globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?
Zdravím,
po delší době bych tu potřeboval opět něco vážně pořešit...

Jde o to, že moje známá nedávno prodala motorku - celkem velice levně. Nový majitel si ji přijel obhlédnout, projel se, byl seznámem se stavem a o pár dní později si ji koupil a odvezl, všecho v pořádku... Ale, asi po měsíci ježdění a nějakých 700 - 800 Km, co na tom mezi tím najel, mu najednou ojnice podala ruku! A teď jak dál? Může to být skrytá vada? Nový majitel chce opravdu či nový motor platit půl na půl, což je ovšem problém, protože případná oprava bude stát minimálně polovinu ceny celého motocyklu, né-li i více...

Původní majitelku stroje dobře znám, stroj zakoupila v Česku s přibližně 60ti tisíci Km na tacho asi před 5ti léty, celkem se na něm za tu dobu najelo asi jenom nějakých max. 3 - 5 tisíc Km a to naprosto bez problémů... Nic moc se na tom během té doby neřešilo, a na motoru už vůbec ne! Známá věděla, že by to chtělo seřídit ventily a podtlaky, ale vzhledem k tomu, jak málo jezdí, se na to nakonec ani nedostalo - s tím byl nový majitel samozřejmě seznámen... Někdy minulý rok akorát měnili olej co vím, ale poslední jízdu před prodejem jsem na této mašině dělal novou STK a při jízdě nebyl znát žádný problém, jela jako normálně a navíc hladinu oleje jsem také kontroloval, stejně jako i ještě poté sama majitelka...

U tohoto stroje se vědělo, že si olej celkem bere a to né zrovna málo a nový majitel sám přiznal, že olej vůbec nekontroloval, jelikož mu původní majitelka říkala, že byl nedávno měněný a hladina je v pořádku... Navíc to údajně celkem krmil i za studena! První co mě napadlo je, že mu to prostě sežralo olej a motor se zadřel, dneska mi ho dovezli a zítra či o výkendu se na to podíváme, ale dle díry v karterech pod válcem hádám, že bude asi utržená ojnice, poškozený válec, poničený píst a možná i naklepaná klika! Navíc co mě úplně dorazilo byl fakt, že nový majitel tvrdil, že po tom co se to stalo motor ještě normálně nechal běžet a akorát jel jen na jeden válec a cákal z něho olej! Nechci vidět, jak to asi bude uvnitř vypadat...

Co by jste v takovém případě udělali? Může to být skrytá vada? Má nový majitel nárok na vrácení peněz a nebo na spoluúčast při opravě? Podle mého je měsíc a 750 Km celkem dost a navíc původní majitelka nemohla vědět, že to za pár Km křachne - jak nakoupila, tak i prodala a mašina jí sloužila naprosto bez potíží! Navíc když si koupím mašinu, tak si pořádně prohlédnu, co a jak je a jak jsou na tom např. i náplně, ne?

Celkem nepříjemná událost, známá by ten stroj ani neprodávala, ale zrovna staví a peněz nemají na zbyt, takže tohle je docela rána... Já osobně bych toho pána asi nějak slušně poslal k šípku s ponaučením, že kdo maže, ten jede a olej by se měl čas od času omrknout...
Anketa: Jak nejlépe tohle vyřešit?
Vzít motorku zpět, opravit na vlastní náklady
1%
3
Opravu zaplatit půl na půl a příp. prodělat
4%
9
Borce vyfakovat, způsobil si to on sám
95%
207

1 reakcí na tento příspěvek Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2011 v 21:57 | Nahoru | #61

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2011 v 22:01 | Nahoru | #62

Deadman píše: O tuhle motorku jsem se hodně zajímal, protože se mi už 6 let líbí. Ale vždy jsem buďto neměl dost peněz, nebo nebyla dostatečně zachovalá funglovka do 200km od českoněmeckých hranic.

Zkušenosti, co jsem se dozvěděl:
Nevýhody: Slabé brzdy, moc čoproidní geometrie do zatáček, nezanedbatelná spotřeba oleje i u zcela zdravého motoru (žádná tragédie, jen ho musíš mezi výměnama kontrolovat a občas dolejt). Prý sklony k reznutí.
Výhody: Motor táhne od nízkých otáček (výkon u tohoto druhu motorky nikoho nezajímá). Technika nemá žádné konstrukční chyby, které by vedly k nějaké typické často řešené závadě. Pro mě osobně perfektní posaz.

....

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2011 v 22:19 | Nahoru | #63
Hodně zajímavej je moment, že někdo umí vymontovat motor a přivézt ho v dodávce, ale zároveň neumí zkontrolovat olej a děravý blok přičítá pouze šroubku...zbystřil bych a přikláněl bych se k názoru, že hraje slušnýho betla.

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

13.5.2011 v 22:46 | Nahoru | #64

c.j. píše: VX má výkon i krouťák vyšší o nějakých 10%. Zvláštní je, že VX má i vyšší krouťák než Introš a dokonce ještě v nižších otáčkách, člověk by čekal, že právě chopper bude mít vyšší krouťák a ono to je opačně..


To nevím, na Intruderu jsem nejel, ale VX800 je ve své podstatě opravdu spíš Cruiser než Naked... Nejen motorem, ale i váhou, ovladatelností, sílou brzd a také pohodlím! Ta motorka asi holt trochu klame vzhledem, pro mě by to nebylo no...



(Je to ta modrá!)

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

13.5.2011 v 22:49 | Nahoru | #65

c.j. píše: Téma: VX 800 klikovka-ko


Díky, dobré vědět , budu to brát jako jednu z možností...

1 reakcí na tento příspěvek Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2011 v 23:31 | Nahoru | #66
pokud na to mas jen tak kouknout, tak rekni, ze jela bez oleje, muze za to novy majitel a rovnou ho vypakuj... maximalne bych mu rekl, ze teda jako ze znamosti mu udelas zajimavou cenu za opravu...

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 00:03 | Nahoru | #67
Baday> Toto je opravdu Skvělá odpověď, děkuji!

1 reakcí na tento příspěvek Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 00:52 | Nahoru | #68
Jen mě tak napadlo, asi blbost, ale člověk si musí dávat bacha v dnešní době, když ti přivezl pouze ten motor - zdali je to ten z té prodané motorky a ne nějaký jiný, který by teď šel na opravu z poloviny na účet bývalé majitelky. (i když pročítal jsem diskusi a vypadá to, že kupující dostane leda bídu ) Radši zkontroluj výrobní čísla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 01:08 | Nahoru | #69
MrBobik> Tak to by mě nenapadlo! Máš pravdu , zítra se na to pro jistotu podíváme...

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 03:18 | Nahoru | #70
Hele, ja jsem sice obecne poctifka az neuveritelnej. Treba kdyz jsem prodaval auto, tak melo 3 mesice po vymene oleje (ale stalo protoze uz jsem mel jiny a nejezdil s nim). Tak jsem to kdyz se ozval zajemce jeste sjel vymenit at to ma cajk.

Kdyz by mel kupujici s mym autem nejaky problemy, pokusil bych se s nim lidsky domluvit treba na sleve (i kdyz z ceho jeste slevovat kdyz jsem prodal 10 let stary plne funkci auto s technickou na novejch gumach za 19 proze bylo lehce tukly vzadu (kosmetika) a zbytek co jsem chtel uz jsem dostal od pojistovny).

Ale tady v tom pripade bych asi max rek ze mu na opravu pokud bude vubec rentabilni dam dobrou cenu na opravu, ale podle me davat nekomu slevu na to ze mu po 700 km prolitla ojnice karterem ? To uz presahuji moji predstavu o podstivosti a spis mam takovou predstavu o blbosti. Proboha slevu na co ? Ze si koupil 17 let starou motorku, a at s ni delal cokoli tak se porouchal motor ? Kurva to se mu muze stat i u novyho den po zaruce ! A jestli se bude soudit ? Tak at se soudi, kdyz se mu TO vyplati pro masinu za 30 na kterou sezene motor za 10-15 ? A to jsem jeste prehnal.

Ale myslim ze do soudniho sporu o castku cirka 15 ve kterym podle me nema moc sanci nepujde. Vzdyt by jen do pravnika a casu na prvni stani nacpal vic jak za novej motor !
A ze mu TO nahodou za nekolik let az soud rozhodne nekdo zaplati zpatky ?

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 11:45 | Nahoru | #71
to že by případně vyhrál soud ježště automaticky neznamená že dostane z žalovaného peníze, takových případů je... já bych ho poslal do háje, tim že přivezl jen motor bez dalších součástí motorky, udělal do toho zásadní zásah že na to šahal a žádnej soudní znalec ted už nedokáže že to byla skrytá vada. ad a) jste udelali chybu že jste ten motor vubec převzali ad b) okamžitě bych se toho zbavil, at si pro to prijede a doufam že na to převzetí motoru nemá kupující žádnej papír. prote vypakovat, je mi líto. tohle není o tom že by kámoška nebo ty měla být kurva, tohle je život. byl to starej krám na kterým se muze podelat kde co. neřeště to už. at si přijede s dodávkou, naloží motor a šmitec. slušně se rozloučit, pápa lála. když bude dělat bububu, ignorovat

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 11:53 | Nahoru | #72
DMC.motobiker> ahoj si to zpusobil sam kdyz jsi psal ze to nechal vrcet to je jeho problem kazdej normalni clovek kdyz slisi ze neco neni v cajku tak to hned chcipne a uz to radsi nestartuje a odveze to servisu

2 reakcí na tento příspěvek Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 11:54 | Nahoru | #73
udělal bych tribologii oleje jednou sme tak měli reklamaci na kamionu že se to hvízdlo a došlo se na to že fachmani měnili sami olej nalili ho tam málo a poměr staří motoru a usazenin se zjistilo že tam prostě nebyl olej.

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 14:27 | Nahoru | #74

DR.Dirt píše: udělal bych tribologii oleje jednou sme tak měli reklamaci na kamionu že se to hvízdlo a došlo se na to že fachmani měnili sami olej nalili ho tam málo a poměr staří motoru a usazenin se zjistilo že tam prostě nebyl olej.



Tyvole kolik stoji jen ten rozbor ? U kamionu za 2 mega je to nbeco jinyho, ale tady se bavime o 17 let stary masine za cirka 30 (a to mozna jeste prehanim) dochazi ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 14:27 | Nahoru | #75

DR.Dirt píše: udělal bych tribologii oleje jednou sme tak měli reklamaci na kamionu že se to hvízdlo a došlo se na to že fachmani měnili sami olej nalili ho tam málo a poměr staří motoru a usazenin se zjistilo že tam prostě nebyl olej.



Tyvole kolik stoji jen ten rozbor ? U kamionu za 2 mega je to nbeco jinyho, ale tady se bavime o 17 let stary masine za cirka 30 (a to mozna jeste prehanim) dochazi ?

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 16:32 | Nahoru | #76
Ozzy_> rozbor oleje stojí v P-Z cca 1200 za vzorek...v laboratoři,která neví co to je za olej a odkud je tak si myslím že maximálně dvojnásobek

3 reakcí na tento příspěvek Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 18:30 | Nahoru | #77
Tak jsme to teď rozebrali a je to opravdu zadřené na klice! Ojnice se utrhla kousek pod pístem a je celá napasovaná a pozohýbaná mezi setrvákama! V bloku pod válcem (v místě, kde dříve byl starter ) je díra a je vyvalenej, klika těžko říct, zatím jsme sundali jen zadní válec... Píst to možná i přežil, ale vzalo to v dolní části vložku válce, takže píst jde jen ke spodní třetině válce a dál ani ťuk... Celá kliková skříň byla celkem suchá a ve vaně zbylo opravdu jen minimum oleje, odhadem půl litru až litr... Teď je otázka, jestli po tom zadření mohly vycákat ty zbylé dva litry oleje a nebo tam už nebyl před tím, to se dá těžko zjistit či dokázat... Pravdou je, že motor nevypadá nijak extra od oleje... Šrouby dole na ojnici, jak nový majitel říkal, že se asi některý z nich možná povolil, jsou oba utažené a ani se to tam nehlo... Motor celkově vypadal, že nebyl ještě nikdy rozebrán a nikdo se v něm dříve nevrtal! Všechny šrouby mají čisté a ostré hrany a byly zalepené, těsnění se zdá taktéž původní... Jediná věc je snad jen stržený a opravovaný závit na víčku pro seřizování ventilů, jinak motor na pohled TOP stav , jen běžné opotřebení... No ale je to teď celkem už na GO , to je jasné!

Ozzy_> Známá to prodávala za 27 tisíc myslím...

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 19:49 | Nahoru | #78
DMC.motobiker> takze tim jak nekontroloval olej, mu ho to sezralo a zadrelo tudiz jeho vina, nedostatecna pece o stroj, zanedbani udrzby

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 20:47 | Nahoru | #79
DMC:Tak to je dost nepříjemné. Každopádně bych si zjistil, jestli byl proveden nějaký základní servis po zakoupení stroje. Když koupíš jetou mašinu, je dobré ji dát do servisu a vyhnout se tak případným nepříjemnost. Pokud najel nový majitel 700Km a neprovedl žádný servis, tak je minimálně hodný k odsouzení k trestu smrti zastřelením před nastoupenou národní gardou....nebo alespoň před původním majitelem stroje.
Co se týče toho technického stavu stroje....sepsali jste to do kupní smlouvy?

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 20:51 | Nahoru | #80
Ps: Soudní znalec posoudí a podle toho bych se rozhodl, jak se zachovám. Každopádně jste se v tom neměli vůbec sami vrtat! Podle zbarvení materiálu totiž lze zjistit, jestli jel motor bez oleje, nebo nejel.

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 20:53 | Nahoru | #81
teď vidím, že už vám to psal Jack...tak nic....

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 20:57 | Nahoru | #82
DMC.motobiker> Suma sumárum klika, ojnice, válec, kartery, čili vlastně komplet kaput. Majiteli nezbyde než si sehnat nový motor, ze starého nechat jestli by nešel na ND alespoň vršek (hlava, ventily, vačky) a se zbytkem zkusit akorát sběrné suroviny podle druhu kovů. To je slušné skore, škoda toho

1 reakcí na tento příspěvek Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 21:30 | Nahoru | #83
Jestlize si zjistil, ze vlastne motorem nejde vubec otocit, tak asi sotva motor dele bezel po vylitnuti ojnice, leda ze by s tim jeste chvili jel a teprve potom se dokonala zkaza natvrdo. V prvnim pripade olej +/- sedi se stavem pred nehodou, ve druhem zalezi jak velka je dira, jak vypadal motor po nehode pri vyndavani z ramu, jestli byl cely zablity od oleje atd. ale 2L pryc jsou hodne. Kdyz jsme rozebirali FJcko co melo ucpany kos a zadreny 2 ze 4 valcu, tak hlava byla skoro sucha jak vytrena hadrem, vacka uplne do sucha. S tim motorem puvodni majitel absolvoval kratkou vyjizdku a na 2 valce se dobelhal trouba domu. Normalne je motor i mesic, dva mesice po jizde vsade mokry od oleje, takze jakmile bych narazil na znamky vysuseni, vacky s cernym oterem hliniku v ulozeni, tak jednoznacne bez oleje jela. Jestli olejova pumpa nejevi znamky opotrebeni a nahon se nemoh prerusit, jako treba v pripade hnaciho retizku pretrzeni/sesmeknuti, olejovy filtr neni ucpany a ani nikde jinde neni znamka zablokovani, je to jasna chyba kupujiciho a nedostatecny udrzby.

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 22:06 | Nahoru | #84
Mě taky odešla mašina taky po prodeji a servise jsem zjistil že jsem měl palivový čerpadlo z peguota 406 který zkratovalo a odešli díky tomu relé blinkrů a rozdělovač. A soudit se nemělo cenu prostě jsem s tím nějak počítal že rok 1993 a ke všemu pán byl nejspíš kutil bohužel měl jsem důvěru a velký oči , ale první řadě to byla moje chyba naletěl jsem ale co motorka se dala do servisu stálo mě to sice 15 litrů a teď se mi nejspíš odešla převodovka takže další 10 litrů fuč a co s tím nadělám nic. Je to starý stroj a nic netrvá věčně. A nový majitel udělal přesně tu samou školáckou chybu jako já první řadě ji měl dát do rukou odborníka aby mu řekl co to bude stát aby byla pojizdná a potom pak teprv rozhodnout co dál s tím. Já udělám příště to že koupím mašinu a hned jde do servisu jo bude to stát prachy ale je to ojetina. A neřiká se vždy když se koupí motorka nebo auto že se stejnak vrazí dalších 20 litru do servisu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

14.5.2011 v 22:54 | Nahoru | #85
Jindra650> No motor se právě normálně točí a určitě by šel i nastartovat (na přední válec) , protože jak jsem už psal před tím, ojnice je napresovaná pěkně mezi setrváky a tím pádem nic nebrání v otáčení klikovky... Což celkem dobře i potvrzuje to, co říkal nový majitel - že po tom kousnutí motor ještě nechal běžet, akorát už jel jen na jeden válec... Jde vidět, že po zadření na klice se ojnice utrhla od pístu (pod pístem) a zdeformovala se o blok, kde udělala díru a poničila i starter (VX800 má starter hned pod zadním válcem) a pak už vlastně nic nebránilo v dalším otáčení kliky... Jinak jak popisuješ, tak v hlavě bylo celkem nečekané sucho , snad jen v tom "kalíšku" pod vačkou bylo ještě trochu oleje...

dj_hroch> Celkem škoda to je , protože mašina naposled ještě klapala pěkně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2011 v 23:43 | Nahoru | #86
DMC.motobiker> jo takhle, uz to chapu, ten pist, co nejde vyndat kvuli zdeformovany vlozce je ten utrzenej, OK ....no, jestlize je zlikvidovanej valec nahore v hlave suchej, tak je to jednoznacna zprava o zadreni z nedostatku oleje, protoze motor i bezici na jeden valec neprestane mazat az do vycerpani cely zasoby oleje a hlava by byla mokra, ta se vysusi jen dlouhodobym zahratim/prehratim provozem, po nehode valec zchladne a nema se razem jak vysusit. Jak uz tady psali jiny, 800km je hodne na vyzkouseni, motor klepajici na klice by zrovna u 2valce rozhodne tak dlouho nevydrzel aby se to dalo brat jako skryta zavada a umysl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

15.5.2011 v 00:35 | Nahoru | #87
Jindra650> V hlavě bylo opravdu celkem sucho, stejně jako v klikové skříni! Ještě bych mohl rozebrat přední válec (což se stejně bude muset udělat, ale dneska jsem už neměl chuť to řešit) a uvidí se jak to bude vypadat tam... Ale jak říkám, jediný místo kde byl v hlavě ještě olej je ta "vanička" pod vačkou, jinak kde nic tu nic... Zítra když tak ještě nahodím foto, jak to celé vypadá... Ale před cca měsícem jsem na tom jel na STKčko a žádné klepání tam řekl bych znát nebylo! Motorka byla s laufama v sérii docela tichá a šlo by to myslím poznat... I když samozřejmě ruku do ohně za to dát nemůžu...

(reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

15.5.2011 v 09:17 | Nahoru | #88
DMC.motobiker> a byl taky treba chyceny pist aspon na krouzkach? ale treba ten zadni valec je olejem zasobovanej skoro az do zadreni. to FJ co jsme delali na klice prezilo a dva valce byly paradne zadreny. vsechno kvuli takovyhle blbosti majitele


Naposledy editováno 15.05.2011 09:18:48

Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

15.5.2011 v 11:03 | Nahoru | #89
Skryta vada by bylo treba mu prodat pridrenou motorku a nerict mu to. Ja ted resil to, ze jsem si zajel zkusit motorku, rek ze ji beru, ale jel si pro ni az za tyden. A puvodni majitel na ni mezitim nejspise jezdil a zacal z ni tect olej - pri zkusebni projizdce nic neteklo, kdyz jsem si pro ni jel tak sem to blbec znova neprojel - a doma po pul hodce jizdy koukam ze z toho tece - tohle je skryta vada, nevedel jsem o tom kdyz jsem si ji zamluvil. Ale tohle je pouze a pouze blbost a mozna smula noveho majitele.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadření motoru po prodeji, jak teď postupovat?

15.5.2011 v 11:07 | Nahoru | #90

DMC.motobiker píše: Tak jsme to teď rozebrali a je to opravdu zadřené na klice! Ojnice se utrhla kousek pod pístem a je celá napasovaná a pozohýbaná mezi setrvákama! V bloku pod válcem (v místě, kde dříve byl starter ) je díra a je vyvalenej, klika těžko říct, zatím jsme sundali jen zadní válec... Píst to možná i přežil, ale vzalo to v dolní části vložku válce, takže píst jde jen ke spodní třetině válce a dál ani ťuk... Celá kliková skříň byla celkem suchá a ve vaně zbylo opravdu jen minimum oleje, odhadem půl litru až litr... Teď je otázka, jestli po tom zadření mohly vycákat ty zbylé dva litry oleje a nebo tam už nebyl před tím, to se dá těžko zjistit či dokázat... Pravdou je, že motor nevypadá nijak extra od oleje... Šrouby dole na ojnici, jak nový majitel říkal, že se asi některý z nich možná povolil, jsou oba utažené a ani se to tam nehlo... Motor celkově vypadal, že nebyl ještě nikdy rozebrán a nikdo se v něm dříve nevrtal! Všechny šrouby mají čisté a ostré hrany a byly zalepené, těsnění se zdá taktéž původní... Jediná věc je snad jen stržený a opravovaný závit na víčku pro seřizování ventilů, jinak motor na pohled TOP stav , jen běžné opotřebení... No ale je to teď celkem už na GO , to je jasné!

Ozzy_> Známá to prodávala za 27 tisíc myslím...



Proc ste to od nej brali zpatky??? Byli jste naprosto bez viny, ted z toho muze byt silena tahanice...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VX800 Výfuky Suzuki VX 800 MonKeyF00T 2 17.11.2022 v 12:27 Hanysmarea
Suzuki - mechanismus spojky Suzuki VX 800 AveKT 26 21.7.2022 v 14:39 AveKT
Oprava VX800 Suzuki VX 800 Dargen 1 12.4.2021 v 04:37 hondaman1
Výkonová restrikce VX800 Suzuki VX 800 moucan 15 7.9.2020 v 10:41 Kohlstein
Suzuki VX 800-potřebuji radu Suzuki VX 800 Kubita 1 22.8.2020 v 15:52 zdenysrx6


TOPlist