2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: kdyz ten vystup ucpes, melo by to natlakovat na ten pozadovanej tlak ikdyz je v ceste restrikce... (stejny tlak vsude) prutok ten filtr nejspis ovlivni, o tom zadna...
No, o kolik ale? Starej filtr měl na profouknutí hubou velkej odpor, novej (ale suchej) šel profouknout s minimálním odporem.
Asi mi nezbyde než sehnat ty velký spojky na měřák.
Dneska jsem tím jel do práce a jede to normálně. Ale nevim jestli je to směroplatný, prej původní čerpadlo (pokud je původní) má nějakou výhybku, že když chcípne podávačka, umí to brát podtlakem tandemovka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Prostě i za filtrem to musí pořád ještě valit proudem. Pokud bys to chytal do sklenice, musí to vypadat... nevím k čemu to přirovnat, já to mám nakoukaný, když čistím vstřiky. Určitě najdeš videa na trubkách. V tý sklenici je dost slušnej vír.
Vyndal bych čerpadlo z jeho uložení a pokud bude dávat slušně, zaměřil bych se na gumový těsnění, jestli tam někde utíká kolem čerpadla tlak, nebo jestli tam není nějakej regulační ventil KO.
Naposledy editováno 02.02.2024 08:14:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
U bawa ukazovsla diag v zivejch datech tlak v nizkotlake casti i na railu, to bys pak v okamzik kdy to blbe startuje mohl videt jestli je problem s tlakem palive ne? Predpokladam, ze VAG tyhle hodnoty ukazuje taky…
Naposledy editováno 02.02.2024 08:18:23