globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n
3.5.2011 v 08:44
Zdravím, nedávno jsme si pořídil Kawasaki ER6-n, jsem s ní nadmíru spokojen. Měl bych dotaz ohledně maximální rychlosti, ikdyž je to na tomto typu motorky nepodstatná věc. Někteří z Vás zde uvádějí, i videa na netu to dokazují, že je schopná upalovat 220-230km/h. Mě osobně se povedlo 202-203, přičemž jsem nedokazál na šestku vytočit víc jak 9100ot/min. Na jiný rychlostní stupeň není problém motorku vytočit za tuto hranici. Tak se ptám jak to děláte?:)


Naposledy editováno 03.05.2011 08:47:31
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

3.5.2011 v 23:56 | Nahoru | #31
http://www.gearingcommander.com/ ikdyž u ER-5 to hází slušný vtipy

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

4.5.2011 v 10:19 | Nahoru | #32
laďák Leo Vince,proužky na kolech,malá zrcátka,skoro prázdná nádrž - 208km/hod

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

4.5.2011 v 17:06 | Nahoru | #33
Kamarádí mi tvrdí,že GS 500 jede 200kmh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

4.5.2011 v 21:58 | Nahoru | #34

matásek píše: ER 6 F (kapota) 210 podle tacho


ja 215

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 09:22 | Nahoru | #35

amazonka píše: ja 215

To je okamžik, kdy se připravuji na zařazení 4-ky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 09:47 | Nahoru | #36

Durex píše: To je okamžik, kdy se připravuji na zařazení 4-ky



Tak nějak

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 10:09 | Nahoru | #37

Fisa83 píše: http://www.gearingcommander.com/ ikdyž u ER-5 to hází slušný vtipy

já ten vtip teda nechápu... na 6tku 9tis./ot. jede 186km/h tohle není vtip, to je realita

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 11:25 | Nahoru | #38

Soudce-v-kápi píše: Tak nějak



nemyslim si že by vefro jelo na 3ku 215, když bůh dá, možná 200

Naposledy editováno 05.05.2011 11:32:22

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 16:41 | Nahoru | #39
Er6n 210 r.v 2006 dle tacho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 18:41 | Nahoru | #40

Jack82 píše: nemyslim si že by vefro jelo na 3ku 215, když bůh dá, možná 200



No dyk to povidám - tak nějak

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 19:50 | Nahoru | #41

Soudce-v-kápi píše: No dyk to povidám - tak nějak

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 21:01 | Nahoru | #42
spíš se zeptej jestli to už někoho odfouklo v tý rychlost

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 21:38 | Nahoru | #43
ER6-f 217 tacho podle GPS 201

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

5.5.2011 v 22:27 | Nahoru | #44
mně to sfiští jak sviŃa, já vůbec na ty židličky, sněhuláky a sloupečky, co běhají po displeji nestíhám koukat

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

16.5.2011 v 18:10 | Nahoru | #45
Zdravim.... jak velky rozdíl je ve výkonu Horneta 600 a ER-6n??? Me se libi neskutecne na te kawe ten zvuk dvouvalce... proto chci spis Kawu. Horneta mam namysli starsi typ rok. od 00-05.
Hornet má podle Kawy asi o 20kw vic...

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

16.5.2011 v 19:56 | Nahoru | #46

bleeesk píše: Zdravim.... jak velky rozdíl je ve výkonu Horneta 600 a ER-6n??? Me se libi neskutecne na te kawe ten zvuk dvouvalce... proto chci spis Kawu. Horneta mam namysli starsi typ rok. od 00-05.
Hornet má podle Kawy asi o 20kw vic...



je to 4-válel vs. 2-válec, jiná koncepce. dokud pojedeš v klidu a ve středních otáčkách, přijde ti kawa pružnější. když ale začneš tlačit na pilu, er-6 kolem 10.tis umře a hornet nad 10tis. teprv pořádně letí. nad 8tis. jede určitě líp hornet, nemusí se tolik řadit, výkon ti nezačne tak rychle chybět. ale pokud nemáš zkušenosti se silnějšími stroji, poslouží ti er-6 taky dobře, jen je třeba počítak že je to tak na sezonu max na dvě, pak přestane bavit a cesta vede přes litr 2V
vyzkoušej si obě a rozhodni se podle pocitů

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

16.5.2011 v 20:03 | Nahoru | #47
zvuk dvouvalce u er6? kde ho vzala prosimte ??(v seriiteda)jinak jak rika jack ..

Naposledy editováno 16.05.2011 20:04:01

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

16.5.2011 v 21:17 | Nahoru | #48
Jack82: zkusenosti moc nemam... jak rikas asi bude nejlepsi projet se na obou a pak se rozhodnu!
Vykonove mi bude stacit urcite jak Hornet tak i Kawa... predchozi na cem sem jezdil byla MZ 150 a nejaka ta 350 jawa. A stejne je to asi jedno na tech nahacich je to fuk páč nad 180km/h ten odpor vetru neni prijemnej.

NaaR: jj ja myslel u ty ER-6 napr. nejakej akrapovic bez hom. vložky :))

Naposledy editováno 16.05.2011 21:21:01

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

16.5.2011 v 22:00 | Nahoru | #49
bleeesk> měl jsem na Versysu Leo Vince SBK oval alu a zvuk to melo velmi peknej, cena asi 240 eur před 4 lety, dnes mozna míň motorku to i trochu oživilo, šla líp za plynem a rychleji do otáček

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

20.5.2011 v 22:57 | Nahoru | #50
Durex> hezkyyyy

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

26.5.2011 v 20:58 | Nahoru | #51
zdravim.mam dotaz ohledne spotreby zx6j 2002.v manualu pisou nadrz je na 17ltr,ja ujel 370 km,jeste jsem neprepnul na reservu,radsi jsem ji dotankoval a nacpal jsem tam 16 litru presne.reserva by mela byt tak na 3-3,5litru,tak to vychazi celkem na 20!v bande!mozna nefungujc reserva a bere to do dna pres fuel ale.... navim ma nekdo podobnou zkusenost?jinak ohledne top speed-jel jsem 270 bobky u zadku ale jeste by jela.diky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

26.5.2011 v 21:15 | Nahoru | #52
cudla123: bud si udelal svetovej rekord ve sportebe zx-6r 4,3l na 100 nebo mas cinklej tachec, ukazuje víc km/h tim padem i km na tripu a z toho by vysla nizsi spotreba. zkus vzit gps a premer to. a rezerva ti asi nefunguje nebo tam máš bandu z jinýho modelu nebo roku, taky varianta.
Btw. Jáchymov rulezz pocházíme tam odsud, občas tam jedu i s báwkem na víkend, máme tam stále domeček

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

26.5.2011 v 21:55 | Nahoru | #53
Jack82> cus no zkusim ji vypustit do kandaku na fuel a pak prepnu na res a uvidim ale stou spotrebou nekecam od plny bandy a pak dotankovano zase do plna.banda je tam origo.mozna ten tachec dam gps pak pissnu vysledek.diky za reakci a rady.ps-kde si tady bydlel?

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

26.5.2011 v 23:02 | Nahoru | #54
cudla123: husovka u nový školy. já tam přímo nebydlel, jen kdysi máti a prarodiče, ale jako dítě jsem v Jáchymově v podstatě vyrostl

1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

23.6.2011 v 12:10 | Nahoru | #55
Ja jel nejvic tachometrovych 224 km/h. Ale to bylo v roce 2006, od te doby jsem to nezkousel. Prec jen v takovych rychlostech na tom nahaci uz drobinek fouka

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

19.2.2012 v 16:55 | Nahoru | #56
ja 225 :D

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

19.2.2012 v 20:58 | Nahoru | #57
Taky přispěju Já mám elektronicky omezeno na 250 km/h, tacho ukazuje 270, i když to prostě není možný. Takže pokud je někde u ER-6N nějaký videjo s 220, tak je možný, že to těch 205 opravdu jede .

Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

19.2.2012 v 22:15 | Nahoru | #58
202-203km/h???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

1.3.2012 v 22:34 | Nahoru | #59
Japko> Já jel taky tachometrových 224 km/h s origo výfukem a seriovým převodem, ale to s větrem v zádech a silnicí mírně z kopce.A tehdy ješte s origo úzkýma řidítkama a max zalehnutej na nádrži a s rukama u těla.Na sobě ryfle a mikinu. Motor přetočenej přes 10 000 ot/min, prostě utrpení. Nyní mám široké cross řidítka, ladák, kombinézu a max zatím 210.To přisuzuji širokým řidítkům a slabému větru . V létě vyzkouším co zvládne holka ikdyž max rychlost není to naco by byla tahle motorka stavěná. Rychlosti do 200 dává s klidem, víc už chybí koně a je přetočená. Cose týče ale zrychlení a pružnosti ze středních otáček, je natom velice dobře.A oto u dvouválce přece jde + ten zvuk . Jezdím s kámošem comá 600 horneta a na ten musí sakra točit ,aby mě stíhal ze zatáček . Motor honím coto jde, ale přesto má příjemnou spotřebu 6-7 l/100km a to jezdím občas i ve dvou. To ale nesmíte jet dlouhé úseky na dálnice 200+, to si papne ješte víc, ale na tohle na motorka fakt není... Chtěl jsem vyzkoušet spotřebu při klidné jízdě, ale to moje zápěstí nevydrželo. Myslím , žeby se dalo zajet pod 5l/100km. Třeba to jednou zvládnu

(reakce na) Maximální rychlost, zkušenosti ER6-n

25.3.2012 v 05:15 | Nahoru | #60
Tady řešíte kraviny Já se svojí el250 kawasaki udělám 140 tachometrovejch a jsem rád,že alespon tak Ted se chystám koupit menší rozetu z původnoch 44 zubů na 40 tak kdo mi poví kolik udělám pak a zda to vůbec pojede ? Prý se sníží i spotřeba...? A navíc na 5 tku to jede suprově ale jak dám 6 tku tak mi přijde, že je to přecpaný vzuchem nebo palivem a spíše zpomaluje... rady typy co s tím? Jo a na silnější nemám, takže prosím rady typu "kup s silnější", vynechte at nezahlcujeme forum LLEASS
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist