1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
U bawa ukazovsla diag v zivejch datech tlak v nizkotlake casti i na railu, to bys pak v okamzik kdy to blbe startuje mohl videt jestli je problem s tlakem palive ne? Predpokladam, ze VAG tyhle hodnoty ukazuje taky…
Naposledy editováno 02.02.2024 08:18:23
Největší problémy to má když to dlouho stojí na volnoběh, u přejezdu třeba apod. To je i cítit, že ten motor pak začíná jít jak pumpa na hovna. Ale když se na chvíli rozjedu, tak zas jede normálně. Tak mám teorii, že v točkách si to natáhne tandemovka, ale na volnoběh že tahá málo a když podávačka dává málo, dělá se tam podtlak, kterej po vypnutí motoru vycucne naftu z railu. Proto když to nechám dlouho kadlat na volnoběh a pak to vypnu nebo to chcípne, tak to startuje jako když padne nafta. Blbost? (Najít nějaký kloudný info jak to vlastně funguje je nereálný.)