1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: a mame tady dalsi tema - DPF - EURO4 tzn bez mocoviny, je KO, aftermarket DPFka jsou udajne jen tezitka... nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit? muj filtr je nejspis prasklej...
diiik
Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.
otazka je, co znamena "slouzi" - splnuje to co ma z hlediska emisi? hodnoty co to ma vykazovat a podle kterych se u toho motoru spousti kde co (regenerace) sedi? Nasel jsem i info o tom, ze ta aftermarket vlozka mela znatelne jinej backpressure (odpor) tzn vliv na vykon...
ono me tam v pohode slouzi ten prasklej.... ale v nekterych rezimech si to zakouri, coz fakt nemusim. a pak si taky myslim, ze to kvuli tomu chlasta... ikdyz servisak si mysli, ze za to muzou ty repasovane vstriky...
jinak ja uz to prave se servisakama vzdal, ted se v tom stoura "akademik" - projel testy, mereni vcetne vysledku ze spektrometru kde vyslo to co jsem si myslel - ze tam nejsou ty drahe kovy kvuli kterym to funguje
ono to je celkem logicke, ze v levnem filtru tezko budou drahe kovy
Naposledy editováno 12.03.2024 18:17:10