2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
I ta blba f150 co jsem s ni nedavno cestoval to tam sype neskutečne, z toho 10ti stupňoveho automatu jsem nechapal 0-100 o vteřinu rychleji nez moje 328
assassin píše: Tak to je jina generace aut. Soucasne motory jedou tak strasne moc, ze neni moc casu na řazení
.. tak tohle podepisuju a trojnásob to myslim platí u dnešních suprbajků s +-200kg vs 210+ps - na těch lítat okruh k omezovači už se bez QS skoro nedá, s těmi kopanci v náklonu to je vysilující boj o přežití
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Tak to je jina generace aut. Soucasne motory jedou tak strasne moc, ze neni moc casu na řazení.
I ta blba f150 co jsem s ni nedavno cestoval to tam sype neskutečne, z toho 10ti stupňoveho automatu jsem nechapal 0-100 o vteřinu rychleji nez moje 328
Hmm a já si zas myslim,že moderní motory jedou tak hodně a celkem všude,že neni potřeba ani tolik řadit,takže v reálu nebude výsledek na okresce mezi manuálem a automatem rozdílnej a jde jen o vkus dotyčnýho soudruha.
Tady kdybych s novou M3 jezdil v kopcích mezi Ltm a Děčínem,tak si vystačim s 2kou a 3kou a budu i s manuálem víc rychlej,než bych si měl vůbec dovolit rozumem..
Na státovce to jen posuneme
Ostatně ty hromadorychlostní automatický skříně jsou na světě stejně jen kuli normospotřebě a čim to má mít víc kvaltů,tim musí bejt rychlejší,jinak by to víc řadilo,než jelo.
Takový pěkný srovnání,když si člověk pak vzpomene,jak se Porsche v osmdesátkách vracelo z 5ti na 4rychlostní převodovku,že to bohatě stačí