1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: oxygen> ciste virtualni dilo dvorniho designera seznam.cz ma byt konkurence konkretne ceho ?
No ještě skoro virtuální Bohemky, né přece?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: No ještě skoro virtuální Bohemky, né přece?
Jak jsi rikal, mas dnes slabsi den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: A už se neupejpej a skoč do teho Tranďáka, woe dyť o ňom víš všechno...
Vim, ale nemam prachy a resim parkovani…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Treba se ti taky zacne darit....
Naposledy editováno 03.05.2024 20:40:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Jak jsi rikal, mas dnes slabsi den
Pche, bejvávalo je večer, tak jsem ožil ale kolena se mi ještě chvějó aji křupó - to úterní Mejto mi teda odrovnalo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak uz delam na dilech na varga.. co jsem nasal nejake info ze zamori, tak je ta vec urcite rychlejsi nez ktm/hqv 450 .. v primce smazne i 701 … v zavodnim tempu da baterka 15-20min
Naposledy editováno 04.05.2024 00:06:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
To budes mit dva motardy?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: zmulin> ja prave chci mit s autem co nejmin starosti, proto nechci zadny dalsi, prendavat motory atd…
Par zavad uz jsem identifikoval, v podstate to jsou chyby mechaniku co se tim zabyvali… takze me trosku do slepe ulicky dostali oni… jak zaznamenam maly pokrok, tak treba zase prijde chut se tim zabyvat
To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze
Tak to je ale slušná indície. Co přesně si tam dal za čerpadlo? Původ, výrobce, bylo nové?
Aby to nebylo jak s Augustou a throtle body To by k tobě celkem sedělo
U assassina chápu, že je to v prdeli. Jeden mechanik něco pohrabe, řekne nevím, dál... A vrátí to v horším stavu, než to dostal a pak se pokusí další "šikovnej, o kterém se ví, že umí"... A to je pak peklo.
Já teda taky nemám co říkat. Začal sem kdysi turbem, to bylo ok, zase sem ho složil a po instalaci do auta a hledal dál. Našel sem postupně další 3 zavady, ale pořád tam ten tlak nebyl správně. Pak sem se vrátil k turbu, nastavil doraz a hotovo.
Naposledy editováno 04.05.2024 11:20:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze
zkus vždycky udělat jen jednu věc,jinak se nikdy nedovovis, kde byla chyba. Zvlášť u těch slozitejch vejementu.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 04.05.2024 13:56:40
PetrL3 píše: Tak to je ale slušná indície. Co přesně si tam dal za čerpadlo? Původ, výrobce, bylo nové?
Aby to nebylo jak s Augustou a throtle body To by k tobě celkem sedělo
U assassina chápu, že je to v prdeli. Jeden mechanik něco pohrabe, řekne nevím, dál... A vrátí to v horším stavu, než to dostal a pak se pokusí další "šikovnej, o kterém se ví, že umí"... A to je pak peklo.
Já teda taky nemám co říkat. Začal sem kdysi turbem, to bylo ok, zase sem ho složil a po instalaci do auta a hledal dál. Našel sem postupně další 3 zavady, ale pořád tam ten tlak nebyl správně. Pak sem se vrátil k turbu, nastavil doraz a hotovo.
Filtr mann - dražší, měl by být shodný s origo, prý na tom záleží. Čerpadlo komplet celá jednotka, nové, nějaká střední druhoška. Originální má bypass - když se zastaví, tandem ho dokáže procucnout, což druhoška neumožňuje ( a nové OEM už ho taky nemá). To je potenciální zrada a tam tuším že by mohl být problém s tím cukáním, kdyby se za jízdy čerpadlo zastavilo. Nenapadá mě, jak hlídat proudový odběr čerpadla za jízdy, asi bude lepší tlakoměr - ten mám, ale mám duševní problém tahat metry hadice s naftou skrz auto.
(Origo čerpadlo mám na stole, motorek jede, nahoře je nějakej ventil - buď regulace tlaku nebo ta zpětná klapka, utíká tamtudy většina tlaku. Je to plastová čepička a vypadá to, jako by pod ní něco chybělo. Už tam někdo byl, byl uštíplej kus konektoru. Když pod tu čepičku strčím kuličku z ložiska, dává tlak i průtok co má. Ale zase nevím co tam chybí a jak to má vypadat.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Weisner píše: FiZzeR> Ventil funguje jen jako regulátor teploty paliva na vstupu do filtru,studené se ohřívá zpátečkou aby neucpalo filtr a po zahřátí se chladí zpátečka palivem z nádrže. Ten vzduch se tam muže dostat po zahřátí vratkou z nádrže (pokud je v nádrži nad hladinou) za předpokladu že čerpadlo v nádrži neudělá přetlak na vstupu.
Super, to jsem potřeboval. Tady jsou sice vstupy i výstupy v jedné lajně, vratka není přesazená, ale předpokládám že to nic neznamená.
Čili to že jde nafta z obou hadic je v pořádku.
Vratka v nádrži by měla být pod hladinou. Tak nechápu kde se to tam bere Leda že by se to stihlo zavzdušnit než to vystydne a zavře. Bubliny lezly z hadice na vratce ve směru z nádrže k motoru.
Dneska jsem po jízdě skřípnul hadici na vstupu do filtru, zatím žádná bublina. Příště zkusím skřípnout vratku, a pak hadici z filtru do tandemu, uvidíme co se bude měnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Po vypnutí motoru to vyflusne naftu z filtru zpátky do nádrže, jako by v něm byl natlakovanej vzduch (od filtru do tandemu zůstala hadice plná)
E. Ale to může být jenom blbě odvzdušněný, nikam jsem nejel, běželo to jen na místě.
Naposledy editováno 05.05.2024 19:15:31