1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.
otazka je, co znamena "slouzi" - splnuje to co ma z hlediska emisi? hodnoty co to ma vykazovat a podle kterych se u toho motoru spousti kde co (regenerace) sedi? Nasel jsem i info o tom, ze ta aftermarket vlozka mela znatelne jinej backpressure (odpor) tzn vliv na vykon...
ono me tam v pohode slouzi ten prasklej.... ale v nekterych rezimech si to zakouri, coz fakt nemusim. a pak si taky myslim, ze to kvuli tomu chlasta... ikdyz servisak si mysli, ze za to muzou ty repasovane vstriky...
jinak ja uz to prave se servisakama vzdal, ted se v tom stoura "akademik" - projel testy, mereni vcetne vysledku ze spektrometru kde vyslo to co jsem si myslel - ze tam nejsou ty drahe kovy kvuli kterym to funguje
ono to je celkem logicke, ze v levnem filtru tezko budou drahe kovy
Naposledy editováno 12.03.2024 18:17:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Každej filtr zakuká, pokud se neodstraní příčina. Občas se rozpadne "věkem", ale podle mě dílo dokoná obvykle něco jinýho (třeba vstřik, jak tvrdí tvůj servisák nebo nějaký čidlo, turbo, pístní kroužky atd.). A to už každej servis odhalit neumí.
Jo a mám tam DPF od firmy CAT.
(Ze současné nabídky sem četl kladné recenze např na HJS)
Naposledy editováno 12.03.2024 18:31:56