1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Jj - ale zrovna dnes já už si plácl: Street Triple RS, skoro novej a plně nasypanej za rozumno... tzn. kdyby někdo chtěl, prodám to svý 4 roky věrný červený S1000R je čas postoupit dál - tj. zase zpět na slabší, lehčí ale veselejší (rok 2016, naj. cca 22 tkm, na slušnejch D212 a s dost doplňky - a teď už připravená na příští rok, tož investice nula, 0! Původ ČR, Invelt.. a nikdy mi nepadla ani nezradila )
Mne se to prave moc nezda, proto se ptam.
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kazdopadne s cenama se fakt posrali. Nedavno jsem objednaval octu 4 combi (cekacka cca rok) s obyc 2.0TDI 85KW, jen lepsi vybavou a vc. DPH je za cenovka 740tis.
e: jako firemni, domu bych to za tyhle prachy nikdy nechtel
Naposledy editováno 24.10.2022 15:44:28
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: oxygen> Ja bych rekl, ze to co dfens zobe uz by mohl pomalu nechat lezet…
no, taky jsem si říkal...trochu mi to připomnělo codota, rizleho pechem..:)
E: a fakt pondělí toto...nvm proč tě cituji, když není potřeba...
Naposledy editováno 24.10.2022 16:23:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Jupí, zase jednou krásně napsaná RECENZE , co potěší ducha aji na srdíčku zahřeje ... jakože fakt jooo!
Je to Dfens, takže autor má povinnost se v článku stylizovat jako debil.
Musím ale říct, že některé jeho postřehy sdílím z vlastní zkušenosti.
Třeba jeho zkušenost se Superbem I TDI. Asi před 15 lety jsem měl příležitost jet Supem 1 TDI do německa. To auto bylo po všech stránkách špatné. Zcela gumové řízení, gumový podvozek, nepohodlné sedačky a zcela vydechlý motor, co nejel v žádných otáčkách. A to jsem tehdy měl nízké standardy, tou dobou jsem jezdil v Sieřře poslední generace (1992). I v tak archaickém střepu bylo ve všech směrech lepší svezení.
Teď pracuji pro škodovku/VW group, tak máme různé modely jako služebáky. Já naštěstí služebně moc nejezdím. Jel jsem někam Chcalou snad poslední generace, 1.0TSI, naštěstí? manuál. Ten brutální lag a jalovost pohonu je fakt tak hrozná, jak popisuje u toho Kokodáqa. To auto umí jet jen stálou rychlostí, neumí zrychlovat ani brzdit motorem. Přidám plyn, nic se nestane. Uberu plyn, také se nic nestane. Potřebuji zrychlit, tak zadupnu plyn na podlahu - nic se neděje, pořád se nic neděje, pak najednou zabere a vyrazí (v mezích nevelkého výkonu) Ten motor není ani tak slabý, jako neovladatelný. A to nemluvím o rozjezdech jak v autoškole.
Máme tam ještě služební Enyaq, tak ho chci vyzkoušet. Kolega příznivce elektromobilů si svezení v něm ale moc nepochvaloval. VW ten podvozek neumí.
Nikdy jsem zatím nejel s DSG. Mám jen zkušenost s automatem ZF 5HP19 v BMW. A to smíšenou. Na přidání plynu reaguje rychle, pokud přepnu páku do sportovního módu, tak podřadí ideálně i při předjíždění. Na ježdění je to pohodlné. Ale, motor táhne otupeně oproti manuálu co mám v jiném stejném autě, k tomu žere o 2 litry víc. A to díky ztrátám hydroměniče. Tahle generace má sice už zamykání měniče, jenže jen malou lamelu co není dimenzovaná na plný krouťák. Zamyká se to jen na poslední kvalt, pokud jedu chvíli na málo plynu. Když přidám plyn, jednotka ho odemkne, (případný prokluz by zničil lamelu). Při přepnutí na manuální řazení se nezamyká vůbec. Je tam jen jako spořič paliva při klidné jízdě mimo město. V některých situacích ten automat neví co zařadit, např klidná jízda do mírného kopce - ze 4 zařadí 5, klesnou otáčky, pak zamkne měnič, zase klesnou otáčky. Motor by to sice utáhl, ale automat se rozhodne podřadit. Jenže pak hned zase řadí 5 a to samé pořád dokola. Kdyby ten měnič měl pořádnou lamelu, zamykal se na všechny kvalty i na plný plyn a kdyby ta elektronika řadila trochu inteligentněji, zcela by mi vyhovoval.
Nicméně, automat to vyřešil za mě. Udělal to, co každý 20 let starý automat s nájezdem okolo čtvrt mega - umřel. V mém případě na sjeté lamely a uvolněné futro uložení měniče v olejové pumpě. Zgenerálkovat ho do stavu, aby se na něj dalo dlouhodobě spolehnout, by vyšlo na 40 jen za díly, kdybych si to dělal sám, tak už mi v garáži leží hromada dílů pro přestavbu na manuál, dohromady zhruba za cenu oleje a filtru do automatu.
Naposledy editováno 24.10.2022 18:31:44
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zrovna včera ženuška trefila jeden otevřenej a zkurvila pneu i disk a to má na tý svý A3 ode mne radši plecháče s tlustými 195/65/15 snad jen díky nim přežil podvozek, tyč řízení i geoška vypadají ok
Naposledy editováno 24.10.2022 19:19:26
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kodiaq jsem nezkoušel, ale jezdil jsem s 2.0 tdi v několika generacích golfu, v passatu b7 a b8 a v různých kombinacích automat/manual a 4motion. auta odpovídají tomu do jakého segmentu patri a treba b8 mam fakt povedenej podvozek. Tomu autu vlastne nemam co vytknout. A to sdílí s kodiaqem pohon i platformu (myslim). Takze moc neverim, ze je tam vse spatne. Par aut v tomhle segmentu uz jsem řídil a rozhodne nejsou o kus jinde nez vw. Nevim s cim srovnává a proc si musi svoji vtipnost vybít zrovna na škodovce…
Popisovat benzinovej motor a divit se u tak velkýho auta spotřebě okolo 10L je vtipný...
Já jel jenom právě v tom RS,tak nevim jak sou na tom ostatní verze.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No co, já s ním zase souhlasim
Value for money? Za osvětlenej znak slepice na zemi, půl dne trvající otvírání a zavírání vrat kufru, spotřebu z říše snů, takový nějaký řízení a útrpný předjíždění? S prostorem středního kombíku a neútulnym interiérem, s místem navíc fakt jen hore pro klobouky? To by kyselý bylo zas pro mne, třeba i jen za půl mega - nene díky nechci, nasrat ti slepice
Ale kdo chce kam.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: oxygen> Ja bych rekl, ze to co dfens zobe uz by mohl pomalu nechat lezet…
Souhlasím. Nejde o to, že kodiaq a škodovky celkově by byly můj šálek kávy... Ale kritizovat to, že dvoutunová krabice se 190k benzínem a 4x4 žere v kombinaci okolo 9-10l/100km mi přijde úplně mimo. To je prostě fyzika a tyhle hodnoty považuju spíše naopak za velice slušný výsledek.
To samé prodlevy na plynu. Bohužel, euro je neúprosné a popravdě je určitě mnohem jednodušší udělat soft na auto pro normu euro 3 s bleskurychlou reakcí na plyn, než bádat nad tím, jak podusit euro 6 auto tak, aby pořád mělo 190k a ještě se s ním aspoň trochu dalo jezdit.
Nechci se škodivek zastávat, ale tady je už mimo a je to hledání vad tam, kde nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Třeba u w205 mi to příšlo dost podobný...
to kopání do škodovky je takovej fenomén...něco jako nadávání na vládu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Mně teda prodleva u plynu a celkově chování DSG sralo u staršího šestikvaltu...u novýho sedmikvaltu mi to nepříjde špatný...
Třeba u w205 mi to příšlo dost podobný...
to kopání do škodovky je takovej fenomén...něco jako nadávání na vládu
Já taky do fanclubu koncernu obecně skutečně nepatřím, ale zcela chápu kdo je cílová skupina. Lidé, pro něž je auto něco jako lednička či pračka. Bílý spotřebič, který se má na povel zapnout, udělat svou práci a po 4 letech bez sentimentu vyhodit. Ale zábavu nikdo z nás asi v pračce nehledá. Proto je nehaním.
Moje auta jsou pro změnu pro cílovou skupinu koncernistů pro změnu zcela absurdní. Já jim to také neberu. Jen teda tvrdím že jejich kritika že na denní ježdění mám 380k auto a že to musí hrozně žrát, zatímco jejich 1,6tdi jezdí za tolik a tolik je jako chlubit se, že píchám hnusnou holku, protože je nenáročná a nic ode mě nechce... A vůbec se jim to přirovnání nelíbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Koncernista A si mysli (respektive sam sebe presvedcuje), ze picha superluxusni multiorgastickou a trochu perverzni nadhernou holku a bude se s tebou o tom hadat do krve. Je to obvykle koncernista z nouze, ktery se na nic jineho nez sluzebni Oktavku anebo neco koncernoveho, hodne olitaneho soukromeho nikdy nezmuze.
Koncernistovi B je to u prdele a hadat se s tebou nebude. Auta ho nezajimaji, dostal to v praci anebo proste sel do kramu a koupil si to nejlevnejsi, co alespon trochu splnovalo jeho predstavy o tom, co by v aute melo byt.
Ze sveho okoli znam hlavne koncernisty B. Kdyz je svezu v necem svem, nekoncernovem, jejich reakce je vzdycky stejna: moc pekne, krasne to jede, je to tiche, ... ale mne ta skodovka staci. A to je asi v poradku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ja se k nicemu vtipnýmu ani nedočetl. D-fens pise jako ti co drive kritizoval. SUV od skodovky neni řidičské auto? Opravdu? To je ale prekvapeni. Co bude příště? Pujci si Caterham a bude psat o tom, ze to neni pohodlne a nehodi se to na cestu s rodinou k moři?
Kodiaq jsem nezkoušel, ale jezdil jsem s 2.0 tdi v několika generacích golfu, v passatu b7 a b8 a v různých kombinacích automat/manual a 4motion. auta odpovídají tomu do jakého segmentu patri a treba b8 mam fakt povedenej podvozek. Tomu autu vlastne nemam co vytknout. A to sdílí s kodiaqem pohon i platformu (myslim). Takze moc neverim, ze je tam vse spatne. Par aut v tomhle segmentu uz jsem řídil a rozhodne nejsou o kus jinde nez vw. Nevim s cim srovnává a proc si musi svoji vtipnost vybít zrovna na škodovce…