globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet na okruhu
tak jsem to včera zkusil na okruhu a jsem dost zklamanej......hlavně to nešlo kvůli hlavě a proto se ptám. Na silnici si občas škrtnu stupačkou a gumu poměrně pravidelně do kraje,ale včera na okruhu prostě všechno špatně....na Horníkovy jsou nasazeny gumy Sport attack, předek nafouklej na 2,3 zadek 2,5. Předepsaný je 2,5/2,9. Když jsem to kontroloval na benzince,tak jsem musel spíš dofukovat,než upouštět(bylo tam 2/2,2). No a v pár zatáčkách se mě zdálo jako by do mě zboku někdo tlačit......měl jsem pocit že to začíná ujíždět...a tak se mě hlavou honilo,správnej tlak,špatnej tlak .
Takže dotaz zní....mít to příště tak trochu víc mít v píči,nebo něco změnit?
Tlak,přitvrdit pružinu,či co?
pro ilustraci foto gumy
........a prosím moc se mi nesmějte...moje ego utrpělo,ale péro je pořád dostatečně velký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 10:25 | Nahoru | #1

trins píše: FiZzeR> povídej a přeháněj co,kde,kdy,jak a s kým



Klouzání je vždy výsledkem špatného stylu jízdy...guma samo od sebe neklouže. I když jsem spadnul na okruhu, vždy jsem hledal chybu u sebe. Málo plynu, moc plynu atd., sjetá guma atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:23 | Nahoru | #2

saly.pce píše: Klouzání je vždy výsledkem špatného stylu jízdy...guma samo od sebe neklouže. I když jsem spadnul na okruhu, vždy jsem hledal chybu u sebe. Málo plynu, moc plynu atd., sjetá guma atd...



je to tak, tady za to může zkrátka to že jsem tam sral moc málo plynu dostal jsem hasana v sosnový, to ani neni okruh ale spíš okruhový objezd chtěl jsem si jenom vyzkoušet jak se na okruhu hornet chová, žádná řežba, ani na stupačku jsem tam nešel. myslím že velkej podíl na tom má zadní guma, normálně se jí "utrhnul" celej kraj (michelin power one). a uplně bez varování, prostě to krásně drželo a najednou mi někdo ukrad kolo, a to prosim při konstantním plynu, a ani bordel tam nikde nebyl žádnej. jen pro srovnání, na RSV s D211GP jsem v tý samý zatáčce bez problému drhnul kapotama, trošku se to mlelo ale drželo to v klidu.

ale na co jsem nepomyslel byly tlaky, to je pravda - na rsv jsem totiž neupouštěl, jezdím na silnici 2.3 vpředu a 2.1 vzadu, na kolik byl nafuněnej hornet netušim.

Naposledy editováno 14.07.2011 11:24:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist