V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky
Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo
Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne . Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...
Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám
edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu
Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02
zlatá doba kdy sis mohl vybrat mezi 250 a 350
edit> do bandita nechoď...šestka je pro holky a dvanáctka je fotrovská motorka (bez urážky, ale je to tak.) Ten projev je žalostně nudný.
Naposledy editováno 07.05.2011 07:50:13
Lion píše: VeFeRák> chtěl bych určitě novější, do 10 let starých mašin se mi moc nechce proč nikdo nechce Vtec?? když pominu to časování tak v čem je horší??
Michal.P,Flašek.Lee> supersporta nechci a SV1000 těžko říct, na tuhle kubaturu asi nemám
Fi je nakonec rychlejší, má větší zátah a menší spotřebu...u V-tecu mne štvalo, že dokud to honíš a sázíš tam rychlosti jednu za druhou, tak vše v pohodě, ale když jsem jel řekněme slušně a nehonil to, tak než se seply ventily, motorka jakoby přestala táhnout a jak jsem se dostal na točky pro sepnutí, tak to přidalo...ale třeba to je jen o zvyk...s tou 10 let starou motorkou tě chápu, nicméně jak to vefro stárne se mnou, tak mi to nepřijde...mělo jsem 6 letou motorku, když jsem ji kupoval a teď holt má 10 let a furt se nic nekazí...snad jen ten vzhled je překonaný (nicméně mně se pořád líbí moc)
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit....
Tedy nezlob se na mne, ale motorka s koulema a nezáludná zároveň - přiznám se, že takovou neznám - možná bych tak označil Griso 1100. Kdykoli jsem našel "srdcařskou" motorku (jak ty říkáš s koulema), vždy byla hodně náročná co se zkušeností jezdce týká. Teď jsem měl VTR 1000F a to byla velice hodná V2jka, ale srdcovka to rozhodně nebyla. Minulý týden jsem projel tuono 2008 a tam to srdce naopak rozhodně je, ale na řízení je to mnohem náročnější stroj. Docela mne zajímá, co nakonec vybereš.
Buell je opravdu trochu problém, a nejen proto že už vlastně zkrachoval. Přehřívá se zadní válec, celé rozvody unáší jeden klínek, a zadní sedlo je spíše takový anální vybrátor.. O bordelu co lítá na záda v dešti nemá smysl mluvit...Opticky pěkná motorka, ale dělat z harleye supersport je jako přestavět traktor na závodní buginu. Taky je třeba si uvědomit, že ač je to dvouvál je to vlastně jednobuch, protože obě kliky jsou na jednom čepu.
Guzy: Kamoš co to jezdil, si stěžoval na nedefinované nepříjemné pocity a nikdy se s tim nesžil.. Jednak tedy pocitove mastodont a taky časem jsme přišli na to že to způsobuje zase motor. Markantní to bylo, když motorka stala, tak sebou mlátila doleva doprava, zrovna tam kam ji nahnala energie při zápalu... když to pak sklopil do zatáčky chovalo se to stejně, jen s rozdílem že jej to střídavě zvedalo Z nebo tlačilo k silnici.
během 3.000km tekl kardan, a od výfuku se škvařil levý blinkr..
Asi to chce všechno zkusit
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
kardan se mi vysypal na Brevě 750 která má s většíma sestrama 850/1100 společnýho jen značku.
Za mě:
850 je stejně velká, ale více točivá a pro mě i trošku živější než 1100. 1100 je traktor který jede všude a všudy. Odpružení i pozice jsou plně cestovní, není problém na Brevě nakroutit nesmysl kilometrů se směšnou spotřebou.
Možná, být tebou bych zauvažoval nad Guzzi 1200 Sport. Je to Breva se širokýma řidítkama a sportovnější pozicí. Kufry na to namontuješ taky.
Griso na cestování nebrat, není tam co kam dát a spolujezdec je za trest.
Co se týče závad nových Guzzi tak vím o vypadávající hadičce benzínové pumpy u Gris, na to byla svolávačka. A taky na netěsnící a zarosené přístrojovky.
Jinak jsou to velmi spolehlívé a na údržbu nenáročné stroje. Možná by bylo dobrá kdyby do podobných témat přispívali jen ti, kteří si o daných motocyklech nečetli jen na testy v ČMN ale třeba se na nich minimálně svezli
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |