1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: neni nutnost tam vracet katy, ty muzou klidne do haje, ale nahrazujou se stredovejma tlumicema, pripadne rezonatorama ono udelat dobrej vejfuk na atmosfere je dost pruser, proto se zvuk vetsinou resi jen koncakem, kterej se klidne muze hodit uplne do hajzlu, protoze to je vylozene jen "tlumic"
co se tyce geo, tak jak rika assasin, ono se seriovym podvozkem tam moc neudelas, predek sbihavost a zadek odklony a sbihavost, vic tam nejde, ale ono bezne neni ani vic treba... jinak geo na bmw se dela se zatizenym autem, na to pozor
Katy a otevrene tlumice (pruchozi roura s derovanym povrchem) jsou zpet a rozdil je obrovsky. Auto jede od spodu, tak jak jsem si to predstavoval.
Vykonovy pokles (nepsal bych propad) po 5,5tis. ot. tam skutecne je, jak psal Assassin, ale rozhodne to neni takoveto nahle mrtvo, jako u TDi. Normalne to porad pekne toci, ale proste vis, ze je cas preradit. Nevim cim to, ale u e46 to takhle znatelny nebylo.
ASC on/off mi funguje, jen to teda nemam potvrzene zadnou kontrolkou, ale to se napravi. Nemoct deaktivovat ASC, byl bych fakt zoufalej. :)