bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 vs. MG Breva 850
Kurevsky dlouhou dobu váhám nad pořízením stroje a furt nic...

V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky

Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo

Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne . Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...

Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám

edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu

Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2011 v 14:24 | Nahoru | #1
no to je yase snůška volovin vážení :)

kardan se mi vysypal na Brevě 750 která má s většíma sestrama 850/1100 společnýho jen značku.

Za mě:

850 je stejně velká, ale více točivá a pro mě i trošku živější než 1100. 1100 je traktor který jede všude a všudy. Odpružení i pozice jsou plně cestovní, není problém na Brevě nakroutit nesmysl kilometrů se směšnou spotřebou.

Možná, být tebou bych zauvažoval nad Guzzi 1200 Sport. Je to Breva se širokýma řidítkama a sportovnější pozicí. Kufry na to namontuješ taky.

Griso na cestování nebrat, není tam co kam dát a spolujezdec je za trest.

Co se týče závad nových Guzzi tak vím o vypadávající hadičce benzínové pumpy u Gris, na to byla svolávačka. A taky na netěsnící a zarosené přístrojovky.

Jinak jsou to velmi spolehlívé a na údržbu nenáročné stroje. Možná by bylo dobrá kdyby do podobných témat přispívali jen ti, kteří si o daných motocyklech nečetli jen na testy v ČMN ale třeba se na nich minimálně svezli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 14:50 | Nahoru | #2
VlastíkPlamínek> 1200 Sport je parádní, jenže takovej obsah asi není nic pro mě, netroufám si ale shrnul jsi co jsem potřeboval vědět

Charlie_Kladno> budu o ní dál uvažovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 24 29.11.2023 v 19:35 konas89


TOPlist