globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet na okruhu
tak jsem to včera zkusil na okruhu a jsem dost zklamanej......hlavně to nešlo kvůli hlavě a proto se ptám. Na silnici si občas škrtnu stupačkou a gumu poměrně pravidelně do kraje,ale včera na okruhu prostě všechno špatně....na Horníkovy jsou nasazeny gumy Sport attack, předek nafouklej na 2,3 zadek 2,5. Předepsaný je 2,5/2,9. Když jsem to kontroloval na benzince,tak jsem musel spíš dofukovat,než upouštět(bylo tam 2/2,2). No a v pár zatáčkách se mě zdálo jako by do mě zboku někdo tlačit......měl jsem pocit že to začíná ujíždět...a tak se mě hlavou honilo,správnej tlak,špatnej tlak .
Takže dotaz zní....mít to příště tak trochu víc mít v píči,nebo něco změnit?
Tlak,přitvrdit pružinu,či co?
pro ilustraci foto gumy
........a prosím moc se mi nesmějte...moje ego utrpělo,ale péro je pořád dostatečně velký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.7.2011 v 08:44 | Nahoru | #1
trins>

cca 2 předek a 1,8 zadek se fouká většina gum.
Samozřejmě za tepla
Za studena je to cca o 0,3 míň.
Je to orientační a chce to zkoušet.

Na motorku ser, ta se dá vždycky dohromady.

Naposledy editováno 14.07.2011 08:47:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.7.2011 v 09:17 | Nahoru | #2

trins píše: saly.pce> ale fakt se nesmát....skoro jsem nevysedal a vím že to bylo celkově špatně fotky



Nesměju, znám to a jsem tu od toho, abych poradil Tak za prvé, sedíš moc na nádrži, to znamená, že motorka bude na výjezdech neklidná. Za druhé, jsi strašně vzpřímený a poloha těla je uprostřed motorky - musí jít ven do zatáčky.

Jestli chceš, můžeme se někdy potkat a přesně ti povím co a jak a názorně to ukážu. Tohle je potřeba si řádně vysvětlit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.7.2011 v 09:24 | Nahoru | #3

saly.pce píše: Nesměju, znám to a jsem tu od toho, abych poradil Tak za prvé, sedíš moc na nádrži, to znamená, že motorka bude na výjezdech neklidná. Za druhé, jsi strašně vzpřímený a poloha těla je uprostřed motorky - musí jít ven do zatáčky.

Jestli chceš, můžeme se někdy potkat a přesně ti povím co a jak a názorně to ukážu. Tohle je potřeba si řádně vysvětlit

¨

Souhlasím , chyba je v jízdě, ne v gumě. Podle mého je vidět z jízdy určitý respekt (to je dobře) a nejsi uvolněný a nejsi si jízdou jistý. Posez jak píše saly je chybný. No dalo by se to říci takto "příště to měj víc v piči " Ale tak jízda na okruhu je jako vše ostatní, musíš - trénovat - trénovat - trénovat. Hele věř, že když jsem poprvé jel z Brna, tak jsem si říkal, že pošlu R1 do škarpy a koupím si babetu, jaký jsem poleno. Na silnici machr, na okruhu mě předjeli při první jízdě i endura Nevěš hlavu a plánuj buď nějakou motoškolu, agenturu, nebo volné. Uvidíš, že příště bude lépe Hlavně se netrápit prvním nezdarem, nikdo učený z nebe nespadl a jak tu čteš, každý se učil. Hele já jezdím na motorce 14 let a posledních 5 let jsme zjistil, že jsem lama, tak jsem to prodal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist