globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:01 | Nahoru | #1

assassin píše: kdyz ten vystup ucpes, melo by to natlakovat na ten pozadovanej tlak ikdyz je v ceste restrikce... (stejny tlak vsude) prutok ten filtr nejspis ovlivni, o tom zadna...



No, o kolik ale? Starej filtr měl na profouknutí hubou velkej odpor, novej (ale suchej) šel profouknout s minimálním odporem.

Asi mi nezbyde než sehnat ty velký spojky na měřák.

Dneska jsem tím jel do práce a jede to normálně. Ale nevim jestli je to směroplatný, prej původní čerpadlo (pokud je původní) má nějakou výhybku, že když chcípne podávačka, umí to brát podtlakem tandemovka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:06 | Nahoru | #2
FiZzeR> Musí to stříkat tak, že když tomu nebudeš bránit, tryská to několik metrů daleko (hned za čerpadlem). Vím, nezní to příliš odborně, ale je to tak.
Prostě i za filtrem to musí pořád ještě valit proudem. Pokud bys to chytal do sklenice, musí to vypadat... nevím k čemu to přirovnat, já to mám nakoukaný, když čistím vstřiky. Určitě najdeš videa na trubkách. V tý sklenici je dost slušnej vír.

Vyndal bych čerpadlo z jeho uložení a pokud bude dávat slušně, zaměřil bych se na gumový těsnění, jestli tam někde utíká kolem čerpadla tlak, nebo jestli tam není nějakej regulační ventil KO.

Naposledy editováno 02.02.2024 08:14:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:18 | Nahoru | #3
FiZzeR> i kdyby to bylo polovicni mnozstvi nez je udavane, na start by to nemelo mit vliv, mohlo by to delat blbosti v plne zatezi…
U bawa ukazovsla diag v zivejch datech tlak v nizkotlake casti i na railu, to bys pak v okamzik kdy to blbe startuje mohl videt jestli je problem s tlakem palive ne? Predpokladam, ze VAG tyhle hodnoty ukazuje taky…

Naposledy editováno 02.02.2024 08:18:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist