globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
 
15.6.2011 v 22:38
Čaute,
vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
Anketa: Protektory:
ano
96%
66
ne
4%
3

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 05:35 | Nahoru | #1

Spijker píše: ...
Jake z toho plyne pouceni?
pokud jezdis pripoutanej dej padaky, pokud jezdis nepripoutanej vyser se na ne, protoze urcite padnes tak ze by ti padaky uskodili..



Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|. Ale primárně bych si je tam dal - dostaneš více místa na nohy a motorka má menší šanci, anebo né tolik, ti cvaknout nohy ... V průměru 180kg ti může pocuchat kotník velmi špatným způsobem. Já mám z jednoho blbého nakopnutí do nohy zničený kotník stylem - že už nikdy nebudu chodit déle než 30-60 minut v kuse (potom mi druhý den vypoví noha službu a nepostavím se na ni ... ).

Naposledy editováno 16.06.2011 05:36:25

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 08:56 | Nahoru | #2

Breakpain píše: Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|. Ale primárně bych si je tam dal - dostaneš více místa na nohy a motorka má menší šanci, anebo né tolik, ti cvaknout nohy ... V průměru 180kg ti může pocuchat kotník velmi špatným způsobem. Já mám z jednoho blbého nakopnutí do nohy zničený kotník stylem - že už nikdy nebudu chodit déle než 30-60 minut v kuse (potom mi druhý den vypoví noha službu a nepostavím se na ni ... ).



jj.. letos jsem si lehnul nekde v lesich ve vracaku kvuli pisku.. bylo to tak pomalu ze jsem vedel, ze se motorka zastavi jeste na asfaltu. Kdyz me pri klouzani pod motorkou nic netlacilo (noha mi zustala na stupacce pac to bylo fakt pomalu.. 40-60) tak jsem se ani nesnazil z toho dostat a o jen jsem si pockal az se o 2 m dal oba zastavime.. pak jsem vylez, kapota jen lehynce na dvou mistech skrabla, ale zadny vazny poskozeni..
navic pokud resis pojistku tak za padaky dostanes nejakou malou slevu

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 09:15 | Nahoru | #3

Breakpain píše: Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|.


Ono i s tema padakama na havarijko dostanes slevu (aspon Kooperativa to tak ma)...

jinak pri padu me padaky (vyse zminene od rutana) taky zachranily par tisic za kapoty... ;)

Naposledy editováno 16.06.2011 09:17:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist