globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:15 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.



otazka je, co znamena "slouzi" - splnuje to co ma z hlediska emisi? hodnoty co to ma vykazovat a podle kterych se u toho motoru spousti kde co (regenerace) sedi? Nasel jsem i info o tom, ze ta aftermarket vlozka mela znatelne jinej backpressure (odpor) tzn vliv na vykon...

ono me tam v pohode slouzi ten prasklej.... ale v nekterych rezimech si to zakouri, coz fakt nemusim. a pak si taky myslim, ze to kvuli tomu chlasta... ikdyz servisak si mysli, ze za to muzou ty repasovane vstriky...

jinak ja uz to prave se servisakama vzdal, ted se v tom stoura "akademik" - projel testy, mereni vcetne vysledku ze spektrometru kde vyslo to co jsem si myslel - ze tam nejsou ty drahe kovy kvuli kterym to funguje

ono to je celkem logicke, ze v levnem filtru tezko budou drahe kovy

Naposledy editováno 12.03.2024 18:17:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:22 | Nahoru | #2
assassin> Mně to právěže šlape perfektně. Ještě bych doplnil, že samozřejmě nikdo nemuže naivně věřit, že šidítko za 3 litry bude plný materiálu, co tam patří, ale jak fungujou často servisy? Vymění DPF, dají novej, ten se hned oddělá a řeknou, že to byl špatnej výrobek. Známej to teď řešil, nechal si tam, dát novej drahej DPF a auto opět v nouzi. Moc si nepojezdil.

Každej filtr zakuká, pokud se neodstraní příčina. Občas se rozpadne "věkem", ale podle mě dílo dokoná obvykle něco jinýho (třeba vstřik, jak tvrdí tvůj servisák nebo nějaký čidlo, turbo, pístní kroužky atd.). A to už každej servis odhalit neumí.

Jo a mám tam DPF od firmy CAT.
(Ze současné nabídky sem četl kladné recenze např na HJS)

Naposledy editováno 12.03.2024 18:31:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist