globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n
3.5.2011 v 08:44
Zdravím, nedávno jsme si pořídil Kawasaki ER6-n, jsem s ní nadmíru spokojen. Měl bych dotaz ohledně maximální rychlosti, ikdyž je to na tomto typu motorky nepodstatná věc. Někteří z Vás zde uvádějí, i videa na netu to dokazují, že je schopná upalovat 220-230km/h. Mě osobně se povedlo 202-203, přičemž jsem nedokazál na šestku vytočit víc jak 9100ot/min. Na jiný rychlostní stupeň není problém motorku vytočit za tuto hranici. Tak se ptám jak to děláte?:)

Naposledy editováno 03.05.2011 08:47:31
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:09 | Nahoru | #1
videům bych moc nevěřil, kdo ví jaký mají převod, kde jeli, jak moc jim proměřuje tacho atd atd..

To že nejde vytočit víc jak 9100 mě napadá jen, že už to možná výkonově nezvládá, možná i přiškrcená? Ale to jen hádám..

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:12 | Nahoru | #2
CharlitoCZ> Jj to, že to výkonově nezvládá mi řekli i v Kawasaki v Praze.

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:29 | Nahoru | #3
Co resis? Motorka jede presne jak predepisuje vyrobce.

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:34 | Nahoru | #4
heč, já z toho dostal 204
a to sem mel jeste origo vyfuk.

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:35 | Nahoru | #5
spočítej ještě zuby na rozetě, třeba už se v tom někdo vrtal...

a kdyžtak dej racingovou svíčku a proužky na kola - reflexní

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:36 | Nahoru | #6

-vodník- píše: spočítej ještě zuby na rozetě, třeba už se v tom někdo vrtal...

a kdyžtak dej racingovou svíčku a proužky na kola - reflexní

Hlavne ty prouzky. Mi to pomohlo

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:42 | Nahoru | #7
Kolik máš napsanou max rychlost v techničáku ? TAk tolik to prostě pojede:D Já mám u svého auta taky psaných 190km/h ale tacháč mi ukaže 210km/h a podle gps to jede 190km/h:D taže těm videům moc nevěř

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 09:54 | Nahoru | #8
http://www.gearingcommander.com/
tady si nacvakej co je teoreticky možný.

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 11:10 | Nahoru | #9
Můj tachometrový Top speed 222km/h dle přesně nastaveného cyklo-compu 195km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 11:15 | Nahoru | #10

petrvtr_new píše: Motorka jede presne jak predepisuje vyrobce.

takze 169

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 11:59 | Nahoru | #11
Tak nějak ani nevím kolik jsem na ní jel nejrychleji, ale něco kolem 200km/h jsem tam měl ale přesně nevím... budu to muset jednou zkusit
edit: v malým TP mám napsáno Vmax.: 200km/h

Naposledy editováno 03.05.2011 12:01:14

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 12:07 | Nahoru | #12
Třeba tohle pomůže... http://www.uloz.to/...et+rychlosti+moto1+1

všechny doplňované údaje najdeš v Manuálu k motorce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 12:31 | Nahoru | #13

bikes píše: takze 169


To jsem teda nepochopil

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 12:31 | Nahoru | #14
Mě nejde o to abych s tím jezdil 220, jen rikam ze je divny ze nektery uvadej tyhle zavratny rychlosti podpořený videama. Ja jsme s tim spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 12:41 | Nahoru | #15

petrvtr_new píše: To jsem teda nepochopil

rikas ze kazdymu to jede jak predepisuje vyrobce, a ja mam v TP max 169km/h

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 12:50 | Nahoru | #16
Treba neco na ty motorce neni v optimalnim stavu. Ja jsem vymenil retezovku a motorka jezdi o 10kmh rychlejc. Zkus projit jestli ti nevaznou brzdy, jestli mas napnutej a hlavne pravidelne vytahanej retez atd atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 12:51 | Nahoru | #17

bikes píše: rikas ze kazdymu to jede jak predepisuje vyrobce, a ja mam v TP max 169km/h


Pred 5 lety jsme v laboratori trapili na brzde fabii 1.4 MPi a kdyz jsme odmerili co jsme meli tak ze si zkusime maximalku a zrychleni z 0-100. Podle tacho jela 180, ale brzda ukazala 162 km/h. A hadej, co bylo napsany v technicaku

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 12:53 | Nahoru | #18

petr.mina píše: Mě nejde o to abych s tím jezdil 220, jen rikam ze je divny ze nektery uvadej tyhle zavratny rychlosti podpořený videama. Ja jsme s tim spokojenej.


Pokud vyrobce uvadi u motorky 53 kW a maximalku 200 km/h tak se stejnou motorkou bys na 230 km/h potreboval cca 80 kW.. Odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti..

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 13:34 | Nahoru | #19

petrvtr_new píše: Pred 5 lety jsme v laboratori trapili na brzde fabii 1.4 MPi a kdyz jsme odmerili co jsme meli tak ze si zkusime maximalku a zrychleni z 0-100. Podle tacho jela 180, ale brzda ukazala 162 km/h. A hadej, co bylo napsany v technicaku


tak nějak mi něco říká že 162km/h

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 13:47 | Nahoru | #20

petrvtr_new píše: Pred 5 lety jsme v laboratori trapili na brzde fabii 1.4 MPi a kdyz jsme odmerili co jsme meli tak ze si zkusime maximalku a zrychleni z 0-100. Podle tacho jela 180, ale brzda ukazala 162 km/h. A hadej, co bylo napsany v technicaku

v technicaku bylo napsany 162 (my jsme totiz 1.4mpi meli doma )

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 14:47 | Nahoru | #21
Tak jsem náházel hodnoty dle Manuálu ER6N do toho prográmku.... to to je výsledek... Samozřejmě hodnoty jsou vytažené do 13tis. ot., takže je nutno zohlednit reálné rozpětí otáček v jednotlivých převodových stupních.

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 14:54 | Nahoru | #22
ER 6 F (kapota) 210 podle tacho

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 15:12 | Nahoru | #23
Panove, maximalni rychlost je dana jizdnimi odpory a vykonem motoru ne prevodem! V praxi to vede k nepekmym nelinearnim diferencialnim rovnicim a pocitat rychlosti jako primou umernost podle prevodu je opravdu naivni.
Posledni prevod vyrobce obvykle voli tak, aby pri pri maximalni rychlosti bezel motor v otackach maximalniho vykonu. Pokud je prevod jiny, at do rychla nebo do pomala tak maximalka bude nizsi. Takze kdyz zmenim prevod do rychla, tak se maximalka muze zvysit pouze kdyz se snizi jizdni odpory, tj. treba pri jizde z kopce, nebo po vetru jinak se naopak snizi.
Neco jineho je kdyz u aut vyrobce resi posledni kvalt jako rychlobeh kvuli snizeni spotreby a hlucnosti pri jizde konstantni rychlosti. Tak to mel treba Favorit 136, ktery mel take na 4 vetsi maximalku nez na 5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 15:22 | Nahoru | #24
petrvtr_new> probůůůh... to snad všem jasné že maximální rychlost je dána jíznímy odpory a výkonem motoru a ne jen převodem .... nejezdíme přeci ve vzduchoprázdnu a bez jakýchkoliv odporů ta tabulka je pouze orientační

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 15:54 | Nahoru | #25

kotvista píše: petrvtr_new> probůůůh... to snad všem jasné že maximální rychlost je dána jíznímy odpory a výkonem motoru a ne jen převodem .... nejezdíme přeci ve vzduchoprázdnu a bez jakýchkoliv odporů ta tabulka je pouze orientační

Divil by ses kolik lidi si mysli ze odpor vzduchu je zanedbatelnej...

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 19:18 | Nahoru | #26
Jezdím na FZ6N 72kW , a odpor vzduchu je to hlavní co dělá maximálku

A s 50kW to asi 200 nepojede.

Já když dobře zalehnu dám tak 230-235 tachometrových to je tak 210-215.

a ER6 dá možná max skutečných 180

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 19:30 | Nahoru | #27
xsc> Ale jo ja myslim ze 200 by to mohlo dat i skutecnejch. Moje SV da tachometrovejch 220, nektery SV daj i 230 tachometrovejch a jako ze to premeruje je bez debaty ale zeby zase o 30 kmh to si nemyslim....
SV do toho pletu protoze ma stejnej vykon (kolem 50kW) a i to ze nektery ER6 jedou udajne 220 - 230 tak nejak odpovida rychlosti SVcek...

Naposledy editováno 03.05.2011 19:31:55

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 19:34 | Nahoru | #28
jestli tacho na er premeruje stejne jako na versoj tak pri 200 na tacho pojedes cca 180 cistyho :)

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 23:06 | Nahoru | #29
NaaR>
jj...přeměřuje

Naposledy editováno 03.05.2011 23:07:26

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 23:42 | Nahoru | #30
versys 214, er-6n 224 obojí s mírnou podporou větru po "lepší rovině". standardně Versys kolem 204-208 (maximum co jsem videl v GPS bylo 196, 200 tacho odpovida presne 185 GPS coz je i dle TP). er-6 dala kdykoli tech 215, takze tem 200 dle TP verim. s laďákem LV SBK se maximálka o pár km zvedla a mel jsem vario plexi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist