Pri cestovani nalozenej a treba ve dvou.
V terenu.
Dalnice.
Vim,ze se to nekde resilo,ale to bylo na starsi modely a tato ma jiny motor a vetsi vykon,tak mne zajima jestli je spotreba cca stejna,nebo bere jeste vic? Dost vazne o ni uvazuju,ale za 8 se mi jezdit proste nechce-v terenu mi je to fuk,ale jde o cestovani.
Diky
Naposledy editováno 23.06.2011 18:44:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
Petr 11 píše: Hugila> docela by mne zajimalo,kde jsi prisel k tomu,ze vidle z LC8 jsou "konstrukcne lehce nedotazene"...to rika clovek,ktery si je nabastlil na Afriku a ani je nenastavil?...tak to jo...
ty to zase vztahuješ jenom na lc8:) to se týká celé řady 4860, spousta majitelů husabergů a exc/sx by mohla vyprávět o snaze naladit a překopat ty vidle tak, aby fungovaly jako konkurence. Dost často ta snaha končí koupí jiných vidlí ....myslím, že to byl bathed, který tu na motorkářích napsal, že WP nejlíp a nejrychlejc naladil výměnou za Solvy
Vespova anabáze s laděním WP je taky poučná.
Kdybys někdy potkal na Erzbergu potkal Maria Rybáře, tak se ho zeptej , proč na svém EXC nemá tlumič řízení, když ho dřív používal a místo WP tam má Marzocchi;)
Na Africe mám WP proto, protože jsou levné, dostupné/páč je dost lidí mění / a konstrukčně primitivní, takže i servis a údržba je prstonosová záležitost...a hlavně místo mých starých zničených vidlí byly jakékoliv vidle krok kupředu:D
A co se týče nastavení....za tu krátkou dobu, co je mám, jsem stihnul vyzkoušet 3 tuhosti pružin, dva typy kompresních ventilů, 2 různé velikosti vzduchové mezery a opravdu nejsem líný pří kroužení na mé oblíbené trase zastavit a zaklikat si s kompresí a útlumem...
v podstatě jediná věc, která mě na nich vadí, že začínají fungovat až při vyšších rychlostech...když jsem to konzultoval s jedním ladičem hračičkou, tak jsem dozvěděl, že to je prostě vlastnost těch vidlí, která se dá částečně potlačit hlavně předěláním planžet, změnou profilů ventilů ovládání komprese a útlumu a změnou hlavního ventilu v pístku...ale nikdy to nebude úplně ono.
Proto jsem ted na vážkách, jestli se do toho pouštět nebo změnit vidle, ale spíš změním vidle příští rok:)
Ted čekám, jestli vytáhneš z rukávu argument, že s WP jezdí Coma s Despresem Dakar, takže všechny WP jsou prostě výborné
Normálně začínám mít strach, že až mě jednou někde potkáš, že mě vyliskáš za ty moje nactiutrhačné kecy:D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
Petr 11 píše: Hugila> docela by mne zajimalo,kde jsi prisel k tomu,ze vidle z LC8 jsou "konstrukcne lehce nedotazene"...to rika clovek,ktery si je nabastlil na Afriku a ani je nenastavil?...tak to jo...
možná nenastavil, ale hajnýmu v oldřichově ujel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Dotaz KTM 990 Adventure R | MUFIC | 6 | 22.9.2022 v 09:51 MUFIC |
Dotaz KTM 990 Adventure R | MUFIC | 9 | 22.9.2022 v 09:49 MUFIC |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |