Téma: Výběr auta (dieselu)
 
2.6.2011 v 14:17
Zdravím všechny příznivce jedné stopy
potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.

Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+

Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.

Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.

...Miky...

E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...

Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

6.6.2011 v 10:19 | Nahoru | #1

madmax2 píše: kup si golfika iv tdi 81 kw a budes spokojenej ja sam ho mam uz nekolik let a opravdu to jezdi za max 6litru a velmi slunej vykon, mam uz najeto k 300tis km a nikdy se mi na nem nic nevysralo ! kdyz se stimahle motorama slusne zachazi tak bez problemu najedou 500tisic , a pokud nekdo rika ze se rozbijej turba tak se jen vetsinou zanesou naklapeci lopatky ale to ma kazdy novejsi diesel a jeto z nekvalitni nafty co se u nas prodava !
Jedny z nejuspornejsich motoru jsou prave tdi z rotacnim cerpadlem 66kw-81kw jestli to honis neebo ne porad to zere hovno ,

pd- pumpe duse uz zere ! to same je u coomonreilu jak mu slapes na krk tak to zere a je jedno jestli to je peugeot citroen hdi , renault dci, tak bmw d,nebo tdci, zase maj jinej prubeh kroutaku tahnou takrka v celem spektru otacek, TDI tahne o neco pozdeji ale zase o poznani vice



hele ono zda se ze kazdej ma hodne rozdilnej jizdni styl, ty pises ze 81kw golf 4 je jedno z nejsviznejsich aut se kterym si jel a pritom me to prijde jako docela mrtvola, kdyz se jede po naky "rychlejsi" silnici kde auta jedou kolem 110-120 tak tam uz si s timhle sakra rozmejslim jestli zacnu predjizdet...
navic to ze jede za max 6 litru je taky komicky, kdyz jedu s 81kW oktavkou svizne tak jde pres 8.... zda se ze mame kazdej trosku jinou predstavu o "svizne"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

7.6.2011 v 08:28 | Nahoru | #2

assassin píše: hele ono zda se ze kazdej ma hodne rozdilnej jizdni styl, ty pises ze 81kw golf 4 je jedno z nejsviznejsich aut se kterym si jel a pritom me to prijde jako docela mrtvola, kdyz se jede po naky "rychlejsi" silnici kde auta jedou kolem 110-120 tak tam uz si s timhle sakra rozmejslim jestli zacnu predjizdet...
navic to ze jede za max 6 litru je taky komicky, kdyz jedu s 81kW oktavkou svizne tak jde pres 8.... zda se ze mame kazdej trosku jinou predstavu o "svizne"



Pockej, pockej ... oktavka v tdi prece nebere v zadnem pripade vic jak 5.51/100. To je obecne znama pravda!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

7.6.2011 v 08:46 | Nahoru | #3
assassin> hele ale ty koncernove kaslaky 66/77/81/103kW fakt moc nezerou, to se jim musi nechat, alespon na takove ty rychle dalnicni presuny (a na blbnuti na okreskach to ma malokdo, ruku na srdce). Tomu muze spotrebou konkurovat maloktery motor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist