globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Má první motorka Honda VFR 800 vtec
11.5.2011 v 21:30
Nazdar borci,
pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)

Děkuji za rady a pomoc

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

16.5.2011 v 16:24 | Nahoru | #1
VeFeRák> tak jinak... vyjmenoval si pár věcí..ok... tvoje "přibližně stejná" váhá je velká blbost.. 60kg rozdíl rozhodně není přibližně stejný(když porovnáváš s CBF500 např).... o něco lepší výkon- tam je to právě to že ti bude dlouho trvat než se naučíš naplno využívat toho motoru (nemyslím tím jezdit pořád plnej..)... a kord u Vtecu-sepínání 2 a 4 ventily.... v zatáčce to začátečníka může vytrestat... lepší brzdy- víš pro většinu začátečníků jsou lepší brzdy spíš na obtíž... víš co udělá začátečník když se lekne???...a to je právě ta chvíle kde tě lepší a ostřejší brzdy zradí když nemáš cit....(když není ABS)..tím nemyslím začít na vraždě s nejhoršíma brzdama..ale prostě na celkově slabším a lehčím stroji, kterej snese víc začátečnických chyb než velká motorka plná špičkových věcí.... ale hlavně u těch brzd je to znát.... tam se ten začátečník na silné, technicky vyspělé mašině jen horkotěžko bude učit krizově brzdit když to nemá zažitý ze slabších strojů.... vím že VFR má CBS..ale ani ten ti při prudkým brždění není nic platnej.... časem se dá s tím strojem seznámit.. neříkám že ne..ale je rychlejší začít na menším a pak přejít na vyšší.... Když to řeknu jinak.... když jsem jezdil na 125ce tak sem si na jednom zatáčkovitým úseku povodil pár 6tek.. byli to kluci co měli ty motorky stejně dlouho jako já dvacku a začínali na tý 6ce... když sme se pak spolu bavili..... jde tam o to že ten strach tě moc nepouští do zkoušení co tam motorka umí.... narozdíl od těch menších a nezáludných, kde si to vetšina lidí spíš dovolí... ten strach z motorky když máš jako první silnější a větší stroj je právě ta věc co tě tak brzdí v pokroku techniky ježdění a v mnoha krizovkách vytrestá... Chce to respekt a né strach z toho, co je pode mnou... člověk musí motorce ale hlavně SOBĚ věřit... pak teprv ji bude zvládat daleko líp...

Naposledy editováno 16.05.2011 16:29:31

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

16.5.2011 v 16:37 | Nahoru | #2

CharlesCBR píše: VeFeRák> tak jinak... vyjmenoval si pár věcí..ok... tvoje "přibližně stejná" váhá je velká blbost.. 60kg rozdíl rozhodně není přibližně stejný(když porovnáváš s CBF500 např).... o něco lepší výkon- tam je to právě to že ti bude dlouho trvat než se naučíš naplno využívat toho motoru (nemyslím tím jezdit pořád plnej..)... a kord u Vtecu-sepínání 2 a 4 ventily.... v zatáčce to začátečníka může vytrestat... lepší brzdy- víš pro většinu začátečníků jsou lepší brzdy spíš na obtíž... víš co udělá začátečník když se lekne???...a to je právě ta chvíle kde tě lepší a ostřejší brzdy zradí když nemáš cit....(když není ABS)..tím nemyslím začít na vraždě s nejhoršíma brzdama..ale prostě na celkově slabším a lehčím stroji, kterej snese víc začátečnických chyb než velká motorka plná špičkových věcí.... ale hlavně u těch brzd je to znát.... tam se ten začátečník na silné, technicky vyspělé mašině jen horkotěžko bude učit krizově brzdit když to nemá zažitý ze slabších strojů.... vím že VFR má CBS..ale ani ten ti při prudkým brždění není nic platnej.... časem se dá s tím strojem seznámit.. neříkám že ne..ale je rychlejší začít na menším a pak přejít na vyšší.... Když to řeknu jinak.... když jsem jezdil na 125ce tak sem si na jednom zatáčkovitým úseku povodil pár 6tek.. byli to kluci co měli ty motorky stejně dlouho jako já dvacku a začínali na tý 6ce... když sme se pak spolu bavili..... jde tam o to že ten strach tě moc nepouští do zkoušení co tam motorka umí.... narozdíl od těch menších a nezáludných, kde si to vetšina lidí spíš dovolí... ten strach z motorky když máš jako první silnější a větší stroj je právě ta věc co tě tak brzdí v pokroku techniky ježdění a v mnoha krizovkách vytrestá... Chce to respekt a né strach z toho, co je pode mnou... člověk musí motorce ale hlavně SOBĚ věřit... pak teprv ji bude zvládat daleko líp...

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

16.5.2011 v 19:05 | Nahoru | #3
S CharlesCBR-em souhlasim ! ma recht ze na zacatku z toho stroje ma clovek obavy a opousti ho pomaleji, nez kdyz zacne na 125. Rovnez ze si to vse krasne osaha, nebo i zbori.... :) Zkratka pricichne k tomu asfaltu a rizeni lepe. ALe co jsem tak koukal tak je ti 18 let. To ja jsem si mohl o moto v tehle letech jen nechat zdat. Nebyly money, nebyla garaz jediny co bylo tak vyska a vaha na takovy moto a velka touha to ridit :). Tim chci rict ze kdyz se clovek ve starsim veku dostane do nejakyho financniho stavu, ze ma na to poridit si motorku, tak nebude kupovat 125-ku. Nevejde se na ni, chce mit zkratka motorku, ktera mu nejak padne a nemusi koukat na otakomer nekam do oblasti sve panve. Za me je to tak ze bych zacinal na tom 6 kilu. V dnesni dobe se da sehnat hezke GSR nebo starsi Monster, ktery jsou na ty zacatecniky vic pripraveny. Myslim si ze je snem kazdyho kdo ma rad motorky, zacinat pekne od spoda... ale ne kazdemu se to podari. Nechci obhajovat to ze je to uplne v pohode ze si koupil VFR na start, ale kdyz uz v tom lita tak pomuzou spise rady nez kritika.

p.s. jinak ne kazdy musi byt takovy strelec, aby jezdil kolena a cerpal ze stroje maximum. On bude treba vysmatej kdyz si pojede na pohodu a budou ho predjizdet i piloti na 125-kach - :) to me berte s rezervou :)

Naposledy editováno 16.05.2011 19:14:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

16.5.2011 v 19:20 | Nahoru | #4
CharlesCBR> 60 kg? 217 a 183 je 60 kg? Zpátky do školy a počítat..komu furt cpeš využívání plného výkonu a vodění někoho v zatáčkách? Nepíše se "kord", jel jsi na V-tecu? Asi ne, takže nemáš tucha o "zákeřnosti" V-tecu- nic se neděje, protože hmotnost a výkon žádnou revoluji neumožňují...brzdy, jasně, horší jsou lepší...

furt mi tady melduješ o slabší a lehčí- no na 125ku prostě ani na začátku nevlezu- na tu jsem prostě moc velkej, a jestli hodnou 500 nebo 600 a nebo kvalitativně lepší stroj- no já to vyzkoušel, takže mi to prostě nevymlouvej, je to zbytečné...

schvaluju řidičák v 16, pojezdit 125 a koupit něco lepšího, ale zrovna 500? zbytečné

Mimochodem- sám sis koupil po 125 rovnou poměrně výkonou a lehkou 600, neprotiřečíš si? Argumentovat voděním v zatáčkách někoho, kdo může mít úplně jiné priority je úsměvné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

17.5.2011 v 09:00 | Nahoru | #5
CharlesCBR> Hele jel si nekdy na VFR??? A mas primo zkusenosti s V-tecem???

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

18.5.2011 v 09:44 | Nahoru | #6
CharlesCBR> Perfektní názory, jen a jen souhlasím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist