1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
a neřikej mi, že ty nový bruselský normy jsou v reálu rychle technicky proveditelný, a hlavně ty jejich termíny rozumně splnitelný - podle mne rozkazem překrucovat fyziku nejde
Možná jsem jeliman, ale lusknout prsty že chci mít najednou befelem během pár let najednou všude jen eko zdroje, infrastrukturu a baterie mi přijde jako když velký Mao ce tung vyhlašoval svý revoluční plány tavení Fe v každé domácnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dawe02 píše: Medved> ja uz z toho noveho zeleneho udelu davno presel od nevericneho krouteni hlavou az k navalum k bliti
Já taky hele a teď se navíc dozvím od největšího guru tady, že na ten brusel házím špínu .. ho brzy nechám čuchnout k tomu laďáku jeho motárdový Husqvarny - a teprv až bude vomdlívat ho zachránim kysl?kem z mýho vokaťákovanýho naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Do skoly jsem jezdil od nasich po d5, vzdy prazdna a byl jsem v dejvicich rychleji, nez kdyz jsem jel z bytu z barandova… ted stoji d5 bezne. Po praze uz nejezdim vubec, kdyz jedu na okruh, musim skrz prahu a je to peklo. Takze nevim…
Jinak ono se tu taky casto zamenuji platne predpisy a to co nakej evropskej politik formatu okamury nekde placnul, ze bych si pral…
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Londoner> no to se ještě uvidí, který automobilky, a jak, na tom ve finále vydělaj - zatím jsou všichni víceméně biti a my defacto s nimi, páč nám ceny letí hore...
a s tím zdražováním elektriky mj. i díky jejímu dalšímu zdaňování máš bohužel naprostou pravdu - to je jedna z mála jistot naší budoucnosti
No na ty casty obmene vozovyho parku vydelavaj skoro vsechny rekl bych.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: No na ty casty obmene vozovyho parku vydelavaj skoro vsechny rekl bych.
To si teda nemyslím, velká část lidí nebude na nový elektrosráče mít, budou provozovat starý spalováky dokud to půjde a prodeje novejch aut padnou dolů, na tom se bude blbě vydělávat. Ale patent na rozum nemám, třeba to maj promyšlený a já budu jen čumět
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: No na ty casty obmene vozovyho parku vydelavaj skoro vsechny rekl bych.
A já bych zase řekl, že likvidace každýho auta co pár let je třešnička na dortu moderní ekologie
Naposledy editováno 17.09.2021 17:02:01
assassin píše: oxygen> No psals, ze je tech aut min.. no nevim, ja se vcera nemohl dostat z baraku, pres horo kolona az do poli, stalo to i na kruhaci u nebusic, ze vsech stran… no jo, jednou za cas jsem nekam jel v 8
Do skoly jsem jezdil od nasich po d5, vzdy prazdna a byl jsem v dejvicich rychleji, nez kdyz jsem jel z bytu z barandova… ted stoji d5 bezne. Po praze uz nejezdim vubec, kdyz jedu na okruh, musim skrz prahu a je to peklo
Protože např. debilní Blanka (kterou zacpe a uzavře např. jediný stojící auto) namísto dokončení zahloubenýho kruhovýho obchvatu Prahy severem od Ruzyně na východ.. Protože tady u nás kolem Strašnic chybí přesně to samý a máme to ještě horší - stává nám tu už 30 let denně Žižkova vozová hradba z kamionů.. Protože těch jen pár páteřních komunikací skrz 1,5 milionovej Prágl chytráci zúžili z původních 2-3 pruhů vesměs do jednoho.. Protože aspoň na těchhle hlavních jsi kdysi jakžtakž jel, páč zelená vlna - a dnes s digi řízenými semtamfóry naopak skoro všude furt a zbytečně jak idiot stojíš...
Ono pro občasný prozření totiž stačí půldenní výpadek řady těch světel na jakýkoli hlavní za sebou - najednou čumíš na skoro žádnej provoz a to ani z vedlejších, natož zácpa kdeže
TomElefant750 píše: To si teda nemyslím, velká část lidí nebude na nový elektrosráče mít, budou provozovat starý spalováky dokud to půjde a prodeje novejch aut padnou dolů, na tom se bude blbě vydělávat. Ale patent na rozum nemám, třeba to maj promyšlený a já budu jen čumět
Čau, Tom
Myslim, ze budeme cumet vsichni
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale čus, už musim do práce tak hlavu vzhůru, že bude líp páč ani hovno, bude jen hůř
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Čau, Tom[/quot
Já bych se nedivil, kdyby ty kurvy pak hodily benzín 100kč/litr.
titus píše: Já bych se nedivil, kdyby ty kurvy pak hodily benzín 100kč/litr.
Kdyz si to prepoctes, tak se to od ceny za totace zase tak moc nelisi (ted nevim, jestli sem mam dat veselej smajlik nebo smutnej)2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No a pak jsme se nestačili divit všichni.
Asi bych byl s těmi dlouhodobými predikcemi poměrně klidný, protože všechno bude jinak.
Jo, a za všechno může Brusel, přirozeně :)
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja nevim, ale myslim ze je tam nejakej diverzant a ted jim radi tyhle debilni strategie. Ponevadz jestli chtej verejnost postvat proti sobe, tak to delaj skvele.
Minulej tejden v ty zacpe chlapikovi umrela mama s kterou jel do nemocnice a zkejsnul tam 6h - ja bych se nedivil az do nich nekdo najede.
A to protestujou v zemi ktera ma nejvetsi podil obnovitelny energie na svete (diky vetru)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: Ted maji zeleny mozky tady u nas novou kratochvili - zablokovat sjezd dalnice a tim teda celou dalnici (M25 - dalnicni okruh Londyna). A pozadujou izolovani vsech domu v UK.
Ja nevim, ale myslim ze je tam nejakej diverzant a ted jim radi tyhle debilni strategie. Ponevadz jestli chtej verejnost postvat proti sobe, tak to delaj skvele.
Minulej tejden v ty zacpe chlapikovi umrela mama s kterou jel do nemocnice a zkejsnul tam 6h - ja bych se nedivil az do nich nekdo najede.
A to protestujou v zemi ktera ma nejvetsi podil obnovitelny energie na svete (diky vetru)
To je na tom to nejsmutnější - že jim to ovce žerou i s navijákem a haštěří se mezi sebou, místo aby se sjednotili a napíchali pár zelenorudejch hlav na kopí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: To je na tom to nejsmutnější - že jim to ovce žerou i s navijákem a haštěří se mezi sebou, místo aby se sjednotili a napíchali pár zelenorudejch hlav na kopí.
Hele tyhle fanatiky nepodporuje skoro nikdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: Hele tyhle fanatiky nepodporuje skoro nikdo.
Sorry, já to blbě pochopil (Bral jsem to jako že je to podporovaný shora, vládnoucíma elitama, něco jako tady třeba ta zyklo lobby v poslední době)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
... jako třeba i plavbu slečny Grety na kázání do OSN, super ekologicky karbonovou jachtou, že
Naposledy editováno 20.09.2021 11:12:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 20.09.2021 11:10:06
FiZzeR píše: Sorry, já to blbě pochopil (Bral jsem to jako že je to podporovaný shora, vládnoucíma elitama, něco jako tady třeba ta zyklo lobby v poslední době)
Ne, voni prave chtej vladu aby zaridila izolaci vsech domu v UK - proste picusove no.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: No na ty casty obmene vozovyho parku vydelavaj skoro vsechny rekl bych.
...všechny automobilky, leasingové společnosti, stát díky DPH a daním ze zisku zainteresovaného průmyslu...
...ale na úkor lidí, co potřebují auto na běžné ježdění.
Moje zdaleka nejlepší auto je ... překvapivě Ford Sierra - 30 let starý vrak. Před 16 lety jsem ho koupil za 25K za druhou výplatu (za tu první jsem si koupil motorku) a těch 16 let s tím denně (polovinu roku, v létě jezdím na motorce) jezdím do práce, na nákup,... Jezdím, neopravuji. Za 16 let denního provozu jsem vyměnil benzínové čerpadlo, 1x chladič, 1x vodní pumpu, 1x ložisko v kole. Jinak jenom spotřebák. Když to rozpočtu do nákladů na kilometr, amortizace nula, údržba téměř nula. Nájezd netuším, počitadlo občas přeskočí, někdo ho kdysi poškodil při stáčení.
20 let staré (dnes, ne tehdy) BMW jsem koupil za 6x tolik a v lepším stavu. Přesto jsem do něj za 8 let nasypal na opravách kilo jen za díly. A to tím autem jezdím téměř jen dálky jednou-dvakrát za měsíc. Vychází mi to tedy amortizace asi 1Kč/km, údržba asi 1,50Kč/km A to si vše opravuji sám, žádné mé auto (ani motorka) v servisu nikdy nebylo.
Nyní si vezměme jako příklad nové BMW 3. Pořizovací cena 1 a půl mega, projektovaná životnost 6 let a 200.000km, doporučeno po 5 letech (maximální dostupná záruka) prodat, ikdyby za pakatel. To máme amortizaci 7,50Kč/km, pokud to za tu dobu stihne najet ty 2 kila. Průměrný člověk ale nenajede ani kilo za 5 let, pak to začne vycházet ke 20Kč/km. Jasně, pokud někdo má na nové BMW, tyhle čísla ho nemůžou zajímat. Proč zrovna tenhle příklad? Protože:
Pokud stará auta budou zakázaná a jediná možnost bude nový elektromobil za mega a víc, (životnost auta bude opět těch 5 let + rezerva), pak ty náklady budou tak brutální pro každého a většina si nebude moc dovolit platit za auto měsíčně víc než za hypotéku. To se vracíme do dob komunismu, kdy dům měl kde kdo, ale auto bylo luxus.
Naposledy editováno 20.09.2021 21:52:40