Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 11:05 | Nahoru | #1

assassin píše: zmulin> ja prave chci mit s autem co nejmin starosti, proto nechci zadny dalsi, prendavat motory atd…
Par zavad uz jsem identifikoval, v podstate to jsou chyby mechaniku co se tim zabyvali… takze me trosku do slepe ulicky dostali oni… jak zaznamenam maly pokrok, tak treba zase prijde chut se tim zabyvat



To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 11:09 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze



Tak to je ale slušná indície. Co přesně si tam dal za čerpadlo? Původ, výrobce, bylo nové?

Aby to nebylo jak s Augustou a throtle body To by k tobě celkem sedělo

U assassina chápu, že je to v prdeli. Jeden mechanik něco pohrabe, řekne nevím, dál... A vrátí to v horším stavu, než to dostal a pak se pokusí další "šikovnej, o kterém se ví, že umí"... A to je pak peklo.

Já teda taky nemám co říkat. Začal sem kdysi turbem, to bylo ok, zase sem ho složil a po instalaci do auta a hledal dál. Našel sem postupně další 3 zavady, ale pořád tam ten tlak nebyl správně. Pak sem se vrátil k turbu, nastavil doraz a hotovo.

Naposledy editováno 04.05.2024 11:20:08

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 11:24 | Nahoru | #3

FiZzeR píše: .. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze ..



tvl víš, že se ti povedl citát na úrovni Být, či nebýt -?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 12:36 | Nahoru | #4

FiZzeR píše: To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze

zkus vždycky udělat jen jednu věc,jinak se nikdy nedovovis, kde byla chyba. Zvlášť u těch slozitejch vejementu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2024 v 13:52 | Nahoru | #5
FiZzeR> Ventil funguje jen jako regulátor teploty paliva na vstupu do filtru,studené se ohřívá zpátečkou aby neucpalo filtr a po zahřátí se chladí zpátečka palivem z nádrže. Ten vzduch se tam muže dostat po zahřátí vratkou z nádrže (pokud je v nádrži nad hladinou) za předpokladu že čerpadlo v nádrži neudělá přetlak na vstupu.



Naposledy editováno 04.05.2024 13:56:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist