globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
 
15.6.2011 v 22:38
Čaute,
vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
Anketa: Protektory:
ano
96%
66
ne
4%
3

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 10:31 | Nahoru | #1
Ono to není úplně k tématu (k hlavní otázce) ale je tu dost šancí motku zahodit v minimální nebo 0 rychlosti a když se to povede, tak riziko plynoucí z pádu (popraskané plasty, odřené, nebo proražené kartery, orvaný výfuk) je vcelku dost, když je padák, motku zvedneš a jedeš dál....

Jinak souhlas s tím, že cokoli co mi vymezí prostor mezi klouzající se motorkou (nebo padající) a terénem je pro nohy dobře - spolehat na to že z motky spadnu není v tomto případě to uplně pravé. Myslím že od určité rychlosti to je samo loterie a samo bude dost případů kde si člověk řekne - kdyby tam nebyly, měnil bych jen plasty, nebo naopak - ještě že tam byly.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 10:44 | Nahoru | #2

FishX3 píše: Myslím že od určité rychlosti to je samo loterie a samo bude dost případů kde si člověk řekne - kdyby tam nebyly, měnil bych jen plasty, nebo naopak - ještě že tam byly.



apopos.. naposled kdyz jsem spadnul s r1 a sbirala se po kouskach tak mi padaky vubec nepomohly.. a jeden padak se zlomil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist