globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV...copak je to za drátek? :)
4.5.2011 v 21:34
při dnešním servisu jsem zjistil, že pod pravým krytem pod sedačkou(pod mřížkou z tahokovu) mám rozpojený jeden konektor, nevíte někdo k čemu slouží? všechno mi funguje jak má(překvapivě), tak mám menší obavy, že po zapojení by se mohlo stát něco nemilého


RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:41 | Nahoru | #1
kurvítko nemá aprilka třeba přípravu na alarm jak to mívají japonci?

1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:42 | Nahoru | #2
vnitrni diagnostika ,po spojeni zacne prravy display vypisovat kody zavad

(reakce na) RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:44 | Nahoru | #3

Milosek.m píše: vnitrni diagnostika ,po spojeni zacne prravy display vypisovat kody zavad

presne tak

1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:46 | Nahoru | #4
0 je v poho 1 nebo -1 je spatne nastavenej potenciometr skrtici klapky +je moc oevrena - moc zavrena kdyz, ho povolis a budes natacet potak se dostanes na nulu

Naposledy editováno 04.05.2011 21:49:01

(reakce na) RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:49 | Nahoru | #5

Milosek.m píše: 0 je v poho 1 nebo -1 je spatne nastavenej potenciometr skrtici klapky +je moc oevrena - moc zavrena kdyz ji povolis a budes natacet potak se dostanes na nulu


tady bych si dovolil nesouhlasit. jednomístný číslo ok - dvojmístný kod chyby

1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:53 | Nahoru | #6
Mohly by jste du diagnostiku celkově nějak lépe popsat? Díky.

(reakce na) RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:54 | Nahoru | #7

KedaR_K píše: Mohly by jste du diagnostiku celkově nějak lépe popsat? Díky.


čti zde http://www.rsv.wz.cz/rsv_home.htm
v sekci technika -diagnostika

Naposledy editováno 04.05.2011 21:57:07

RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 21:57 | Nahoru | #8
super díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 23:04 | Nahoru | #9
a jak se ladí to -1,0,+1 ?
O co tam jde?

1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 23:26 | Nahoru | #10

mám menší obavy, že po zapojení by se mohlo stát něco nemilého


to by se vskutku stát mohlo

(reakce na) RSV...copak je to za drátek? :)

4.5.2011 v 23:36 | Nahoru | #11

KedaR_K píše: a jak se ladí to -1,0,+1 ?
O co tam jde?



o nastavení ofsetu TPS.

ve zkratce, pokud to funguje tak se do toho neser pokud je blbej volnoběh nebo se z něj motor neochotně sbírá, tak postup je následující
1) povolit lanko plynu a štelovátko volnoběhu
2) seřídit doraz klapky tak, že ten šroubek vyšroubuješ tak aby byla klapka uplně zavřená, a pak ho dotáhneš na kontakt (třeba přes tenký papírek) + půl až třičtvrtě otáčky
3) spustíš diagnostiku, která v ideálním případě ukáže "DIAG 0" - v tom případě goto 7)
4) pokud ukáže +1 nebo -1, povolíš dvě hvězdičky na TPS (pozor, TPS nesundávat - prej se tam blbě vrací) a pootočíš s nim na potřebnou stranu (je to intuitivní, sleduj v kterém směru se otáčí osička dyž kroutíš heftem - -1 je moc zavřeno, +1 moc otevřeno) - a POZOR, má to velkou "setrvačnost", dlouho trvá než přeskočí čisílko na displeji.
5) utáhneš šrouby na 2,5 Nm.
6) goto 4), protože se ti to utažením šroubů zase rozhodí ale jednou se tam dostaneš a ukáže to nulu i po utažení
7) odpojíš diagnostiku, zašroubuješ krouťátko volnoběhu, o něco víc než si myslíš že bylo původně
8) nastartuješ motor a necháš zahřát na provozní teplotu, seřídíš volnoběh a vůli plynu
9) enjoy.

Je nutný, aby při seřizování TPS bylo vyšroubovaný krouťátko volnoběhu a povolený lanko plynu, jinak se klapka nedostane do základní polohy a diag bude ukazovat zpravidla jedničku. (proto to taky zpravidla všem ukazuje DIAG 1, protože je pootevřená klapka dorazem volnoběhu)

Naposledy editováno 04.05.2011 23:42:06

RSV...copak je to za drátek? :)

5.5.2011 v 07:59 | Nahoru | #12
Tak mě to šlape dobře, ale někde si ten tvůj návod musím uschovat

(reakce na) RSV...copak je to za drátek? :)

5.5.2011 v 11:20 | Nahoru | #13

FiZzeR píše: to by se vskutku stát mohlo





já byl línej i do toho manuálu se podívat, založit téma je snadnější práce a člověk si ještě pokecá

RSV...copak je to za drátek? :)

27.5.2014 v 19:11 | Nahoru | #14
NO a ted jak na to u tuona 2006? po seřízení podlaků mi začala holka pod 5 tisíc plivat a bude to určitě směsí a já nevím jak na to, v Aprilii mi jen seřídili klapky přes Origo diagnostiku do továrního nastavení....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist