globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.3.2024 v 08:53 | Nahoru | #1
No. Tak podávačkou to nebylo.

Co kurva může způsobit padání nafty za jízdy? Prostě to vyžere naftu z filtru, pod plynem to začne kuckat a pak to prostě zdechne. Od filtru je pak chvilku slyšet žbrblání a syčení. Když odpojim hadici z filtru do motoru, je suchá a je slyšet vzduch (akorát nevim jestli dovnitř nebo ven) a za cca vteřinu vystříkne z filtru nafta.

Třicet vteřin tortury startéru, chytne to postupně jak ruská lokomotiva a pak to zas jede jakoby nic. Točil jsem 2x stejnou trasu a udělalo to úplně na stejným místě (Jasně, příště pojedu jinudy.) Ale mohla by na to mít vliv levá zatáčka hodně do kopce. Nádrž těsně nad rezervou (když jsem ji měl dole poté co se mi akorát rozsvítilo hladový voko, bylo tam ještě cca 15-20 litrů.)

Filtr novej, podávačka nová, objem i tlak dává. Mám v podezření napájení podávačky (měřil jsem když byla nádrž dole, i při hejbání kabelama vše ok - nicméně poté co to zdechlo mi přišlo, že po vypnutí a zapnutí klíčku nebyla slyšet). Ale - má v ní být nějaká klapka jako bypass, tzn mělo by to jet i bez ní (že si to tandemovka vytáhne podtlakem sama).

Další záhada jak assassinovo vulvo. Akorát vulvo aspoň furt jede a nedělá to sporadicky. Zasraný sporadický záhady

Naposledy editováno 22.03.2024 08:57:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.3.2024 v 09:09 | Nahoru | #2
FiZzeR> Co trubky? Už u dvou aut jsem je měl přicpané. U jednoho byla zarostlá ta větrací. Takže se po chvíli jízdy podtlakem trochu zdeformovala plastová nádrž, blbě to startovalo a zasekával se palivoměr.

Nemuže ti to také někde díky podtlaku přisávat do nafty falešný vzduch? Díky tomu se zavzdušní systém a vypadá to podobně, jako když padá nafta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.3.2024 v 16:12 | Nahoru | #3
FiZzeR> kdybych nevěděl, že jsi ho určitě několikrát měnil,tak bych to viděl na filtr. Někde je to ucpaný,zastaví se to,podtlak natáhne palivo do filtru a po delším startování to chytne. Blbý je,že to nedělá bfurt. Kdyby to přisávalo, tak se nezaleje filtr. Palivo je svině

Naposledy editováno 22.03.2024 16:44:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist