globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet na okruhu
tak jsem to včera zkusil na okruhu a jsem dost zklamanej......hlavně to nešlo kvůli hlavě a proto se ptám. Na silnici si občas škrtnu stupačkou a gumu poměrně pravidelně do kraje,ale včera na okruhu prostě všechno špatně....na Horníkovy jsou nasazeny gumy Sport attack, předek nafouklej na 2,3 zadek 2,5. Předepsaný je 2,5/2,9. Když jsem to kontroloval na benzince,tak jsem musel spíš dofukovat,než upouštět(bylo tam 2/2,2). No a v pár zatáčkách se mě zdálo jako by do mě zboku někdo tlačit......měl jsem pocit že to začíná ujíždět...a tak se mě hlavou honilo,správnej tlak,špatnej tlak .
Takže dotaz zní....mít to příště tak trochu víc mít v píči,nebo něco změnit?
Tlak,přitvrdit pružinu,či co?
pro ilustraci foto gumy
........a prosím moc se mi nesmějte...moje ego utrpělo,ale péro je pořád dostatečně velký

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:04 | Nahoru | #1
Jen poznámku k těm tlakům, lidi, proboha neblbněte, chcete ho zabít??? 2.2, 1.9 můžete dát na supercorsách atd, SportAtacky jsou furt ještě spíš sportovně/cestovní gumy, ty se ani na okruhu tak nedofouknou, dát na zadek pod dva je pokus o sebevraždu, ta guma pak akorát skáče jak klokan a mašina jde bokem... těch 2.3 - 2.5 je akorát. Mluvím z vlastní zkušenosti, vzadu většinou jezdím něco cestovnějšího (i na okruhu) a když už to jede bokem, aspoň čitelně, plynule, po ufouknutí je to naprd.

Když trochu dotáhneš tlumení, musíš si s Hornetem užít víc než já s FZS 600, nemá podvozek tak proklatě nízko...

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 11:12 | Nahoru | #2

D.C. píše: Jen poznámku k těm tlakům, lidi, proboha neblbněte, chcete ho zabít??? 2.2, 1.9 můžete dát na supercorsách atd, SportAtacky jsou furt ještě spíš sportovně/cestovní gumy, ty se ani na okruhu tak nedofouknou, dát na zadek pod dva je pokus o sebevraždu, ta guma pak akorát skáče jak klokan a mašina jde bokem... těch 2.3 - 2.5 je akorát. Mluvím z vlastní zkušenosti, vzadu většinou jezdím něco cestovnějšího (i na okruhu) a když už to jede bokem, aspoň čitelně, plynule, po ufouknutí je to naprd.

Když trochu dotáhneš tlumení, musíš si s Hornetem užít víc než já s FZS 600, nemá podvozek tak proklatě nízko...



Pokud jezdí cestovní gumy, tak máš pravdu. My jsme ale neřešili konkrétní typ, co tam má Nicméně i cestovní guma se dá na okruhu zahřát, ale trvá to déle. Ideální jsou nahříváky.

Ale spíš bych řekl, že se musí hlavně rozhodnout, kde bude trávit víc času, zda na silnici, či na okruhu a nebo půl na půl a dle toho se dá zvolit sprvná pneumatika, ale taky se pak musí myslet na správný styl jízdy s ní atd. Nejde na vše vzít jednu odpověď, to ani nejde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist