1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Fizzer: dneska uz za par drobnejch neni nic a kdyz uz neco překopávat tak 28. 25 mela výhodu v tom, ze byla levna, coz uz neni. 328 s vackama a sanim urcite smazne libovolnou 325...
Ti nevim, vše hovoří spíš pro tu 325. Litinovej blok vs hliníkovej, hlava, vačky (jsou tam v podstatě stejný vačky jako má M54, umožňujou bez úprav točit až někam k osmi tisícům)... objem doženeš tou klikou s pístama (tam zas teda pak nedává smysl to točit do nesmyslů, ale objem nenahradíš). A krom toho jestli si pamatuju, tak se to liší i softwarem, a ten OBD1 šel líp ladit (ale už je to dlouho co jsem o tom špekuloval, auta mě trochen přestaly bavit).
Naposledy editováno 20.05.2020 08:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Koupit si na “upravy” dalsi 30i motor uz neni tak levna zalezistost jako driv a tim spis, ze najit nejakej zdravej nebude easy...
Jo nejspis takhle postavis motor 240ps ...
Jenze 28 udela jen tim sanim a sw 220-230 a kdyz budes mit chut utracet tak s vackama se na tech 240nejspis dotahnes taky...
Naposledy editováno 20.05.2020 08:55:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo, ty dvě decky už takovej rozdíl nejsou. Co do "zátahu" bude vanos (pokud nebude vychechlanej a urachtanej ) pocitově i silnější. Ale prostě to nemá takovej charakter
assassin píše: 225/40 - to asi neni std rozmer ne? Spis jde o kombinaci šířka/ET
0-100 je jasny ze bude mit lepsi to auto s vyšším kroutakem v celem rozsahu. Coz nic nemeni na tom, ze 28 je udušena a me vadilo ze mezi 5-6tis uz tolik nejede. Uvidime co udělají vyse zmíněné upravy.
E46 uz ma tusim vanos i na výfukové vacce - tam je m52b28tu - lisi se to tim “technical update” na konci.
ET nevim a v TP jako alternativu mam 225/45
328 ma vykonovou spicku ve 5.2, zatim co 325 v 5.5, coz uplne brutalni rozdil neni a to vadnuti nahore jsem nezaznamenal a to ten motor tocim, uz i omezovac jsem nechte zkusil.
325 je dobrej zaklad, ale nemam na to vybavenou dilnu ani schopnosti, abych z toho udelal 1000 konovy motor, jak se dela na drifty. :)
FiZzeR píše: assassin> US spec je většinou jen právě socka stroker (bez M hlavy, s jednou škrticí klapkou místo šesti atd).
Jo, ty dvě decky už takovej rozdíl nejsou. Co do "zátahu" bude vanos (pokud nebude vychechlanej a urachtanej ) pocitově i silnější. Ale prostě to nemá takovej charakter
mno ale s litinovym blokem i u M52 apod. nejen Mko je jinej motor… amici nemeli motory s nikasilem, takze ty jejich moudra casto moc neplati a v evrope se o ne nikdo nepodeli...
Servis se mi v tom hrabal a prestala mi jit kontrolka na ASC a teplotu oleje (driv vsechno slo). Ted ani nevi, kde ta signalizace ma svitit a ja to nemuzu nikde najit (mam pocit, ze je to u zmaku ///M).
Na hovno kdyz das takove auto do servisu, ktery neznas a mas jen doporuceni....
e:
Je to tahle palubka, dole v signalizaci ten typicky znak pro ASC/DSC neni (jen ABS) a u toho symbolu M, nevypada, ze by melo neco svitit. Ale byvaly majitel tvrdi, ze to fungovalo a i ja si to tak pamatuju....
Naposledy editováno 20.05.2020 12:34:36
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
e.: tady je to i vidět, akorát zrovna asi nemá asc (což je divný, čekal bych že to mít budou všechny emka )
Naposledy editováno 20.05.2020 14:20:48
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Proste si sleeper koupil skladacku z vrakace no
Naposledy editováno 20.05.2020 15:06:16
videa na netu jsou casto us auta, tam je vse jinak
Naposledy editováno 20.05.2020 15:29:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Tak to nevim....
Jak jsem tu nekolikrat psal. Mne to treba do 100kmh prijde tak nejak normalni, ale od 150 takovy dost citlivy. Na geo jsem objednany na patek odpoledne, aspon to bude poradne udelane.
FiZzeR> Katy + db killery byly odstraneny, ted uz jsem navareny zpet, ale projedu to az ve CT vecer. Doufam, ze se ten spodek zlepsi (coz by mel), pze jinak nevim. Motor jde pekne, je az moc cistej, zadny uniky atp....
oxygen> Jsou tam nova kola (+nove pneu), s tlakem problem nebude, to bych i poznal.
neni nutnost tam vracet katy, ty muzou klidne do haje, ale nahrazujou se stredovejma tlumicema, pripadne rezonatorama ono udelat dobrej vejfuk na atmosfere je dost pruser, proto se zvuk vetsinou resi jen koncakem, kterej se klidne muze hodit uplne do hajzlu, protoze to je vylozene jen "tlumic"
co se tyce geo, tak jak rika assasin, ono se seriovym podvozkem tam moc neudelas, predek sbihavost a zadek odklony a sbihavost, vic tam nejde, ale ono bezne neni ani vic treba... jinak geo na bmw se dela se zatizenym autem, na to pozor
assassin píše: SLEEPER> ja vim ja vepredu menil odklony podlozkama. ja tam budu davat stelovaci horni ulozeni, chci i jinej zaklon.
v te citlivosti na rizeni - tam muze mit velkej vliv jaky kola tam mas, sirka vs ET (pripadne jeste podlozky) ...
328 ma silnej spodek, taha od nuly, ale tak nejak porad stejne… neni to zrovna sportovni Charakter. 325 je v tomhle zabavnejsi, ma tu gradaci ke konci otacek. 328 uz se nad 5tis tak nejak dotoci, ale spis je lepsi preradit driv. Vic nez vyfukem je to zadusene na Sani - Sani s mensim prurezem kvuli restrikci na 193koni. vykon kterej ma i ten starsi motorc s o 300ccm mensim objemem…
kdyz se tam da Sani z 325 M50 taqk je motor ostrejsi ke konci otacek a melo by tam byt tech par koni navrch co odpovida tem 300ccm navic. podepise se to na nizkejch otackach, tam motor opet ztrati - udajne to SW dokaze jakz takz dohonit. Ja mam pripravene M50 Sani + kratsi diff abych Dohnal tenhle pozmenenej Charakter motoru, ale vzhledem k tomu ze to auto uz x let nejelo, tak nemuzu teorii potvrdit zkusenostma...
bezne ma 328i seriova na brzde pres 200 koni delalo se to kvuli nejaky jejich pojistce ten vykon, ale ve skutecnosti byl vyssi... a jak rikas, dava se sani, svody a pripadne vstriky a dostanes se na 220 koni jak nic, samozrejmosti je to k tomu nechat udelat mapu a odbrzdit to ale pak by to mohlo jet fakt hezky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: neni nutnost tam vracet katy, ty muzou klidne do haje, ale nahrazujou se stredovejma tlumicema, pripadne rezonatorama ono udelat dobrej vejfuk na atmosfere je dost pruser, proto se zvuk vetsinou resi jen koncakem, kterej se klidne muze hodit uplne do hajzlu, protoze to je vylozene jen "tlumic"
co se tyce geo, tak jak rika assasin, ono se seriovym podvozkem tam moc neudelas, predek sbihavost a zadek odklony a sbihavost, vic tam nejde, ale ono bezne neni ani vic treba... jinak geo na bmw se dela se zatizenym autem, na to pozor
Katy a otevrene tlumice (pruchozi roura s derovanym povrchem) jsou zpet a rozdil je obrovsky. Auto jede od spodu, tak jak jsem si to predstavoval.
Vykonovy pokles (nepsal bych propad) po 5,5tis. ot. tam skutecne je, jak psal Assassin, ale rozhodne to neni takoveto nahle mrtvo, jako u TDi. Normalne to porad pekne toci, ale proste vis, ze je cas preradit. Nevim cim to, ale u e46 to takhle znatelny nebylo.
ASC on/off mi funguje, jen to teda nemam potvrzene zadnou kontrolkou, ale to se napravi. Nemoct deaktivovat ASC, byl bych fakt zoufalej. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo to by mohlo byt dobry, tak hura do prace. :)