globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výkonová restrikce VX800
Zdravím,
sehnal jsem VX800 která je původem ze Švýcar. Dle techničáku má psaný výkon jen 33.3 kW což je celkem dost pod normálem. Je to znát i na výkonu kdy mašina nad 130 km/h dost pomře a nechce se jí nad 6 tis. otáček.
Má někdo zkušenosti jak a čím je mašina seškrcená? Rád bych jí dostal na originální výkon.

Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Výkonová restrikce VX800

3.9.2020 v 09:06 | Nahoru | #1
Zúžená hrdla sání, airboxu..? Omezený chod šoupátek..? Rozeber a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkonová restrikce VX800

3.9.2020 v 13:06 | Nahoru | #2
Robertek> Jasný, nebo taky clonky v hrdlech nebo v airboxu, jiný CDI, doraz plynu, jiný trysky a rovnou můžu rozebrat půl motorky.
Potřebuju někoho kdo má zkušenosti přímo s timhle motorem ať už ve VXu nebo v Intruderu. Střílet od boku umim taky.

(reakce na) Výkonová restrikce VX800

3.9.2020 v 14:44 | Nahoru | #3
moucan> Nedělej z toho drama. Do těch karburátorů stejně polezeš - a navíc jsou venku hned. Takže nejdřív zkontroluj svojí střelbu od boku a pak se ptej - vždyť je to práce na půl hodiny!

2 reakcí na tento příspěvek Výkonová restrikce VX800

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2020 v 16:44 | Nahoru | #4
tady píšou, že se má vyříznout plastová restrikce ze sání, změnit hlavní tryska ze 122,5 na 135 a upravit polohu jehly. Ale jestli je to Tvuj případ nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Výkonová restrikce VX800

4.9.2020 v 18:11 | Nahoru | #5
Hele teď z hlavy nevím, jestli to má motor V-max. Ale u takovejto vrány,pokud máš na brzdě 33kW, moc víc z toho nevydoluješ.
....Jen jestli tvoje verze měla kdy vyšší výkon, jen jestli ti prodejce neřekl: Mno,není to moc ale je ze Švícar, tam je omezená, i proto ji prodávám tak levně, ale karbece proto restrikce si vyndáš a 150kW se vynoří, životní šance,kupujte,nebudou.
Cosik mi říká, že tyhle stroje nikdy přes 38kW nešly.

(reakce na) Výkonová restrikce VX800

4.9.2020 v 20:29 | Nahoru | #6
Julip2> VX800 má něco mezi 45-47 kW.

A je to přesně naopak, tohle právě má smysl na slabých motorkách - 15kW na litrovým sportu je příjemnej bonus, z 33kW mašiny to udělá hayabusu (na chvíli )

Krom toho, to škrcení dost často rozmrdá průběh, ono nejde jen o špičkovej výkon, ale jak se to chová v celým rozsahu

1 reakcí na tento příspěvek Výkonová restrikce VX800

4.9.2020 v 21:52 | Nahoru | #7
Ale jo, asi jo. Teoreticky jistě.
Akorát, nerekl motor, ani rok výroby,ovšem zmínil karburátor, odhaduji 10 let starej stroj to je. A starého psa novým kouskům nenaučíš, a naučíš-li zdechne na mrtvičku dříve než si ho užiješ.

Výkonová restrikce VX800

4.9.2020 v 22:16 | Nahoru | #8
dneska už spíš 20 VX se dělalo jen asi 5 let, tam není potřeba nic blíž specifikovat. A ano, 2x Mikuni tuším 36mm. Tyhle karburátorový motory se pěkně rozletěj pokud se to odškrtí dobře, většinou to má hrozně tupej průběh i reakci na plyn oproti otevřený

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkonová restrikce VX800

5.9.2020 v 07:52 | Nahoru | #9

DrDNA01 píše: tady píšou, že se má vyříznout plastová restrikce ze sání, změnit hlavní tryska ze 122,5 na 135 a upravit polohu jehly. Ale jestli je to Tvuj případ nevím.


Pozor nepíšou změnit ze 122,5 na 135, ale vyměnit u předního válce na 122,5 a u zadního válce na 135. U těchto motorů bývá zadní válec bohatší kvůli chlazení. Původní trysky u škrcené verze budou asi ještě menší.

(reakce na) Výkonová restrikce VX800

5.9.2020 v 19:18 | Nahoru | #10
Julip2> Nějak nevím jestli se snažíš být za každou cenu hrozně vtipnej nebo jen nevíš o čem píšeš. Jak tu bylo poznamenáno tak VX bylo ve výrobě tak krátce že není třeba specifikovat nějak extra typy motoru. Už tvůj odhad stáří motorky je úsměvnej. Proč sem taháš motor V-max taky nějak nepobírám. Řečí o získávání koní a úmrtí motoru? Švýcaři s ohledem na emise škrtili motorky, takže se nejedná o žádnou homodomo úpravu a nebo tuzing. Ta mašina má v originále pro ostatní trhy od nějakejch 38kw do cca 47 kw. Já to chci vrátit do originálu. Nevím jakou úvahou si dospěl k tomu že by to mělo ovlivnit životnost motoru.
Když nevíš o čem je řeč a nevíš ani nic o tomhle typu motorky tak se proboha prosimtě nezapojuj do diskuze. Jsou to zbytečný příspěvky.

(reakce na) Výkonová restrikce VX800

5.9.2020 v 19:20 | Nahoru | #11

DrDNA01 píše: tady píšou, že se má vyříznout plastová restrikce ze sání, změnit hlavní tryska ze 122,5 na 135 a upravit polohu jehly. Ale jestli je to Tvuj případ nevím.



Jo tenhle článek jsem našel nakonec taky, jen ve spojení s malym Intruderem. Asi se toho budu držet až to v zimě rozhodím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkonová restrikce VX800

5.9.2020 v 19:25 | Nahoru | #12

mito7 píše: Pozor nepíšou změnit ze 122,5 na 135, ale vyměnit u předního válce na 122,5 a u zadního válce na 135. U těchto motorů bývá zadní válec bohatší kvůli chlazení. Původní trysky u škrcené verze budou asi ještě menší.



Ještě se tam píše o nějakym Britskym škrtícim kitu kde to dle popisu vypadá na nějaký restrikce v hrdlech kdy trysky můžou být asi "správný".

Naposledy editováno 06.09.2020 07:56:16

Výkonová restrikce VX800

6.9.2020 v 07:43 | Nahoru | #13
jo co sis koupil, to máš Hledej, pátrej, vrtej, laboruj

(reakce na) Výkonová restrikce VX800

7.9.2020 v 07:10 | Nahoru | #14

moucan píše: Ještě se tam píše o nějakym Britskym škrtícim kitu kde to dle popisu vypadá na nějaký restrikce v hrdlech kdy trysky můžou být asi "správný".


Když budou škrcený hrdla, tak budou i trysky menší. Není nic jednoduššího - se podívat na současné hodnoty trysek.

(reakce na) Výkonová restrikce VX800

7.9.2020 v 10:41 | Nahoru | #15

mito7 píše: Pozor nepíšou změnit ze 122,5 na 135, ale vyměnit u předního válce na 122,5 a u zadního válce na 135. U těchto motorů bývá zadní válec bohatší kvůli chlazení. Původní trysky u škrcené verze budou asi ještě menší.


Přední a zadní válec u V-motorů mívá různé trysky kvůli množství nasávaného vzduchu a správné směsi, ne kvůli "chlazení benzínem". Je to dáno vzájemným ovlivněním - pořadím zážehů, sacím a výfukovým potrubím, volumetrickou účinností, pokud je ten zadní válec opravdu teplejší i u tohoto vodou chlazeného motoru.
V případě VX800 hraje zásadní roli to, že karburátory mají stejný průměr difuzoru, ale zbytek je jinak, jeden je spádový a druhý horizontální!
Edit - a ještě ke všemu je to zadní válec, který má 122,5 trysku!

Naposledy editováno 07.09.2020 10:59:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VX800 Výfuky Suzuki VX 800 MonKeyF00T 2 17.11.2022 v 12:27 Hanysmarea
Suzuki - mechanismus spojky Suzuki VX 800 AveKT 26 21.7.2022 v 14:39 AveKT
Oprava VX800 Suzuki VX 800 Dargen 1 12.4.2021 v 04:37 hondaman1
Suzuki VX 800-potřebuji radu Suzuki VX 800 Kubita 1 22.8.2020 v 15:52 zdenysrx6
Benzín v oleji Suzuki VX 800 Hony14 11 17.3.2020 v 09:16 Borntobewild


TOPlist