globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
 
15.6.2011 v 22:38
Čaute,
vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
Anketa: Protektory:
ano
96%
66
ne
4%
3
Předchozí
1 2
Následující

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 22:43 | Nahoru | #1
nejlepsi je nebourat ne?

2 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 22:44 | Nahoru | #2
Taky si rikam aby to nepozkodilo ram. Ale asi je tam dam. Ja tolik nedosahnu na zem. A riziko valeni je velke .

2 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 22:48 | Nahoru | #3
Ten padak musí byt udelaný tak, že když snim jebnes o patnik, tak se musí ohnout ten padák a ne rám

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 22:50 | Nahoru | #4

Fogi píše: Ten padak musí byt udelaný tak, že když snim jebnes o patnik, tak se musí ohnout ten padák a ne rám


promluvil znalec...

doporucim ti napsat rutanovi padaky a prohlidni si crash testy

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 22:53 | Nahoru | #5
Fogi> A víš o někom, kdo na takový padák spadl? Že se ohnul ten padák a ne rám? Jen se ptám...
Jinak nejlepší je samozřejmě to nezkoušet = nepadat. To je jasný.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 22:58 | Nahoru | #6
SVSkritek> vyvrtej do kapoty díru mrkni ke mě

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 23:11 | Nahoru | #7
To by mě taky zajímalo. Jestli to hne s rámem nebo se zlomí padák. Ale podle mě je lepší ho tam mít. Ze zbytku peněz co mi zbydou si je pořídím na novou mašinu.

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 23:16 | Nahoru | #8
Zrovna dnes jsem namontoval tyto . Toto je podle mne zajímavé řešení které by mohlo fungovat - největší náraz pobere hliníkové rameno. Zároveň jsou to jedny z mála u kterých není potřeba vrtat díry do kapoty což byla u mě podmínka. Jestli skutečně fungují se doufám nikdy nedozvím ale určitě padáky jako takové význam mají a můžou toho hodně zachránit, záleží ale jak a kde jsou uchycené.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 23:19 | Nahoru | #9

Kniha píše: Fogi> A víš o někom, kdo na takový padák spadl? Že se ohnul ten padák a ne rám? Jen se ptám...
Jinak nejlepší je samozřejmě to nezkoušet = nepadat. To je jasný.


Rutan dělá takový padáky, testoval jsem obě strany a ohnou se hliníkový držáky padáků, rám je cajk

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 23:28 | Nahoru | #10
Padáky jsou spíše pro lehčí pády ne? Klouzání atd. Když to našijete někde do obrubníku ve 130 asi ten padák ztrácí smysl. Já o nich přemýšlím ale pořád je to pro mě drahé

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 23:33 | Nahoru | #11
Zrovna tenhle pátek sem testoval ty svoje padáky Levím sem vzal o pangejt a ten se lehce ohnul ve svý konstrukci ale rám i uchycení ok. No a ten na pravý straně se pěkně obrousil ale ani se nepohnul. Závěr?? kdy by sem je neměl celej náraz a následný klouzání po silnici by odsral motor a převodovka. Takhle to odsrali jen oba padáky (stejně se mi nelíbili ) a koncovka řidítek. Ale důležitý je že motorka je vcajku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 01:22 | Nahoru | #12

SVSkritek píše: Taky si rikam aby to nepozkodilo ram. Ale asi je tam dam. Ja tolik nedosahnu na zem. A riziko valeni je velke .



kdyz budes mit stesti, tak ti padak zachrani hodne penez.,. nejspis tolik ze nasledky nebudes resit a ten skrabanecek nechasd bejt.. a kdyz budes mit smulu.. bude moto na sracky a ty muzes mluvit o stesti ze kráčíš...

to co je mezi tim je malal pravdepodobnost na ktery uz reseni neni.. je to astejny jako bys jezdil nepripoutanej.. mymu brachovi to zachranilo zivot - ze jezdi ze zasady nepoutanej.. je zvyklej z nakladaku a kdyz sel bokem smykem na tvrdy tak byl volnej a mel prstor a moznost se uhnout na misto spolujezdce.. bejt pripoutanej je tu uz davno studenej nebo zetlelej, pripadne mrzak..

Jake z toho plyne pouceni?
pokud jezdis pripoutanej dej padaky, pokud jezdis nepripoutanej vyser se na ne, protoze urcite padnes tak ze by ti padaky uskodili..

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 01:24 | Nahoru | #13

Paine píše: Zrovna tenhle pátek sem testoval ty svoje padáky Levím sem vzal o pangejt a ten se lehce ohnul ve svý konstrukci ale rám i uchycení ok. No a ten na pravý straně se pěkně obrousil ale ani se nepohnul. Závěr?? kdy by sem je neměl celej náraz a následný klouzání po silnici by odsral motor a převodovka. Takhle to odsrali jen oba padáky (stejně se mi nelíbili ) a koncovka řidítek. Ale důležitý je že motorka je vcajku



toť!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 05:35 | Nahoru | #14

Spijker píše: ...
Jake z toho plyne pouceni?
pokud jezdis pripoutanej dej padaky, pokud jezdis nepripoutanej vyser se na ne, protoze urcite padnes tak ze by ti padaky uskodili..



Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|. Ale primárně bych si je tam dal - dostaneš více místa na nohy a motorka má menší šanci, anebo né tolik, ti cvaknout nohy ... V průměru 180kg ti může pocuchat kotník velmi špatným způsobem. Já mám z jednoho blbého nakopnutí do nohy zničený kotník stylem - že už nikdy nebudu chodit déle než 30-60 minut v kuse (potom mi druhý den vypoví noha službu a nepostavím se na ni ... ).

Naposledy editováno 16.06.2011 05:36:25

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 08:33 | Nahoru | #15
Tak me padaky nedavno celkem hodne pomohly, nebyl to sice extra pad, ale motorka sla přez kraj do kačírku. kdyz se klouzala po ceste tak plnil svou funkci, ale pak prez ten maly rantlik se ulomil a v kacirku uz drela o laminaty a stupacku, nicmene skoro nic se ji nestalo. Odsrali to jen vyfuky, ale ty jsou bohuzel u me umisteny dost na rane. Takze jsme za $19 objednal zase novy padaky a zavazicka do riditek, to se taky trosku podrelo.

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 08:34 | Nahoru | #16
Padaky samozdrejme v provozu vetsinou pomohou jen pri specifickem polozeni, kdy ti motorka dobrzdi reba jeste na ceste a nesmete ji jine vozidlo, ale uz ti nepomuze, kdyz pujde moto smerem obrubnik a nebo do škarpy ;)

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 08:54 | Nahoru | #17
V menších rychlostech, klouzání po asfaltu, padnutí ze stojánku, ti samozřejmě padáky zachrání lak, kapoty, motor a všemožný dekle od poškrábání a dolámání. Pokud něco nabereš takovou rychlostí že ohneš rám, tak už je fuk jestli máš padáky nebo ne (samozřejmě pokud vezmeš jen padákem např. obrubník tak by se měl poškodit jen padák - pokud si ho neuděláš samodomo z kalené oceli a nepřivaříš ho natvrdo ).

Naposledy editováno 16.06.2011 08:55:06

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 08:56 | Nahoru | #18

Breakpain píše: Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|. Ale primárně bych si je tam dal - dostaneš více místa na nohy a motorka má menší šanci, anebo né tolik, ti cvaknout nohy ... V průměru 180kg ti může pocuchat kotník velmi špatným způsobem. Já mám z jednoho blbého nakopnutí do nohy zničený kotník stylem - že už nikdy nebudu chodit déle než 30-60 minut v kuse (potom mi druhý den vypoví noha službu a nepostavím se na ni ... ).



jj.. letos jsem si lehnul nekde v lesich ve vracaku kvuli pisku.. bylo to tak pomalu ze jsem vedel, ze se motorka zastavi jeste na asfaltu. Kdyz me pri klouzani pod motorkou nic netlacilo (noha mi zustala na stupacce pac to bylo fakt pomalu.. 40-60) tak jsem se ani nesnazil z toho dostat a o jen jsem si pockal az se o 2 m dal oba zastavime.. pak jsem vylez, kapota jen lehynce na dvou mistech skrabla, ale zadny vazny poskozeni..
navic pokud resis pojistku tak za padaky dostanes nejakou malou slevu

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 09:15 | Nahoru | #19

Breakpain píše: Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|.


Ono i s tema padakama na havarijko dostanes slevu (aspon Kooperativa to tak ma)...

jinak pri padu me padaky (vyse zminene od rutana) taky zachranily par tisic za kapoty... ;)

Naposledy editováno 16.06.2011 09:17:39

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 10:06 | Nahoru | #20
přesně optej se na všechny svoje otázky Rutana, on to má fakt pěkně zmáklý, dává si na tom záležet, bavího to, přemýšlí u toho, takže to podloží třeba duralovou plotýnkou, která pochytá náraz, dá takový šrouby, aby se při klouzání a následným nárazu třeba o obrubník urazily, já jim věřím, a doufám že nebudu potřebovat jejich asistenci

Naposledy editováno 16.06.2011 10:10:49

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 10:19 | Nahoru | #21
Čau, mám FZR babičku a dopřál jsem jí padáčky.. Jsou samo-domo vysoustruženej silon (teď už stříklej do černýho matu) cena 100,- a dlouhej imbus 300,- (tvrzenej).
Když s tím plácněš, tak nic stejně nepomůže, ale při skluzu zachráníš rám, motor a snad i nádrž. (jednou už ležela)

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 10:31 | Nahoru | #22
Ono to není úplně k tématu (k hlavní otázce) ale je tu dost šancí motku zahodit v minimální nebo 0 rychlosti a když se to povede, tak riziko plynoucí z pádu (popraskané plasty, odřené, nebo proražené kartery, orvaný výfuk) je vcelku dost, když je padák, motku zvedneš a jedeš dál....

Jinak souhlas s tím, že cokoli co mi vymezí prostor mezi klouzající se motorkou (nebo padající) a terénem je pro nohy dobře - spolehat na to že z motky spadnu není v tomto případě to uplně pravé. Myslím že od určité rychlosti to je samo loterie a samo bude dost případů kde si člověk řekne - kdyby tam nebyly, měnil bych jen plasty, nebo naopak - ještě že tam byly.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 10:37 | Nahoru | #23
Kniha> Zdarec, padáky vřele doporučuji. A z bvlastní zkušenosti po kreši v cca 50 km rychlosti ti můžu potvrdit, že padák se uprosil a ohnul. Zachránil jsem celou mašinu, nádrž, kapota, podsedlovka = vše OK. Použitý padky od RD mota, měl jsem v té době FZ6 Fazer. Teď mám R6 a taky jsem je namontoval.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 10:44 | Nahoru | #24

FishX3 píše: Myslím že od určité rychlosti to je samo loterie a samo bude dost případů kde si člověk řekne - kdyby tam nebyly, měnil bych jen plasty, nebo naopak - ještě že tam byly.



apopos.. naposled kdyz jsem spadnul s r1 a sbirala se po kouskach tak mi padaky vubec nepomohly.. a jeden padak se zlomil...

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 11:44 | Nahoru | #25

Kniha píše: Fogi> A víš o někom, kdo na takový padák spadl? Že se ohnul ten padák a ne rám?



syn spadol na gixere a ohol sa padak. ram zostal nedoknuty.

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 15:09 | Nahoru | #26
Mám rutan padáky - typ gatling. Spadl jsem a padák se ohnul jen u šroubu. Vyměnil jsem šroub a padák je jako nový. Motorce se po pádu nic nestalo - nepočítám plasty. Za mě: bez padáku ani ránu.

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 16:05 | Nahoru | #27
Riziko, ze by spuntove padaky zhorsilo nasledky padu/odlozeni/sestreleni/nedobrovolneho vystoupeni z motorky se limitne blizi nule.

Horsi je to s ramecky z trubek, ktere pri nevhodnem umisteni (siroko a nizko) mohou byt samy pricinou havarie (skrtnuti v naklonu).

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 16:28 | Nahoru | #28
Taky mám padáky od rutana, naštěstí ještě nebyly potřeba, ale jistota je kulomet...

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 16:53 | Nahoru | #29

Kniha píše: Fogi> A víš o někom, kdo na takový padák spadl? Že se ohnul ten padák a ne rám? Jen se ptám...



Ja vim treba o me, asi 5x. Vzdy padak ohnuty, krome posledniho pripadu padaku PP tuning - ten drzi a nehne se, spise by opravdu vyloupl to oko ramu kdyby doslo k narazu do pevne prekazky.





2 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 17:55 | Nahoru | #30
Ahoj, nečetl jsem to tu celé, ale za mě mohu padáky doporučit, když mi padla ze stojánku tak zafungovali suprove a když jsem s tím šlehnul pecku o svodidla tak se padák ulomil ze svého "nosníku" a rám je ok, koupil jsem novou součást za 400 a padák používám dále...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist