globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husaberg žere olej
31.5.2011 v 19:00
Zdravim místní borce. Chtěl sem se zeptat jestli někdo nemá podobnou zkušenost, Mám HSB FE 650 e na motárdech r.v. 2003 a docela dost se mi ztrácí olej. Příklad - Po 15 mth výměna oleje, najel sem necelých 5 mth a doléval jsem 150 mL oleje. Měl sem podezření na únik někde kolem startéru a olejového filtru. Umyl jsem to a teď to sleduju takže nevím to najisto. Druhá věc je to že minimálně 4 roky neproběhla jediná oprava na motoru. Jedná se asi o 120 mth. Takže píst a kroužky asi budou v řiti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg žere olej

2.6.2011 v 09:15 | Nahoru | #1
mattiass> Pokud jsi to přelil, tak ti to padá přepadem přímo do sání a motor to sežere. Ale to je otázka chvilky. Pokud ti to hulí už třetí vyjížďku, tak to určitě není přelitím.

Jestli se dají ventily zabrousit, to záleží na tom, jestli tam máš ocelové nebo titanové. Pokud titan, tak se zabrousit nedají a to ani sedla. Jak jsi na tom s vůlema ventilů? Pokud už tam nemáš skoro žádnou podložku a vůle už máš na minimu, tak nemáš co brousit, musíš to prostě vyměnit.

Jinak pokud budeš měnit píst a nevyměníš ojku, říkáš si o problém. A pokud už budeš půlit motor kvůli ojce a neuděláš komplet ložiska, říkáš si o další problém. Prostě pochop, že když se na 4T dělá GO, dělá se komplet a pořádně. Takže ventily (pružiny, pokud jsou potřeba), gufera na ventilech, vačka (pokud je potřeba), pístní sada, nikasil (pokud je potřeba), ojka, ložiska, rozvoďák, čerpadlo, pumpa, těsnění a při tom všem kontroluješ všechny ostatní díly, zda-li je už není potřeba vyměnit.

To víš, jízda na ostrym jednoválu není zadarmo a chce to údržbu : )

(reakce na) Husaberg žere olej

18.6.2011 v 21:52 | Nahoru | #2
[quote=PetrS]mattiass> Pokud jsi to přelil, tak ti to padá přepadem přímo do sání a motor to sežere. Ale to je otázka chvilky. Pokud ti to hulí už třetí vyjížďku, tak to určitě není přelitím.

Jestli se dají ventily zabrousit, to záleží na tom, jestli tam máš ocelové nebo titanové. Pokud titan, tak se zabrousit nedají a to ani sedla. Jak jsi na tom s vůlema ventilů? Pokud už tam nemáš skoro žádnou podložku a vůle už máš na minimu, tak nemáš co brousit, musíš to prostě vyměnit.

Jinak pokud budeš měnit píst a nevyměníš ojku, říkáš si o problém. A pokud už budeš půlit motor kvůli ojce a neuděláš komplet ložiska, říkáš si o další problém. Prostě pochop, že když se na 4T dělá GO, dělá se komplet a pořádně. Takže ventily (pružiny, pokud jsou potřeba), gufera na ventilech, vačka (pokud je potřeba), pístní sada, nikasil (pokud je potřeba), ojka, ložiska, rozvoďák, čerpadlo, pumpa, těsnění a při tom všem kontroluješ všechny ostatní díly, zda-li je už není potřeba vyměnit.

To víš, jízda na ostrym jednoválu není zadarmo a chce to údržbu : )[/q

kámo, husaberg nemá podložky na ventilech a šroubky :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Těsnění husaberg fe 650e 2002 Husaberg FE 650 Cruttor 2 3.6.2022 v 15:02 hanzhotride
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Husaberg FE 650 Husaberg FE 650 Fiascco_ 3 7.10.2018 v 07:56 Folby
Motard Husqvarna TE 610, Husaberg FS 650, Husaberg FE 650, ... kuba_312 11 22.9.2018 v 10:00 kuba_312
Ktm vs. Berg Husaberg FE 650, KTM EXC 530 R, Husaberg FE 570 bobomo 3 23.3.2017 v 19:26 srsen600


TOPlist