Téma: Výběr auta (dieselu)
 
2.6.2011 v 14:17
Zdravím všechny příznivce jedné stopy
potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.

Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+

Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.

Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.

...Miky...

E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...

Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

7.6.2011 v 08:46 | Nahoru | #1
assassin> hele ale ty koncernove kaslaky 66/77/81/103kW fakt moc nezerou, to se jim musi nechat, alespon na takove ty rychle dalnicni presuny (a na blbnuti na okreskach to ma malokdo, ruku na srdce). Tomu muze spotrebou konkurovat maloktery motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

7.6.2011 v 10:20 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: assassin> hele ale ty koncernove kaslaky 66/77/81/103kW fakt moc nezerou, to se jim musi nechat, alespon na takove ty rychle dalnicni presuny (a na blbnuti na okreskach to ma malokdo, ruku na srdce). Tomu muze spotrebou konkurovat maloktery motor.



jo souhlasim, ta 81kW okta co mame doma je nejuspornejsi auto se kterym sem jel, ale zasadne nesouhlasim s heslama nekterych majitelu typu ze to jede jako krava, ze to nezere vic nez 6 apod...

a zas mi prijde ze cim se jede rychleji tim se ta spotreba vic blizi autum ktery jsou na rychly dalnicni presuny staveny ... kdyz jedu s oktavkou po dalnici s plynem na podlaze tzn 180-200 tak to leze az k deviti litrum(pak zacina legrace kdyz potrebujes 2x po sobe rychle z teto rychlosti zabrzdit ), po okreskach uz se nedostanu vejs.. protoze tam uz tu rychlost limituje podvozek... rozhoupava se + spatne kontrolovatelnej prechod k pretacivymu autu od nedotacivyho...

jo a treba nam konkretne palubni pocitac lehce keca, podle tankovani vychazi spotreba horsi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist