1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Je to stejny jako na motorce, proste si musis hledat cesty kde se da jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: assassin> ale o to prece nejde, ze nekdo nekomu ujede jen ti vyvracim to ze se s takovym autem neda jezdit a nefunguje.
Je to stejny jako na motorce, proste si musis hledat cesty kde se da jezdit
Takze chces rict, ze kdyz na aute nastavim o dva stupne vetsi odklony tak vse funguje jak ma?
Sleeper: na geometrii nastavuji jen co se nastavit da - pokud to nastavit nejde, tak co muzou delat? Mas protokol z mereni? Kolik tam mas ted odklony?
Lidi co tvrdi, jakk rychle jezdi a jak poznaji co funguje a co nenznam spoustu, faktem je, ze casto poznaji hovno. Kdo jezdi na male okruhy asi uz tam potkal PetraS tady z fora z fs450 - byva tam temer vzdy nejrychlejsi, nebo jeden z nejrychlejsich - no a celou lonskou sezonu jezdil na zcela nefunkcni vidlici z uslou negativni komorou. Motorka se vsem zdala ze funguje - kdyz byl nejrychlejsi
Ja nechci tvrdit, ze vsechny snizeny auta jsou nefunkcni a nepouzitelny ani to ze neco poznate/nepoznate, jen rikam, ze snizenim se u rady aut poskodi geometrie a bez dalsich uprav nejde nastavit spravne. Proto se se sportovnimi podvozky v pripade ze to dotycny ma na sport s ne na paradu instaluji stelovaci topmounty a dalsi prvky, aby sla nastavit pozadovana geo, plus samo se "vazi" kazde kolo zvladt anastavuje se rovnomerne rozlozeni sily na tlumice.