pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)
Děkuji za rady a pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
snoopy_mk píše: no ale pozor... při prvním sepnutí v zatáčce jsem se i lekl ,)))
jednou i věřím, ale pak?
Krouťák je 54,2 ft/lb takže asi 73 nm. Bavíme se o hodnotě na zadním kole. Takže když to sepne, poskočí to relativně během chvíle o kolik? 10 koníků na cca 240+80= 320 kg?
to samé umí přívěra na rs 125 s poloviční hmotností...
Naposledy editováno 18.05.2011 07:52:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
VeFeRák píše: jednou i věřím, ale pak?
Krouťák je 54,2 ft/lb takže asi 73 nm. Bavíme se o hodnotě na zadním kole. Takže když to sepne, poskočí to relativně během chvíle o kolik? 10 koníků na cca 240+80= 320 kg?
to samé umí přívěra na rs 125 s poloviční hmotností...
šak píšu, že při prvním .. pak mi to už nedělalo žádný problém