pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)
Děkuji za rady a pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
nebavíme s tu o skoku 125 a 1000, ale o tom, jestli má cenu kupovat GS, CBF, ER, XJ a kdovícoještě a VFR- tzn. přibližně stejná váha a o něco vyšší výkon, lepší brzdy, pevnější rám...v tomhle případě to prostě zbytečné je...VFR není žádný dravec
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Naposledy editováno 16.05.2011 16:29:31
CharlesCBR píše: VeFeRák> tak jinak... vyjmenoval si pár věcí..ok... tvoje "přibližně stejná" váhá je velká blbost.. 60kg rozdíl rozhodně není přibližně stejný(když porovnáváš s CBF500 např).... o něco lepší výkon- tam je to právě to že ti bude dlouho trvat než se naučíš naplno využívat toho motoru (nemyslím tím jezdit pořád plnej..)... a kord u Vtecu-sepínání 2 a 4 ventily.... v zatáčce to začátečníka může vytrestat... lepší brzdy- víš pro většinu začátečníků jsou lepší brzdy spíš na obtíž... víš co udělá začátečník když se lekne???...a to je právě ta chvíle kde tě lepší a ostřejší brzdy zradí když nemáš cit....(když není ABS)..tím nemyslím začít na vraždě s nejhoršíma brzdama..ale prostě na celkově slabším a lehčím stroji, kterej snese víc začátečnických chyb než velká motorka plná špičkových věcí.... ale hlavně u těch brzd je to znát.... tam se ten začátečník na silné, technicky vyspělé mašině jen horkotěžko bude učit krizově brzdit když to nemá zažitý ze slabších strojů.... vím že VFR má CBS..ale ani ten ti při prudkým brždění není nic platnej.... časem se dá s tím strojem seznámit.. neříkám že ne..ale je rychlejší začít na menším a pak přejít na vyšší.... Když to řeknu jinak.... když jsem jezdil na 125ce tak sem si na jednom zatáčkovitým úseku povodil pár 6tek.. byli to kluci co měli ty motorky stejně dlouho jako já dvacku a začínali na tý 6ce... když sme se pak spolu bavili..... jde tam o to že ten strach tě moc nepouští do zkoušení co tam motorka umí.... narozdíl od těch menších a nezáludných, kde si to vetšina lidí spíš dovolí... ten strach z motorky když máš jako první silnější a větší stroj je právě ta věc co tě tak brzdí v pokroku techniky ježdění a v mnoha krizovkách vytrestá... Chce to respekt a né strach z toho, co je pode mnou... člověk musí motorce ale hlavně SOBĚ věřit... pak teprv ji bude zvládat daleko líp...
p.s. jinak ne kazdy musi byt takovy strelec, aby jezdil kolena a cerpal ze stroje maximum. On bude treba vysmatej kdyz si pojede na pohodu a budou ho predjizdet i piloti na 125-kach - :) to me berte s rezervou :)
Naposledy editováno 16.05.2011 19:14:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
furt mi tady melduješ o slabší a lehčí- no na 125ku prostě ani na začátku nevlezu- na tu jsem prostě moc velkej, a jestli hodnou 500 nebo 600 a nebo kvalitativně lepší stroj- no já to vyzkoušel, takže mi to prostě nevymlouvej, je to zbytečné...
schvaluju řidičák v 16, pojezdit 125 a koupit něco lepšího, ale zrovna 500? zbytečné
Mimochodem- sám sis koupil po 125 rovnou poměrně výkonou a lehkou 600, neprotiřečíš si? Argumentovat voděním v zatáčkách někoho, kdo může mít úplně jiné priority je úsměvné...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
uznáváš, že v tomhle případě nemá cenu kupovat 125, takže vlastně chceš říct, aby koupil nějakou začátečnickou 500 nebo 600- no vidíš, já šel tímto směrem a před VeFRem jsem měl XJ - proto tvrdím, že je to zbytečný krok...o tomhle přestupu nemáš ty ani šajn, protože jsi ho vynechal, tak už se na to vybodni a nesnaž si mi namluvit, že si měl koupit na rok nějaký pětikilo..
Naposledy editováno 17.05.2011 09:09:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
hluska píše: CharlesCBR> Hele jel si nekdy na VFR??? A mas primo zkusenosti s V-tecem???
prej jo, ale nevím, to by snad nemohl psát o vytrestání začátečníků sepnutím ventilů v zatáčce...
VeFeRák píše: prej jo, ale nevím, to by snad nemohl psát o vytrestání začátečníků sepnutím ventilů v zatáčce...
Presne tak, to je mnohem vetsi narust vykonu u RS125 v 8tis nez u v-tecu. Tam je spis hodne o pocitu a zmene zvuku motoru nez o nejakym vykonovym kopanci.
2 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Dekuju moc, opravdu mi tím obrovsky pomůžete.
výsledky z tohoto dotazníku budou použity POUZE pro účely moji bakalářské práce, cely dotazník je samozřejmě anonymní. nemusíte se bát, nežádoucího uniku informaci.
Ještě jednou obrovské díky všem, kdož tento dotazník vyplní(příp. pomohou rozšířit) mi opravdu velmi pomohou. Dekuju.
odkaz na dotaznik
http://povinne-rucen...arijni-p.vyplnto.cz/
Osobně si myslím, že Vefro dokáže odvádět své služby déle než 3 roky k plné spokojenosti majitele, zatímco z ER-6 je kam jít...Cesty ve dvou mluví pro Vefro, řekl bych, že nakonec na něm zajedeš i sportovněji a užije si cesty víc...Nevýhoda V-tecu jsou rozvody, ale přes to se asi nechá přenést...
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
VeFeRák píše: prej jo, ale nevím, to by snad nemohl psát o vytrestání začátečníků sepnutím ventilů v zatáčce...
no ale pozor... při prvním sepnutí v zatáčce jsem se i lekl ,)))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
snoopy_mk píše: no ale pozor... při prvním sepnutí v zatáčce jsem se i lekl ,)))
jednou i věřím, ale pak?
Krouťák je 54,2 ft/lb takže asi 73 nm. Bavíme se o hodnotě na zadním kole. Takže když to sepne, poskočí to relativně během chvíle o kolik? 10 koníků na cca 240+80= 320 kg?
to samé umí přívěra na rs 125 s poloviční hmotností...
Naposledy editováno 18.05.2011 07:52:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
VeFeRák píše: jednou i věřím, ale pak?
Krouťák je 54,2 ft/lb takže asi 73 nm. Bavíme se o hodnotě na zadním kole. Takže když to sepne, poskočí to relativně během chvíle o kolik? 10 koníků na cca 240+80= 320 kg?
to samé umí přívěra na rs 125 s poloviční hmotností...
šak píšu, že při prvním .. pak mi to už nedělalo žádný problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
snoopy_mk píše: šak píšu, že při prvním .. pak mi to už nedělalo žádný problém
já vím...taky mě to překvapilo, nicméně nejdřív do tý zatáčky musí člověk dojet, po tom, co si tu motku půjčí, takže na vykoumání sepnutí se dá připravit...a pak už, jak píšeš, pohoda...
a zlatý starý Fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
VeFeRák píše: ...
a zlatý starý Fi
nevím, mě to připadá stejné.. na Fi 00 jsem se projel a nepociťoval nějaké zásadní rozdíly ,) až na to že je vzhledově někde jinde
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
snoopy_mk píše: nevím, mě to připadá stejné.. na Fi 00 jsem se projel a nepociťoval nějaké zásadní rozdíly ,) až na to že je vzhledově někde jinde
že jo, Fi je hezčí...