globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 08:44 | Nahoru | #10801

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 08:47 | Nahoru | #10802

assassin píše: Fizzer: dneska uz za par drobnejch neni nic a kdyz uz neco překopávat tak 28. 25 mela výhodu v tom, ze byla levna, coz uz neni. 328 s vackama a sanim urcite smazne libovolnou 325...



Ti nevim, vše hovoří spíš pro tu 325. Litinovej blok vs hliníkovej, hlava, vačky (jsou tam v podstatě stejný vačky jako má M54, umožňujou bez úprav točit až někam k osmi tisícům)... objem doženeš tou klikou s pístama (tam zas teda pak nedává smysl to točit do nesmyslů, ale objem nenahradíš). A krom toho jestli si pamatuju, tak se to liší i softwarem, a ten OBD1 šel líp ladit (ale už je to dlouho co jsem o tom špekuloval, auta mě trochen přestaly bavit).

Naposledy editováno 20.05.2020 08:48:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 08:51 | Nahoru | #10803
FiZzeR> Problem je, ze amici maj komplet vse jinak, euro spec motory jsou jiny, ikdyz jsou treba stejne značeny atd...

Koupit si na “upravy” dalsi 30i motor uz neni tak levna zalezistost jako driv a tim spis, ze najit nejakej zdravej nebude easy...

Jo nejspis takhle postavis motor 240ps ...
Jenze 28 udela jen tim sanim a sw 220-230 a kdyz budes mit chut utracet tak s vackama se na tech 240nejspis dotahnes taky...

Naposledy editováno 20.05.2020 08:55:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 08:59 | Nahoru | #10804
assassin> US spec je většinou jen právě socka stroker (bez M hlavy, s jednou škrticí klapkou místo šesti atd).

Jo, ty dvě decky už takovej rozdíl nejsou. Co do "zátahu" bude vanos (pokud nebude vychechlanej a urachtanej ) pocitově i silnější. Ale prostě to nemá takovej charakter

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 10:23 | Nahoru | #10805

assassin píše: 225/40 - to asi neni std rozmer ne? Spis jde o kombinaci šířka/ET

0-100 je jasny ze bude mit lepsi to auto s vyšším kroutakem v celem rozsahu. Coz nic nemeni na tom, ze 28 je udušena a me vadilo ze mezi 5-6tis uz tolik nejede. Uvidime co udělají vyse zmíněné upravy.

E46 uz ma tusim vanos i na výfukové vacce - tam je m52b28tu - lisi se to tim “technical update” na konci.



ET nevim a v TP jako alternativu mam 225/45

328 ma vykonovou spicku ve 5.2, zatim co 325 v 5.5, coz uplne brutalni rozdil neni a to vadnuti nahore jsem nezaznamenal a to ten motor tocim, uz i omezovac jsem nechte zkusil.

325 je dobrej zaklad, ale nemam na to vybavenou dilnu ani schopnosti, abych z toho udelal 1000 konovy motor, jak se dela na drifty. :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 12:16 | Nahoru | #10806

FiZzeR píše: assassin> US spec je většinou jen právě socka stroker (bez M hlavy, s jednou škrticí klapkou místo šesti atd).

Jo, ty dvě decky už takovej rozdíl nejsou. Co do "zátahu" bude vanos (pokud nebude vychechlanej a urachtanej ) pocitově i silnější. Ale prostě to nemá takovej charakter



mno ale s litinovym blokem i u M52 apod. nejen Mko je jinej motor… amici nemeli motory s nikasilem, takze ty jejich moudra casto moc neplati a v evrope se o ne nikdo nepodeli...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 12:25 | Nahoru | #10807
Hosi jeste dotaz, vedeli byste (nejlepe meli obrazek), kde na dashboardu e36 m3 (EU verze) sviti kontrolka ASC?

Servis se mi v tom hrabal a prestala mi jit kontrolka na ASC a teplotu oleje (driv vsechno slo). Ted ani nevi, kde ta signalizace ma svitit a ja to nemuzu nikde najit (mam pocit, ze je to u zmaku ///M).
Na hovno kdyz das takove auto do servisu, ktery neznas a mas jen doporuceni....

e:

Je to tahle palubka, dole v signalizaci ten typicky znak pro ASC/DSC neni (jen ABS) a u toho symbolu M, nevypada, ze by melo neco svitit. Ale byvaly majitel tvrdi, ze to fungovalo a i ja si to tak pamatuju....

Naposledy editováno 20.05.2020 12:34:36

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 13:18 | Nahoru | #10808
Melo by to byt tam kde je ten znacek M

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 13:25 | Nahoru | #10809
Londoner> Vim, ze na palubce s tachem v milich, je to pod znakem ///M, tady mam pocit, ze by to melo byt nad, ale uz si to houby pamatuju a kdyz jsme meli vyndanou palubku, vypadalo to, ze tam zadna signalizace ani neni...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 13:53 | Nahoru | #10810
No I na ty fotce co tu mas je videt, ze je znacek na okynku s displejem tak pocitam ze to v tom okynku bude svitit

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:06 | Nahoru | #10811
mam za to, ze je tam jen zarovicka za tim M.. ale taky si nejsem jistej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:07 | Nahoru | #10812
Londoner> Tak jeste doplnim realne foto z meho kusu. Znacek by svitit mohl, ale zadna zarovka u nej nebyla....

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:15 | Nahoru | #10813
SLEEPER> Má to bejt v tom znáčku mpower, měl by být vodorovně rozdělenej a spodní půlka má být asc kontrolka. Tak buď to tak měly jen některý verze, nebo máš možná nějaký bastlový budíky (stejně nemáš mko). Btw ty čárky jsou taky nějaký divný, měly by bejt barevný, tam vidím jen modrou, ta nejblíž písmenu M má být červená.

e.: tady je to i vidět, akorát zrovna asi nemá asc (což je divný, čekal bych že to mít budou všechny emka )


Naposledy editováno 20.05.2020 14:20:48

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:26 | Nahoru | #10814
fizzer: ja bych zase rekl, ze bezna je ta co nema pod logem displej, tu s displejem pod logem jsem jeste nevidel...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:34 | Nahoru | #10815

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:36 | Nahoru | #10816
tvl je to nejaky divny, ale palubka je origo M, neni to bastl. Zkusim se stavit za jednim specialistou na Mka, co mi k tomu rekne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:38 | Nahoru | #10817
assassin> no co vidim na google fotkach, tak vsechno vypada jak ta palubka sleepera = displej pod znakem

Ale teda divny ze pod tim neni zarovka, pocitam ze ten vnitrek bude stejnej pro M-ka a ne M-ka


Naposledy editováno 20.05.2020 14:42:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:41 | Nahoru | #10818
Londoner> Google jsem projel, ale nenasel jsem tuhle palubku s rozsvicenym ASC

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:46 | Nahoru | #10819
todle ale zas není mková přístrojovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:48 | Nahoru | #10820
SLEEPER> Jo budto je ta verze v milich a tam je M-ko nahore a pod nim ASC a nebo je v pulce a nikde to neni videt….no a potom ta fizzerova varianta s km tachacem a bez napisu ASC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 14:50 | Nahoru | #10821
Londoner> ... a nenapadlo tě, že ten nápis neni vidět, když zrovna nesvítí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 15:05 | Nahoru | #10822
FiZzeR> ja tam videl jen rozsvicenej prouzek bez napisu na tom videu….tak jsem z toho usuzoval, ze tam asc neni

Proste si sleeper koupil skladacku z vrakace no

Naposledy editováno 20.05.2020 15:06:16

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 15:25 | Nahoru | #10823
tak palubka tam je prendana urcite(sedacky jsou taky z M) , ale je urcite vic verzi, tady na fotkach je se znackem a napisem asc - coz urcite neni M protoze to ma ukazatel spotreby. ta co je na fotce ze sleeperova auta je podle me bezny Mko.

videa na netu jsou casto us auta, tam je vse jinak

Naposledy editováno 20.05.2020 15:29:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 22:23 | Nahoru | #10824

SLEEPER píše: Tak to nevim....
Jak jsem tu nekolikrat psal. Mne to treba do 100kmh prijde tak nejak normalni, ale od 150 takovy dost citlivy. Na geo jsem objednany na patek odpoledne, aspon to bude poradne udelane.

FiZzeR> Katy + db killery byly odstraneny, ted uz jsem navareny zpet, ale projedu to az ve CT vecer. Doufam, ze se ten spodek zlepsi (coz by mel), pze jinak nevim. Motor jde pekne, je az moc cistej, zadny uniky atp....

oxygen> Jsou tam nova kola (+nove pneu), s tlakem problem nebude, to bych i poznal.


neni nutnost tam vracet katy, ty muzou klidne do haje, ale nahrazujou se stredovejma tlumicema, pripadne rezonatorama ono udelat dobrej vejfuk na atmosfere je dost pruser, proto se zvuk vetsinou resi jen koncakem, kterej se klidne muze hodit uplne do hajzlu, protoze to je vylozene jen "tlumic"
co se tyce geo, tak jak rika assasin, ono se seriovym podvozkem tam moc neudelas, predek sbihavost a zadek odklony a sbihavost, vic tam nejde, ale ono bezne neni ani vic treba... jinak geo na bmw se dela se zatizenym autem, na to pozor

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 22:28 | Nahoru | #10825

assassin píše: SLEEPER> ja vim ja vepredu menil odklony podlozkama. ja tam budu davat stelovaci horni ulozeni, chci i jinej zaklon.
v te citlivosti na rizeni - tam muze mit velkej vliv jaky kola tam mas, sirka vs ET (pripadne jeste podlozky) ...

328 ma silnej spodek, taha od nuly, ale tak nejak porad stejne… neni to zrovna sportovni Charakter. 325 je v tomhle zabavnejsi, ma tu gradaci ke konci otacek. 328 uz se nad 5tis tak nejak dotoci, ale spis je lepsi preradit driv. Vic nez vyfukem je to zadusene na Sani - Sani s mensim prurezem kvuli restrikci na 193koni. vykon kterej ma i ten starsi motorc s o 300ccm mensim objemem…

kdyz se tam da Sani z 325 M50 taqk je motor ostrejsi ke konci otacek a melo by tam byt tech par koni navrch co odpovida tem 300ccm navic. podepise se to na nizkejch otackach, tam motor opet ztrati - udajne to SW dokaze jakz takz dohonit. Ja mam pripravene M50 Sani + kratsi diff abych Dohnal tenhle pozmenenej Charakter motoru, ale vzhledem k tomu ze to auto uz x let nejelo, tak nemuzu teorii potvrdit zkusenostma...


bezne ma 328i seriova na brzde pres 200 koni delalo se to kvuli nejaky jejich pojistce ten vykon, ale ve skutecnosti byl vyssi... a jak rikas, dava se sani, svody a pripadne vstriky a dostanes se na 220 koni jak nic, samozrejmosti je to k tomu nechat udelat mapu a odbrzdit to ale pak by to mohlo jet fakt hezky

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 22:41 | Nahoru | #10826
Kupte si Tesly, tam lze tunit vejfucky do bezvědomí

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.5.2020 v 08:15 | Nahoru | #10827

Londoner píše:

Proste si sleeper koupil skladacku z vrakace no



Je to tak, ale dulezity je, ze se to libi cikanskym dorostenkynim z pastaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.5.2020 v 08:29 | Nahoru | #10828

dark-demon píše: neni nutnost tam vracet katy, ty muzou klidne do haje, ale nahrazujou se stredovejma tlumicema, pripadne rezonatorama ono udelat dobrej vejfuk na atmosfere je dost pruser, proto se zvuk vetsinou resi jen koncakem, kterej se klidne muze hodit uplne do hajzlu, protoze to je vylozene jen "tlumic"
co se tyce geo, tak jak rika assasin, ono se seriovym podvozkem tam moc neudelas, predek sbihavost a zadek odklony a sbihavost, vic tam nejde, ale ono bezne neni ani vic treba... jinak geo na bmw se dela se zatizenym autem, na to pozor



Katy a otevrene tlumice (pruchozi roura s derovanym povrchem) jsou zpet a rozdil je obrovsky. Auto jede od spodu, tak jak jsem si to predstavoval.

Vykonovy pokles (nepsal bych propad) po 5,5tis. ot. tam skutecne je, jak psal Assassin, ale rozhodne to neni takoveto nahle mrtvo, jako u TDi. Normalne to porad pekne toci, ale proste vis, ze je cas preradit. Nevim cim to, ale u e46 to takhle znatelny nebylo.
ASC on/off mi funguje, jen to teda nemam potvrzene zadnou kontrolkou, ale to se napravi. Nemoct deaktivovat ASC, byl bych fakt zoufalej. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.5.2020 v 08:38 | Nahoru | #10829
SLEEPER> Jo takhle znam 328 i ja. Ja mam prichystane to m50 sani, pak budu resit sw. Taky si trochu akcelerace navic slibuju kratším - Mkovym - diffem. 328 ma snad nejdelší stalej prevod ze vsech variant.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.5.2020 v 08:44 | Nahoru | #10830
assassin> Cekal jsem, ze si jednotka/lambda otevrene potrubi pobere a ono ne. Hlavne, ze doreseno a jede to, jak ma. :)

Jo to by mohlo byt dobry, tak hura do prace. :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist