bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 vs. MG Breva 850
Kurevsky dlouhou dobu váhám nad pořízením stroje a furt nic...

V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky

Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo

Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne . Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...

Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám

edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu

Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2011 v 01:03 | Nahoru | #1
řešim to samý co ty.Nevím do čeho skočit po motárdu.Taky uvažuju o bulikovi a o Mt01....SV mi přijde ošklivý a jízda nezaujala, monster je moc mrnavej (mám dva metry),kamarádaova Bandita sem zkoušel a taky mě nechytil (to bych se radši vrátil k Hornetovi)......ještě mě napadá Triple a nebo Ktm 950
zlatá doba kdy sis mohl vybrat mezi 250 a 350

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2011 v 07:48 | Nahoru | #2
Jestli chceš "nezáludný" - hodňoučký dvouválec tak ze šestkek Suzuki SV650 a z litru Suzuki SV1000 a Honda VTR 1000F. Na vše ostatní -Ducati 996/999 atd., Aprilia RSV 1000 nebo od Hondy VTR SP a od Suzuki TLR- už je třeba mít zkušenosti. Ale samo, že se dá i na nich. Po motardu bych šel do Suzuki SV650 na blbnutí je O.K.

edit> do bandita nechoď...šestka je pro holky a dvanáctka je fotrovská motorka (bez urážky, ale je to tak.) Ten projev je žalostně nudný.

Naposledy editováno 07.05.2011 07:50:13

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2011 v 17:13 | Nahoru | #3

Lion píše: VeFeRák> chtěl bych určitě novější, do 10 let starých mašin se mi moc nechce proč nikdo nechce Vtec?? když pominu to časování tak v čem je horší??

Michal.P,Flašek.Lee> supersporta nechci a SV1000 těžko říct, na tuhle kubaturu asi nemám



Fi je nakonec rychlejší, má větší zátah a menší spotřebu...u V-tecu mne štvalo, že dokud to honíš a sázíš tam rychlosti jednu za druhou, tak vše v pohodě, ale když jsem jel řekněme slušně a nehonil to, tak než se seply ventily, motorka jakoby přestala táhnout a jak jsem se dostal na točky pro sepnutí, tak to přidalo...ale třeba to je jen o zvyk...s tou 10 let starou motorkou tě chápu, nicméně jak to vefro stárne se mnou, tak mi to nepřijde...mělo jsem 6 letou motorku, když jsem ji kupoval a teď holt má 10 let a furt se nic nekazí...snad jen ten vzhled je překonaný (nicméně mně se pořád líbí moc)

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2011 v 13:19 | Nahoru | #4

Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit....



Tedy nezlob se na mne, ale motorka s koulema a nezáludná zároveň - přiznám se, že takovou neznám - možná bych tak označil Griso 1100. Kdykoli jsem našel "srdcařskou" motorku (jak ty říkáš s koulema), vždy byla hodně náročná co se zkušeností jezdce týká. Teď jsem měl VTR 1000F a to byla velice hodná V2jka, ale srdcovka to rozhodně nebyla. Minulý týden jsem projel tuono 2008 a tam to srdce naopak rozhodně je, ale na řízení je to mnohem náročnější stroj. Docela mne zajímá, co nakonec vybereš.

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2011 v 09:43 | Nahoru | #5
Čau, nechce se mi to číst, ale pisnu jen co vím z praxe..
Buell je opravdu trochu problém, a nejen proto že už vlastně zkrachoval. Přehřívá se zadní válec, celé rozvody unáší jeden klínek, a zadní sedlo je spíše takový anální vybrátor.. O bordelu co lítá na záda v dešti nemá smysl mluvit...Opticky pěkná motorka, ale dělat z harleye supersport je jako přestavět traktor na závodní buginu. Taky je třeba si uvědomit, že ač je to dvouvál je to vlastně jednobuch, protože obě kliky jsou na jednom čepu.

Guzy: Kamoš co to jezdil, si stěžoval na nedefinované nepříjemné pocity a nikdy se s tim nesžil.. Jednak tedy pocitove mastodont a taky časem jsme přišli na to že to způsobuje zase motor. Markantní to bylo, když motorka stala, tak sebou mlátila doleva doprava, zrovna tam kam ji nahnala energie při zápalu... když to pak sklopil do zatáčky chovalo se to stejně, jen s rozdílem že jej to střídavě zvedalo Z nebo tlačilo k silnici.
během 3.000km tekl kardan, a od výfuku se škvařil levý blinkr..

Asi to chce všechno zkusit

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2011 v 13:16 | Nahoru | #6
Nevěř blábolům co tady tvrdí místní "chytráci", kteří ji znají akorát stylem - kámoš říkal a prej apod.. Guzzinu můžu jenom doporučit, najeto 25 tis. km a měnil jsem jenom oleje každejch 10 tis. Na cestování je pohodlná (velmi) a blbnout se na tom taky dá. Těžká je akorát namístě, ale motorku mám na ježdění a ne na tlačení. Jinak Breva je nejlepší z celé řady (tvrzení mechanika). Jinak kámoši jezdí na guzzinách starejch 20 let a víc a nevím o tom, že by někdo z nich nedojel kvůli tech. závadě. Je vlastně jeden jo, odešlo mu vstřikování, ale to bylo japonský, takže taky nic. Tož tak.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2011 v 14:24 | Nahoru | #7
no to je yase snůška volovin vážení :)

kardan se mi vysypal na Brevě 750 která má s většíma sestrama 850/1100 společnýho jen značku.

Za mě:

850 je stejně velká, ale více točivá a pro mě i trošku živější než 1100. 1100 je traktor který jede všude a všudy. Odpružení i pozice jsou plně cestovní, není problém na Brevě nakroutit nesmysl kilometrů se směšnou spotřebou.

Možná, být tebou bych zauvažoval nad Guzzi 1200 Sport. Je to Breva se širokýma řidítkama a sportovnější pozicí. Kufry na to namontuješ taky.

Griso na cestování nebrat, není tam co kam dát a spolujezdec je za trest.

Co se týče závad nových Guzzi tak vím o vypadávající hadičce benzínové pumpy u Gris, na to byla svolávačka. A taky na netěsnící a zarosené přístrojovky.

Jinak jsou to velmi spolehlívé a na údržbu nenáročné stroje. Možná by bylo dobrá kdyby do podobných témat přispívali jen ti, kteří si o daných motocyklech nečetli jen na testy v ČMN ale třeba se na nich minimálně svezli

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2011 v 14:25 | Nahoru | #8
jinak VFR ve dvou naprostá paráda ... snad nikdy si za mnou nikdo na nic nestěžoval a to i při delších cestách. Motor podle mě naprosto vyhovující a opravdu se na VFR dá pojezdit. Vzhled tedy alspoň podle mě je super, ale to je věc každého. Ani jednou sem neměl závadu a to je to co by přesvědčilo mě. Takže pokud chceš opravdovou kvalitu a cestovat s tím, že občas zkusíš nějakou tu zatáčku tak věřím, že tě VFR nezklame

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2011 v 19:54 | Nahoru | #9
jj, no každopádně to je velká velká motorka s safra motorem není to stíhačka, to je střemhlavý bombardér. Řekl bych následovník V11, ale less sportive

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2011 v 21:11 | Nahoru | #10
já dám taky radu-kup guzzinu, budeš mět moto, který není velkosériový a hlavně nebudeš otrok řetězu Gufero na kardan stojí 75Kč

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2011 v 11:59 | Nahoru | #11
Lion> myslim ze je rozhodnuto, vitej mezi nami guzzisto

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2011 v 13:34 | Nahoru | #12
Je jedno, jestli koupíš Moto Guzzi 1100 nebo 850 a jaký model, vždy se parádně svezeš, s krouťákem a zvukem a hlavně charismem, jaký ostatní výrobci těžko dohání
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 24 29.11.2023 v 19:35 konas89


TOPlist