globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 22:23 | Nahoru | #1

SLEEPER píše: Tak to nevim....
Jak jsem tu nekolikrat psal. Mne to treba do 100kmh prijde tak nejak normalni, ale od 150 takovy dost citlivy. Na geo jsem objednany na patek odpoledne, aspon to bude poradne udelane.

FiZzeR> Katy + db killery byly odstraneny, ted uz jsem navareny zpet, ale projedu to az ve CT vecer. Doufam, ze se ten spodek zlepsi (coz by mel), pze jinak nevim. Motor jde pekne, je az moc cistej, zadny uniky atp....

oxygen> Jsou tam nova kola (+nove pneu), s tlakem problem nebude, to bych i poznal.


neni nutnost tam vracet katy, ty muzou klidne do haje, ale nahrazujou se stredovejma tlumicema, pripadne rezonatorama ono udelat dobrej vejfuk na atmosfere je dost pruser, proto se zvuk vetsinou resi jen koncakem, kterej se klidne muze hodit uplne do hajzlu, protoze to je vylozene jen "tlumic"
co se tyce geo, tak jak rika assasin, ono se seriovym podvozkem tam moc neudelas, predek sbihavost a zadek odklony a sbihavost, vic tam nejde, ale ono bezne neni ani vic treba... jinak geo na bmw se dela se zatizenym autem, na to pozor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.5.2020 v 08:29 | Nahoru | #2

dark-demon píše: neni nutnost tam vracet katy, ty muzou klidne do haje, ale nahrazujou se stredovejma tlumicema, pripadne rezonatorama ono udelat dobrej vejfuk na atmosfere je dost pruser, proto se zvuk vetsinou resi jen koncakem, kterej se klidne muze hodit uplne do hajzlu, protoze to je vylozene jen "tlumic"
co se tyce geo, tak jak rika assasin, ono se seriovym podvozkem tam moc neudelas, predek sbihavost a zadek odklony a sbihavost, vic tam nejde, ale ono bezne neni ani vic treba... jinak geo na bmw se dela se zatizenym autem, na to pozor



Katy a otevrene tlumice (pruchozi roura s derovanym povrchem) jsou zpet a rozdil je obrovsky. Auto jede od spodu, tak jak jsem si to predstavoval.

Vykonovy pokles (nepsal bych propad) po 5,5tis. ot. tam skutecne je, jak psal Assassin, ale rozhodne to neni takoveto nahle mrtvo, jako u TDi. Normalne to porad pekne toci, ale proste vis, ze je cas preradit. Nevim cim to, ale u e46 to takhle znatelny nebylo.
ASC on/off mi funguje, jen to teda nemam potvrzene zadnou kontrolkou, ale to se napravi. Nemoct deaktivovat ASC, byl bych fakt zoufalej. :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist