Takže dotaz zní....mít to příště tak trochu víc mít v píči,nebo něco změnit?
Tlak,přitvrdit pružinu,či co?
pro ilustraci foto gumy
........a prosím moc se mi nesmějte...moje ego utrpělo,ale péro je pořád dostatečně velký
2 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
nenapsal si, z čeho jsi byl zklamanej ?? co Ti nešlo ??
1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
Další věc - nebát se o čistotu trenek
Naposledy editováno 14.07.2011 08:34:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
myszak píše:
nenapsal si, z čeho jsi byl zklamanej ?? co Ti nešlo ??
z těch pocitů,prostě od začátku do konce jsem věděl že je to špatně a nejde to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
magorvkleci.com píše: No jestli jsi tam měl tyhle tlaky za studena, tak se nedivím
Další věc - nebát se o čistotu trenek
o trenky se nebojím,bál jsem se o motorku...mě posešívá VZP a ČP,ale motku bych musel sešívat sám.
Kolik jsem tam podle tebe měl mít?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
cca 2 předek a 1,8 zadek se fouká většina gum.
Samozřejmě za tepla
Za studena je to cca o 0,3 míň.
Je to orientační a chce to zkoušet.
Na motorku ser, ta se dá vždycky dohromady.
Naposledy editováno 14.07.2011 08:47:03
2 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
Nesmíš zapomínat na to, že se ti guma při rychlé jízdě ohřeje a tím vznikne uvnitř mnohem větší tlak. Takže když jsi foukal na 2,5, tak po zahřátí z toho mohly být až 3 to je guma pak jako kámen a zcela nepoužitelné.
Už chápš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
3 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
saly.pce píše: Jo jak ti říkají kluci...tlaky výrobcem to je bull-shit. NA okruhu jezdíme předek meui 2,1 a 2,2, a zadek 1,7-1,9 dle teploty vzduchu a povrchu.
Nesmíš zapomínat na to, že se ti guma při rychlé jízdě ohřeje a tím vznikne uvnitř mnohem větší tlak. Takže když jsi foukal na 2,5, tak po zahřátí z toho mohly být až 3 to je guma pak jako kámen a zcela nepoužitelné.
Už chápš?
Zadek foukáte na míň než předek? Tak koukám, že budu muset něco načíst. Já upouštím, tak 0,3, ale z hodnot předepsaných výrobcem, takže na zadku mám furt větší tlak než vzadu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
Roubi_R1 píše: Tlaky nejsou asi ten důvod, to je v hlavě. Když jsme poprvé jel na okruh, tak jsem na oblíbených silnicích tahal kolena po zemi, gumy na hranu a myslel jsem si, jaký jsem frajer. Pak jsem přijel na motoškolu a prvních 10 kol jsem jezdil jak idiot a nedosáhl ani toho, co na silnici. Pak jsem si to srovnal v hlavě, pořádně kouknul na ostaní, uvolnil se a už se dřely slidery, následně jiskry od stupaček. Po pár dalších kolech jsem musel koleno už od asfaltu odlepovat. Na okruhu zjistíš, že efekt škrtajícího kolene je pro kontrolu, není nutné celou zatáčku ho brousit do maxima. Jde jen o to nebát se a trénovat. Pak si sáhneš na hranici svých možností a počase zjistíš, že ta hranice jde stále víc a víc posunovat. Z toho, že první jizdy ti to nešlo si nic nedělej a nenech se tím vydeptat. Chce to uvolnit se, nejezdit v křeči, nemyslet na to, co když spadnu a hlavně do každé zatáčky nejezdit s obavou, že za tebou je nějaký střelec. Pak zmatkuješ a jízdu si vůbec neužiješ. Okruh je velkej, vejdou se na něj všichni a když tam není zrovna nějaký kretén, co si myslí, že je jen jeho, tak tě nikdo neohrozí.
Přesně Akorát já to měl naopak, rozjezdil jsem se na celodenním ježděním s Creptusem na Sosně a pak jsem byl klidnější i na okresce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
Jedi.... píše: Zadek foukáte na míň než předek? Tak koukám, že budu muset něco načíst. Já upouštím, tak 0,3, ale z hodnot předepsaných výrobcem, takže na zadku mám furt větší tlak než vzadu.
Ano, jde o to, že zadek nemůže být tvrdý, protože ta guma musí být trochu měkčí i zahřáta, abys v průjezdu zatáčkou při extrémním náklonu měl velkou styčnou plochu. Pokud je guma tvrdá, tak se tato plocha značně změnší a hrozí mnohem větší riziko pádu.
Roubi_R1 píše: Tlaky nejsou asi ten důvod, to je v hlavě. Když jsme poprvé jel na okruh, tak jsem na oblíbených silnicích tahal kolena po zemi, gumy na hranu a myslel jsem si, jaký jsem frajer. Pak jsem přijel na motoškolu a prvních 10 kol jsem jezdil jak idiot a nedosáhl ani toho, co na silnici. Pak jsem si to srovnal v hlavě, pořádně kouknul na ostaní, uvolnil se a už se dřely slidery, následně jiskry od stupaček. Po pár dalších kolech jsem musel koleno už od asfaltu odlepovat. Na okruhu zjistíš, že efekt škrtajícího kolene je pro kontrolu, není nutné celou zatáčku ho brousit do maxima. Jde jen o to nebát se a trénovat. Pak si sáhneš na hranici svých možností a počase zjistíš, že ta hranice jde stále víc a víc posunovat. Z toho, že první jizdy ti to nešlo si nic nedělej a nenech se tím vydeptat. Chce to uvolnit se, nejezdit v křeči, nemyslet na to, co když spadnu a hlavně do každé zatáčky nejezdit s obavou, že za tebou je nějaký střelec. Pak zmatkuješ a jízdu si vůbec neužiješ. Okruh je velkej, vejdou se na něj všichni a když tam není zrovna nějaký kretén, co si myslí, že je jen jeho, tak tě nikdo neohrozí.
PŘESNĚ TAK, TOHLE JE SPRÁVNÁ RADA!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
trins píše: Roubi_R1> neměl jsem strach že mě někdo sestřelí,bylo nás tam málo,takže to bylo v pohodě. Ani jsem se nesnažil to nějak hrotit....protože to prostě nešlo. mám i video,tak jak bude na jůťůbu,tak je sem můžu hodit,aby jste viděli tu "krásu"
Ber to takto. Nemůžeš od toho hned čekat parádu. Naučit se správně stopu, chce čas. Naučit se brzdné body a správný průjezd zatáčkou na okruhu chce ještě víc času. To je vše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
trins píše: saly.pce> ale fakt se nesmát....skoro jsem nevysedal a vím že to bylo celkově špatně fotky
Nesměju, znám to a jsem tu od toho, abych poradil Tak za prvé, sedíš moc na nádrži, to znamená, že motorka bude na výjezdech neklidná. Za druhé, jsi strašně vzpřímený a poloha těla je uprostřed motorky - musí jít ven do zatáčky.
Jestli chceš, můžeme se někdy potkat a přesně ti povím co a jak a názorně to ukážu. Tohle je potřeba si řádně vysvětlit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
saly.pce píše: Nesměju, znám to a jsem tu od toho, abych poradil Tak za prvé, sedíš moc na nádrži, to znamená, že motorka bude na výjezdech neklidná. Za druhé, jsi strašně vzpřímený a poloha těla je uprostřed motorky - musí jít ven do zatáčky.
Jestli chceš, můžeme se někdy potkat a přesně ti povím co a jak a názorně to ukážu. Tohle je potřeba si řádně vysvětlit
Souhlasím , chyba je v jízdě, ne v gumě. Podle mého je vidět z jízdy určitý respekt (to je dobře) a nejsi uvolněný a nejsi si jízdou jistý. Posez jak píše saly je chybný. No dalo by se to říci takto "příště to měj víc v piči " Ale tak jízda na okruhu je jako vše ostatní, musíš - trénovat - trénovat - trénovat. Hele věř, že když jsem poprvé jel z Brna, tak jsem si říkal, že pošlu R1 do škarpy a koupím si babetu, jaký jsem poleno. Na silnici machr, na okruhu mě předjeli při první jízdě i endura Nevěš hlavu a plánuj buď nějakou motoškolu, agenturu, nebo volné. Uvidíš, že příště bude lépe Hlavně se netrápit prvním nezdarem, nikdo učený z nebe nespadl a jak tu čteš, každý se učil. Hele já jezdím na motorce 14 let a posledních 5 let jsme zjistil, že jsem lama, tak jsem to prodal
1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
Jinak Hornet na okruh asi nebude zadne terno. Ale kouzat by to nemuselo.
Naposledy editováno 14.07.2011 09:28:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
To co popisuješ jsem si říkal taky...nevím jestli takhle jezdím normálně ale včera jsem to prostě na sobě strašně cítil ale prostě to nešlo změnit.
Potkat by jsme se mohli...myslím že jsi někde z Orl.hor,ne?
1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
trins píše: saly.pce> v pohodě s tím smíchem je to spíš vtip
To co popisuješ jsem si říkal taky...nevím jestli takhle jezdím normálně ale včera jsem to prostě na sobě strašně cítil ale prostě to nešlo změnit.
Potkat by jsme se mohli...myslím že jsi někde z Orl.hor,ne?
Ne ne, jsem od Prahy
Bidlo píše: co znamená tlak "za tepla", to když je guma teplá, tak ufouknu?protože když jí vypustim a napustim znovu,tak bude ten vzduch studen a guma teplá. Jak to nejlépe proést a hlavně kolik cca tam dát případně za studena?95kg na R6. thanks
Kluci, kteří už závody a okruhy berou vážně, tak snadardně dělají to, že vyjedou na okru, dají si 2-3 kola, aby se guma dostatečně ohřála na provozní teplotu, pak zajedou do boxu, změří tlaky a případně udělají korekci.¨
Každopádně my dva máme váhu stejnou, takže to můžš mít jako já, tedy 2,1 předek a zadek 1,9. Když je velké teplo tak tlaky o 0,1-,02 dolu a pokud zima, tak nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
No a jinak, jak tady psal SVSkritek ohledně A TWIST OF A WRIST od Keith Coda, doporučuju, taky když jsem to viděl poprvý, tak jsem pak jezdil a zjišťoval, že polovinu věcí dělám blbě, že jsem v křeči, že když chytím highsidera, tak okamžitě ubírám plyn a tak ... je to praxe a zase jen praxe a navíc, je okruh bez děr a běžná silnice s vlnkama a zase je to o něčem jiném ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |