globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:18 | Nahoru | #1
FiZzeR> i kdyby to bylo polovicni mnozstvi nez je udavane, na start by to nemelo mit vliv, mohlo by to delat blbosti v plne zatezi…
U bawa ukazovsla diag v zivejch datech tlak v nizkotlake casti i na railu, to bys pak v okamzik kdy to blbe startuje mohl videt jestli je problem s tlakem palive ne? Predpokladam, ze VAG tyhle hodnoty ukazuje taky…

Naposledy editováno 02.02.2024 08:18:23

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:34 | Nahoru | #2
assassin> Jestli ukazuje tak nevím kde, ale myslím že tam snímač tlaku neni, jen teplota paliva. Tlak (středo) je regulovanej údajně mechanicky nějakou restrikcí ve vratce (to je můj druhej podezřelej, změřit tlak na tandemovce, ale to musím popořadě od zdroje žeáno).

Největší problémy to má když to dlouho stojí na volnoběh, u přejezdu třeba apod. To je i cítit, že ten motor pak začíná jít jak pumpa na hovna. Ale když se na chvíli rozjedu, tak zas jede normálně. Tak mám teorii, že v točkách si to natáhne tandemovka, ale na volnoběh že tahá málo a když podávačka dává málo, dělá se tam podtlak, kterej po vypnutí motoru vycucne naftu z railu. Proto když to nechám dlouho kadlat na volnoběh a pak to vypnu nebo to chcípne, tak to startuje jako když padne nafta. Blbost? (Najít nějaký kloudný info jak to vlastně funguje je nereálný.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist