V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky
Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo
Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne . Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...
Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám
edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu
Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> šak to není Ducati nééé?
...za to je to z Itálie....
Má zkušenost je dána jen medvědem a jeho V11 (tu jsem mimochodem kdysi chtěl) a pak jedním majitelem Stelvia (tomu nakonec museli vyměnit celou motorku po tom, co se mu postupně posralo úplně všechno)....ale znám i šťastného majitele Califa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
asi napíšu medvědovi ať nás tady srovná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> medvěd řešil jen elektriku ne? Stelvio neni to enduro?? Caponordy od Aprilie prej taky děs a bída
asi napíšu medvědovi ať nás tady srovná
Vysypanej kardan...alespoň myslím...
už sem něco přečet a jízdu ve dvou můžu na Griso zapomenout
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> na Kčko si zatim netroufám, moc silný.... boxera nechci.. vidim to tak že zatim to bude VFR 800 vs. MG Breva 850, nebo se vyseru na nějaký možnosti i cestovat a Buell pyčo
Buell, jako druhou motku bych ho bral- na pokusy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
ale čím dál víc se mi zamouvá ta MG Breva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> jednou sem ho viděl na srazu, dle slov majtele to je motorka dodělej doma zpracování dost bída, ale koupil to jetý tak třeba se vyřádil předchozí majtel... ale ten zvuk to je prostě špica
Hmm , nevím teda nevím , nemůžu s tím souhlasit...
Jinak dodělej doma je i Ducati - skoro každej si to rád upravuje, semhlenc karbon, támhlenc laďáky, onahle Öhlinse, ještě třeba Marchesinky... ...to máš pořád něco...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Buell je opravdu trochu problém, a nejen proto že už vlastně zkrachoval. Přehřívá se zadní válec, celé rozvody unáší jeden klínek, a zadní sedlo je spíše takový anální vybrátor.. O bordelu co lítá na záda v dešti nemá smysl mluvit...Opticky pěkná motorka, ale dělat z harleye supersport je jako přestavět traktor na závodní buginu. Taky je třeba si uvědomit, že ač je to dvouvál je to vlastně jednobuch, protože obě kliky jsou na jednom čepu.
Guzy: Kamoš co to jezdil, si stěžoval na nedefinované nepříjemné pocity a nikdy se s tim nesžil.. Jednak tedy pocitove mastodont a taky časem jsme přišli na to že to způsobuje zase motor. Markantní to bylo, když motorka stala, tak sebou mlátila doleva doprava, zrovna tam kam ji nahnala energie při zápalu... když to pak sklopil do zatáčky chovalo se to stejně, jen s rozdílem že jej to střídavě zvedalo Z nebo tlačilo k silnici.
během 3.000km tekl kardan, a od výfuku se škvařil levý blinkr..
Asi to chce všechno zkusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Mega-CZ> o těhle problémech Buellu vím, ale je to prostě srdcovka a pokud ji nezkusim tak ji hanit nebudu to cukání válců MG je zajmavé, to samé dělá i boxer, to je to až tak hrozný?
Naposledy editováno 09.05.2011 12:53:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Problém je, že díky nízké váze je u motardu pocitově docela velkej zátah a tak se tomu s 200kg motorkou těžko přiblížíš, ale jak už tu někdo psal, bral bych nějaký SDčko nebo SM-Tčko. To, že je to skoro litr bych vůbec neřešil, nemá to stejně na nic vliv. Designově docela povedený, dá se s tím sklouznout do zatáčky, pocitově se to motardu podobá asi nejvíc a hlavně, což je nejdůležitější, se s tím jezdí po zádech skoro samo!
A nebo, jestli jsi movitější, tak kup Hypoše 1100 a minimálně já ti budu závidět
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
no já jsem chtěl tuto sezónu měnit a to spíš jen tak "zas něco jiného" a nenašel jsem nic co by mi nejspíš vyhovovalo víc než VFR. Pochybuji vůbec, že něco podobného se dá ve stejném zařazení motorky sehnat
jen je hodně těžká
Naposledy editováno 09.05.2011 14:22:01
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
kardan se mi vysypal na Brevě 750 která má s většíma sestrama 850/1100 společnýho jen značku.
Za mě:
850 je stejně velká, ale více točivá a pro mě i trošku živější než 1100. 1100 je traktor který jede všude a všudy. Odpružení i pozice jsou plně cestovní, není problém na Brevě nakroutit nesmysl kilometrů se směšnou spotřebou.
Možná, být tebou bych zauvažoval nad Guzzi 1200 Sport. Je to Breva se širokýma řidítkama a sportovnější pozicí. Kufry na to namontuješ taky.
Griso na cestování nebrat, není tam co kam dát a spolujezdec je za trest.
Co se týče závad nových Guzzi tak vím o vypadávající hadičce benzínové pumpy u Gris, na to byla svolávačka. A taky na netěsnící a zarosené přístrojovky.
Jinak jsou to velmi spolehlívé a na údržbu nenáročné stroje. Možná by bylo dobrá kdyby do podobných témat přispívali jen ti, kteří si o daných motocyklech nečetli jen na testy v ČMN ale třeba se na nich minimálně svezli
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |