paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Možná vydařený pokus
27.6.2011 v 23:21
Ahoj
Jak jsem tu pár lidem slíbil,posílám fota mého téměř ročního hraní si s karbonem a karbon kevlarem,vlastně s celou moto.







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus

14.7.2011 v 16:27 | Nahoru | #1

Kreuz88 píše: Já myslim že celokarbonový kapoty asi nemělo ani Rko...ale Ducati specialista fakt nejsem,takže je to možný a kdyby tam byly..vždycky se dá zkusit vyšší level a pustit se třeba do celokarbonovejch kol To zvládaj snad jen dvě firmy na světě ..tak by ManiaC Inc. mohla bejt třetí



tusim ze nikotyn na svim 999r je ma, ale uz fakt nevim jestli to tam bylo v serii...

u kol vim o BST a dymagu... ale on je karbon na vzestupu a kdovi kolik firem uz to nechava smudlat v cine... podle me je u karbonu zasadni problem jen v tom ze je potreba delat ruco... a navic v dost "nebezpecnem" prostredi.. coz samo v zapadnich zemich = neskutecne drahy... ale v cine to klido muzou matlat do formy holejma rukama, plny plice sklenenejch/uhlikovejch jehlicek a vsem je to sumak:) cyklo firmy uz jedou karbon na vychode vsichni.. vcetne nejslavnejsich "handmade in usa" znacek

me se ty karbonovy BSTcka libi az budu jednou bohatej:)

(reakce na) Možná vydařený pokus

15.7.2011 v 00:33 | Nahoru | #2

assassin píše: tusim ze nikotyn na svim 999r je ma, ale uz fakt nevim jestli to tam bylo v serii...

u kol vim o BST a dymagu... ale on je karbon na vzestupu a kdovi kolik firem uz to nechava smudlat v cine... podle me je u karbonu zasadni problem jen v tom ze je potreba delat ruco... a navic v dost "nebezpecnem" prostredi.. coz samo v zapadnich zemich = neskutecne drahy... ale v cine to klido muzou matlat do formy holejma rukama, plny plice sklenenejch/uhlikovejch jehlicek a vsem je to sumak:) cyklo firmy uz jedou karbon na vychode vsichni.. vcetne nejslavnejsich "handmade in usa" znacek

me se ty karbonovy BSTcka libi az budu jednou bohatej:)



Já dost čítám ČMN, kde byl někdy možná i pár let zpátky článek právě o výrobci celokarbonových kol-nerad bych kecal ale myslim že to bylo to BST - továrnu měli tušim v Jihoafrický republice, byly tam i fotky z výroby...a ten makáč na fotce rozhodně nebyl syn Odinův Takže budeš mít určitě pravdu..o těch cyklo rámech sem taky zrovna nedávno četl, pro změnu v MF Dnes čínský kluci se učej rychle, za vydatného přispění firem z Evropy a USA, takže myslim že se ještě dožijem toho, jak budou vyrábět "motocykly špičkové konstrukce a kvality" stejně jako teď Japonci, kterým se dříve taky všichni smáli.( a někteří se smějou dodnes ) Tak třeba už číňani zvládaj i ty kola..ten údaj o dvou firmách na světě si nejspíš pamatuju taky z těch ČMN.
Já radši snad ani nic z karbonu nechci, byla by toho pro mě škoda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist