Pokud Ti nebude fungovat přívěra tak převodem nic moc nezměníš. Akorát snížíš maximální rychlost, ale budou v běžném provozu případy, kdy bude rychlejší ten těšží převod. Čeho tím dosáhneš? Snáze se rozjedeš to jo, ale tím to končí. Budeš muset dřív řadit, protože už bude ta daná rychlost vytočená. Místo třeba na dvojku (u těžšího převodu) pojedeš na trojku (u lehčího), ale to neznamená, že budeš rychlejší, protože ta trojka bude v konečném převodu těžší a dvojkou to ject nepude, protože už bude motor přetočen. (Třeba na výjezdu ze zatáčky.)A budou zase případy kdy to pojede líp s lehčím převodem. To se nedá říct, že s lehčím převodem budeš rychlejší. Znatelný a neměnný rozdíl bude při rozjezdu a v maximální rychlosti. Doporučuji neexperimentovat a dát přesně ten převod co dává výrobce. S převodem 14:39 jedeš cca 160, tak s převodem 13:43 pojedeš při stejných otáčkách 135 Km/h!