Naposledy editováno 03.05.2011 08:47:31
1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n
Posledni prevod vyrobce obvykle voli tak, aby pri pri maximalni rychlosti bezel motor v otackach maximalniho vykonu. Pokud je prevod jiny, at do rychla nebo do pomala tak maximalka bude nizsi. Takze kdyz zmenim prevod do rychla, tak se maximalka muze zvysit pouze kdyz se snizi jizdni odpory, tj. treba pri jizde z kopce, nebo po vetru jinak se naopak snizi.
Neco jineho je kdyz u aut vyrobce resi posledni kvalt jako rychlobeh kvuli snizeni spotreby a hlucnosti pri jizde konstantni rychlosti. Tak to mel treba Favorit 136, ktery mel take na 4 vetsi maximalku nez na 5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |