300 zatáček Gustava Havla
FOTO VIDEO ACTION
Naposledy editováno 18.03.2012 09:01:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
Sukin píše: Larry> Já jednu myšlenku mám , doufám, že mě za ní moc nesjedeš . Jednou když se v sobotu nestíhalo, tak se pouštěli lidi přes trať ob dva tréninky, né po každém. Myslím, že tím se dá taky ušetřit moře čas, i když se určitě najde nějakej šťoura co mu bude hrozně vadit, že si zrovna po tomhle tréninku nemůže dojít pro pivo. Prostě způsob zajede poslední motorka předchozího a hned najíždí další trénink.
víš sám sukine,že se tak i jede
že ne pokaždým treninku jede svozák a tím se otvírá trať
svozák jede vždy dle nastalé situace
z dispečinku se ví ,kolik motorek stojí s poruchou nebo po pádu
a dle toho se pak pouští svozák
když nastane zdržení,tak je jen ze dvou důvodů,nebo vlastně ze 3 důvodů
silný déšť, kterej spláchne na trať písek,bláto a kamínky
nebo to je olej na trati
nebo to je nehoda
pak se musí trať maximálně uklidit
a třeba v sobotu,když se nachytá z těchto důvodů během dne
hodina nebo dvě,je to pak průser,protože se pak jezdí téměř až do tmy
ředitel závodů ví co dělá
má o všem přehled
takže to koordinuje tak jak to jen jde
nikdy by si nedovolil jen tak kvůli párku nebo cigaretě
nechat stát jezdce v depu na rozjezdovce
tyhle věšechny důvody nás vedly k tomu
abychom Klasiky nejely, aby byl větší prostor
nakonec jsme ustoupili a zase se s tím budeme prát
co se týká přejímky
snad by měla proběhnout jinak, tedy líp než je zvykem
měla by začít dřív, aby bylo více prostoru
Naposledy editováno 25.11.2011 11:07:10
Larry píše: víš sám sukine,že se tak i jede
že ne pokaždým treninku jede svozák a tím se otvírá trať
svozák jede vždy dle nastalé situace
z dispečinku se ví ,kolik motorek stojí s poruchou nebo po pádu
a dle toho se pak pouští svozák
když nastane zdržení,tak je jen ze dvou důvodů,nebo vlastně ze 3 důvodů
silný déšť, kterej spláchne na trať písek,bláto a kamínky
nebo to je olej na trati
nebo to je nehoda
pak se musí trať maximálně uklidit
a třeba v sobotu,když se nachytá z těchto důvodů během dne
hodina nebo dvě,je to pak průser,protože se pak jezdí téměř až do tmy
ředitel závodů ví co dělá
má o všem přehled
takže to koordinuje tak jak to jen jde
nikdy by si nedovolil jen tak kvůli párku nebo cigaretě
nechat stát jezdce v depu na rozjezdovce
tyhle věšechny důvody nás vedly k tomu
abychom Klasiky nejely, aby byl větší prostor
nakonec jsme ustoupili a zase se s tím budeme prát
co se týká přejímky
snad by měla proběhnout jinak, tedy líp než je zvykem
měla by začít dřív, aby bylo více prostoru
co třeba změna termínu kdy je v létě vidět dlouho do večera?
ty jo Larry ten mně zase zpráska
Naposledy editováno 25.11.2011 20:53:25