globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Má první motorka Honda VFR 800 vtec
11.5.2011 v 21:30
Nazdar borci,
pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)

Děkuji za rady a pomoc

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2011 v 15:53 | Nahoru | #1
to Sideshow: Cau,pokusim se nejak objektivne shrnout vlastni zkusenost. Zacinal jsem a stale v uvozovkach zacinam na FZS 1000. Puvodne jsem planoval GSF 600, proste Bandour je krasnej stroj na kterem se necitim, stejne tak jako na FZS, jako decko na trikolce (mam 196 cm). Co jsem mel moznost osedlat a vyzkouset ergonomii tak to byla jasna volba. Ani GS mi nesedlo tak krasne jako bandour. Chtel jsem jit do takoveto kubatury prave kvuli doporuceni vsech ostatnich. Fzs jsem pak koupil jen na zaklade koupe od dobreho kamarada, kteremu jsem mohl verit ze je moto ok, ze ma spravny stav km, ze opravdu nebyla vazne padla a rovnez ze nastup vykonu neni tak divoky. Krom toho v te dobe co jsem byl obhlidnout bandity tak to byla dost bida (staceny kilometry jak svin, nejisty puvod nebo podivne opravy atd. no hnus). Od zacatku jsem mel z Fazera mega respekt. JE pravda ze jsem si neuzil to postupne prestupovani a hledani te prave moto, to bych si rad uzil, ale musim rict ze ted po necelych 4 rocich (23 500 km)jsem stastnej ze ho mam. Staram se o nej jak o decko, neco delam sam, slozitejsi veci nechavam servisu a hodne si uzivam toho ze vim co jak na nem funguje (pac procteni servisniho manualu o 500 stranach byl zaklad nez jsem na moto sednul :) heh)a ze uz mame spolu neco nakrouceno a taky ze ten vykon tam stale nekde je, ze je stale co zlepsovat ci zrychlovat. A jde o to ze s tou moto mate proste nejaky dlouhodobejsi vztah a postupne si na sebe zvykate :) postupne clovek zkousi kam mu nervy dovoli a postupne zjistuje jak se moto chova co muze ocekavat a kam se jeste nema hrabat. Viz zavodit s ostatnima ikdyz mu ty saze v komine celkem bouchaj :) chce to respekt ke stroji a k sam sobe, nebo svym blizkym a postupem casu se dostane na nejakou uroven. Chce to predvidat, uzit si to a srat na ostani co kdyz nejedou 200 na okresce tak jsi pro ne zabar (sice jsem zadneho takoveho jeste nepotkal ale nekdy kdyz procitam forum tak se to tak jevi). Krom toho dost mi pomahalo a pomaha jezdit na nejaky prazdny parkoviste kde muzes testovat brzdeni, naklony, burn outy :) zvedacky atd :)))) Ve finale ale je nutno rict, ze pokud bych ted mel kupovat moto, tak jdu do neceho objemove mensiho.. idelane 750 bo 800, mozna i to 600 v supersportu, ale zas radi s batuzkem vyletujem. Sel bych do nej z duvodu hmotnosti, moznost dat plnej knedlik a nebat se ze te to vystreli do nebes tak jako litr a celkove se mi zda ze jsou 6 klistata obratnejsi. Ale tod muj nazor rad si prectu i ty vase. Vsem GOOD LUCK !!!

Naposledy editováno 12.05.2011 16:20:52

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2011 v 23:57 | Nahoru | #2
hlavně opatrně, ale vfr je klidná a odpustí, co jsem tedy slyšel.. hlavně tady nechápu lidi, co mají potřebu se vyjádřit za jakoukoli cenu a pak se tady lidi zbytečně hádají, zakladatel chtěl rady a ne poznámky postrádající smysl.. jinak zdravím karviňáka :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist