 2,3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:28 | Nahoru | #48

saly.pce píše: Ono taky jezdit na okruh s cestovníma gumama je jako brát si na hory v zimě plavky Když už, tak ať je tvrdý střed, ale měké boky...a další roli hrajou časy no okruhu, styl jízdy, mám nebo nemám nahříváky, atd., atd., atd......



Je mi jasný, že sportovně turistický gumy nejsou to pravý na okruh. Ale když já jdu na okruh 3x do roka a zbylých x-tisíc km najedu po okrskách. Pilot Road 3 jsou naštěstí dvousměsovky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:31 | Nahoru | #49

ptaak píše: Poradí mi někdo trochu znalejší? Mám vpředu Sport attack, takže do provozu 2,5 bar. Vzadu řízlej slick bridgestone battlax (medium směs), na jaký ho foukat tlak do provozu? A na kolik dát tuto moji sadu na okruh typu Sosnová? Díky za info Grassel mi kdysi říkal, že na ten slick do provozu kolem 2,3



No já ti poradím...řízlej slick do provozu nepatří!!! Zahoď ho a jezdi předek i zadek stejnou značku. Jsou to naprosto rozdílné směsi, naprosto jiné zahřívací teploty atd.

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:31 | Nahoru | #50
saly.pce> no nevim no... ta power one byla měkkounká a ač byla kupovaná jako jetá (a samotná stála víc jak sada dodrbanejch D211 pro mě ) měla ještě masa hroudu a byla sjetá dokulata.

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:31 | Nahoru | #51

MartinaCBR píše: Je mi jasný, že sportovně turistický gumy nejsou to pravý na okruh. Ale když já jdu na okruh 3x do roka a zbylých x-tisíc km najedu po okrskách. Pilot Road 3 jsou naštěstí dvousměsovky.



Alespoň, že to jsou dvousměsovky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:32 | Nahoru | #52
saly.pce> tak ty sport attacky jsou jednosměsovky určený pro supersporty,byly tam původně,tak jsem je jen obměnil....a jezdit hodlám více silnici a okruh tak letos max.ještě 2x,Takže kolik?

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:33 | Nahoru | #53

saly.pce píše: No já ti poradím...řízlej slick do provozu nepatří!!! Zahoď ho a jezdi předek i zadek stejnou značku. Jsou to naprosto rozdílné směsi, naprosto jiné zahřívací teploty atd.

Na tohle jsem se neptal. Hodně lidí jezdí řezaný slicky v provozu, proto se ptám znalejších na vyzkoušený tlaky

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:33 | Nahoru | #54

saly.pce píše: No já ti poradím...řízlej slick do provozu nepatří!!! Zahoď ho a jezdi předek i zadek stejnou značku. Jsou to naprosto rozdílné směsi, naprosto jiné zahřívací teploty atd.



hele moc to řešíš... jsou lidi, co jsou rádi že tam maj nazutýho něco gumovýho a relativně kulatýho, ne každej má na to aby kolikrát do roka kupoval novou sadu super gumek. akorát je podle toho potřeba pak jezdit, no. ale stejně se to přeceňuje, kdybys viděl jak jsem lítal (loni) na sadě cestovních gum starý asi vosum roků, a jak jsem si to dával

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:36 | Nahoru | #55

trins píše: saly.pce> tak ty sport attacky jsou jednosměsovky určený pro supersporty,byly tam původně,tak jsem je jen obměnil....a jezdit hodlám více silnici a okruh tak letos max.ještě 2x,Takže kolik?



Je určitě lepší jezdit Supercorsy atd., kde jsou super na silnici i na okruh. Jestli ti ale mohu poradit, zavolej Hamletovi, řekni mu přesně tvé užití a on ti paradí jakou dát správnou volbu, to je jistota

No a když pak spolu zapracujeme na práci těla na motorce atd., tak najednou zjistíš, že se motorka chová zcela jinak. Jo a jestli ti to klouzalo, tak bych se ani nedivil, že to bylo tím, že jsi neměl zatížené zadní kolo vlivem posezu na nádrži. Ale o tom když tak více osobně

Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:37 | Nahoru | #56
Neřeším slicky, jen jsem viděl pár kluků, co jim to udělalo a jen vím, co na to policie a nedej bože při nehodě pojišťovny. Jinak to je na každém co jezdí, ale já vždy budu proti. Slick patří na okruh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:41 | Nahoru | #57

saly.pce píše: Je určitě lepší jezdit Supercorsy atd., kde jsou super na silnici i na okruh. Jestli ti ale mohu poradit, zavolej Hamletovi, řekni mu přesně tvé užití a on ti paradí jakou dát správnou volbu, to je jistota

No a když pak spolu zapracujeme na práci těla na motorce atd., tak najednou zjistíš, že se motorka chová zcela jinak. Jo a jestli ti to klouzalo, tak bych se ani nedivil, že to bylo tím, že jsi neměl zatížené zadní kolo vlivem posezu na nádrži . Ale o tom když tak více osobně


to by mohlo,protože to 2x bylo na výjezdu ze zatáčky za cílovkou a 1x na výjezdu u Céčka

Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:41 | Nahoru | #58
Jo to já vím, proti chování gum nemám jedinou výtku, jediný co, je ta homologace. Každý kdo tohle jezdí tak to bere na vědomí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:57 | Nahoru | #59
trins> Ty woe, co to tam je za rychlosti? To je z moto GP ne?

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:59 | Nahoru | #60

SVSkritek píše: trins> Ty woe, co to tam je za rychlosti? To je z moto GP ne?


neee,to je výpis z mé GPS
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist