bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna primárního řetezu
27.5.2011 v 13:53
Jelikož došlo na mé třindě na výměnu prim. řetězu, tak se chci zeptat, zda je možnost to sundat bez stahováku na primární kolečko(ale to asi nepujde)?Tak zda by se našel někdo z Prahy a okolí, kdo by byl ochoten stahovák pujčit.Díky

Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 13:56 | Nahoru | #1
napiš na jawamania.info tam ti ho někdo určitě půjčí, sou tam ochotní lidi

1 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 17:40 | Nahoru | #2
Nevím, o kolik se koš liší vůči 634, ale pokud je stejnej, tak je na hřideli navlečenej takovej váleček a teprve na něm koš. Podle Dočkala (Opravy a údržba motocyklů Jawa) by to mělo po oddělání pojistné matky jít kvedláním shodit. A jakmile je váleček venku, tak je vzniklá vůle dostatečná k tomu, aby se koš sundal. Potom jenom přehodíš řetěz, koš s řetězem navlíkneš zpátky a teprve potom tam narveš váleček.

(reakce na) Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 18:08 | Nahoru | #3
Enthropy> 634 a 638 se v tomhle liší Zabít toho trotla, co to u 638 "nedomyslel". U 638 je skutečně nutné sundat primární kolečko, protože kolem něj není dostatek místa na vyvlečení řetězu.

Ale jde to i jinak, i bez stahováku Sundání řetězu vadí nálite vlevo nahoře kolem závitu pro šroub, stačí to trochu ubrousit pilníkem.. Jde to ubrousit i s nasazeným primárem.. Blbě, ale jde. Stačí trochu a pak už můžeš kdykoliv měnit řetěz bez sundání primáru, takže tuhle úpravu beru u každého motoru 638 za nutnost

Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 18:22 | Nahoru | #4
jak píše vitan, tohle řeš na jawamanii, dále jak píše c.j. sundání řetězu brání nálitek však to sám uvidíš, moje rada je řetěz fiknout rozbruskou, upilovat karter, stačí fakt trochu a ničemu to nevadí, sundat koš spojky, nandat řetěz, nandat spojku, zavřít víko nalejt olej a jezdit, příští výměna primáru(bude dřív než si myslíš, protože ten řetěz je jak bláto)bude otázka maximálně půl hodiny

1 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 19:32 | Nahoru | #5
Jo, ten karter ubrousit mě taky napadlo, takže jsem to udělal a vše šlo relativně v klidu, bohužel to, že se to brzy vytahá je mi jasné...ale co se dá dělat

Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 19:36 | Nahoru | #6
vím že někdo si ubrušoval potom blok aby moh vyndat řetěz bez sundání kolečka ale od 638 už je potřeba sundat kolečko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 19:46 | Nahoru | #7

Tommy872 píše: .. bohužel to, že se to brzy vytahá je mi jasné...ale co se dá dělat



Některý primár mi vydržel sezónu, ale nynější tam je už 40tis km a je pořád tichý.. Asi jak se povede

Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 20:27 | Nahoru | #8
Ten původní, co jsem dnes měnil mi vydržel téměř 35tis km, ale už začal brousit karter, tak proto ta výměna.Kdyby ten nový vydržel alespon 10 tis ,tak bych byl spokojen

(reakce na) Výměna primárního řetezu

27.5.2011 v 23:56 | Nahoru | #9

c.j. píše: Některý primár mi vydržel sezónu, ale nynější tam je už 40tis km a je pořád tichý.. Asi jak se povede



záleží na jezdci

Výměna primárního řetezu

1.5.2012 v 08:36 | Nahoru | #10
ja ho budu menit dnes, loni jsem kupoval novej a po 9000 ho prstem v pohode domacknu ke karteru bez pouziti sily. Premejslim jestli se delaji i lepsi retezy nez co jsem koupil. Nevedel by nekdo o nejakem kvalitnejsim? Vyrobce, typ, kde koupit...

Výměna primárního řetezu

1.5.2012 v 10:15 | Nahoru | #11
Co já vím, tak ho dělá jen ČZ.. Na bývalé jawě vydržel přes 40tis km, než mi ji ukradli, asi by vydržel ještě více, protože ještě neklepal. Na nynější jawě je najeto 16tis km a vše je ještě původní.

Výměna primárního řetezu

1.5.2012 v 11:29 | Nahoru | #12
Po ubroušení karteru na 638-640 sice jde sundat a nasadit bez sundání primárního kolečka, ale je to takový vojeb, že mi už příjde snadnější to primární kolečko sundat.
Kup si běžný stahovák, nestojí raketu a na Jawu ho budeš ještě mnohokrát potřebovat.

Výměna primárního řetezu

1.5.2012 v 19:05 | Nahoru | #13
U mě ubroušený karter. Lepší práce pak.

Výměna primárního řetezu

10.5.2012 v 09:37 | Nahoru | #14
Taky jsem ubrousil karter je to asi 14 dni a jde to dobre. Jinak vymena primaru ma smysl az kdyz vytahanej se dotyka spodni casti karteru - słova p. Krafta z Jawy na letosnim jawa dni v tabore.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist