globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.10.2022 v 13:43 | Nahoru | #1

assassin píše: Superba 3.6 taky nekdo zakázal, neni to pravda, ze to nikdo nekupoval coz?

Ty složitý kufrovy dvere taky zakázali nemci, protoze to bylo lepsi nez ma Passat a vubec za tim nestoji to, ze si to za příplatek skoro nikdo neobjednal a bylo to prodelecne…



Tohle jsi mi napsal na mou otázku: Nevíte někdo, proč skončila Fabia combi a skončí celá Fabia?

Páč ale můj mozeček tohle jako přirovnání natož vysvětlení furt nedokáže rozklíčovat - tak mi pls po lopatě vysvětli, jak konec toho drahého co nikdo nekupal souvisí s ukončením té Fabie -??

... I když né, radši snad né - stačila by mi konečně jen odpověď na onen původní dotaz: proč ten konec Fabií. Dík

Naposledy editováno 26.10.2022 13:54:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.10.2022 v 14:30 | Nahoru | #2

oxygen píše: Tohle jsi mi napsal na mou otázku: Nevíte někdo, proč skončila Fabia combi a skončí celá Fabia?

Páč ale můj mozeček tohle jako přirovnání natož vysvětlení furt nedokáže rozklíčovat - tak mi pls po lopatě vysvětli, jak konec toho drahého co nikdo nekupal souvisí s ukončením té Fabie -??

... I když né, radši snad né - stačila by mi konečně jen odpověď na onen původní dotaz: proč ten konec Fabií. Dík



Fábie je sice oblíbená, ale ne moc zisková. Stejně jako ostatní malá auta.
Za všechno může zlá úhnie! Oblíbená výmluva, ale za ústup malých aut opravdu může.
Malá auta byla oblíbená nikoliv protože byla malá, ale protože byla levná. Levná nebyla protože byla malá (to jen z menší části) ale protože byla jednoduchá.
Neustále se utahující emisní a bezpečnostní regulace, rozšiřující se povinná výbava. To vše je u malého auta stejně drahé jako u velkého.
Fábie má stejný motor a drahé emisní systémy jako Oktávka. Stejné airbagy, stabilizační systém, hlídání jízdy v pruhu, automatické brždění před překážkou, e-call, dokonce i povinně digitální rádio. Vývoj a certifikace/homologace výjde také stejně draho.
Ve výsledku pak výjde výroba základní Fábie skoro stejně draho jako základní Oktávky. A to je problém, se kterým výrobce nedokáže nic udělat.
Ale budou si zákazníci nadále kupovat Fábii, když bude stát skoro stejně jako Oktávka? Ne, naprostá většina by si v tom případě raději koupí o něco větší Oktávku. Výrobce to dobře ví, tak neinvestuje do vývoje další generace Fábie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist