globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
 
15.6.2011 v 22:38
Čaute,
vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
Anketa: Protektory:
ano
96%
66
ne
4%
3

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

15.6.2011 v 23:16 | Nahoru | #1
Zrovna dnes jsem namontoval tyto . Toto je podle mne zajímavé řešení které by mohlo fungovat - největší náraz pobere hliníkové rameno. Zároveň jsou to jedny z mála u kterých není potřeba vrtat díry do kapoty což byla u mě podmínka. Jestli skutečně fungují se doufám nikdy nedozvím ale určitě padáky jako takové význam mají a můžou toho hodně zachránit, záleží ale jak a kde jsou uchycené.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

7.7.2011 v 15:43 | Nahoru | #2

Namork1 píše: Zrovna dnes jsem namontoval tyto . Toto je podle mne zajímavé řešení které by mohlo fungovat - největší náraz pobere hliníkové rameno. Zároveň jsou to jedny z mála u kterých není potřeba vrtat díry do kapoty což byla u mě podmínka. Jestli skutečně fungují se doufám nikdy nedozvím ale určitě padáky jako takové význam mají a můžou toho hodně zachránit, záleží ale jak a kde jsou uchycené.



jsou dost poddimenzované podle mého názoru. zvlášť upevňovací základna má malý průměr, takže můj odhad je, že při pádu neobstojí na sto procent. Snaha se vyhnout za každou cenu díře v kapotáži má bohužel dost špatný dopad na výsledek crashtestu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist