globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.11.2019 v 21:59 | Nahoru | #10081
dark-demon> ma fiestu st150, treba se spokoji s ni...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.11.2019 v 22:03 | Nahoru | #10082

assassin píše: nejzasadnejsi rozdil bude motor. zbytek zalezi s jakou 36 srovnavas, mezi 316 a M bude rozdil vetsi nez mezi 325/328 a M. Brzdy a podvozek nejsou tak rozdilne a u sportovnejsich verzi ala 318is nepoznas zasadni rozdil ... protoze o co jsou slabsi brzdy to dorovna lehkej motor - to same u podvozku.

motoricky bude Mku nejvic popdobna lehce upravena 325i - je tociva. 328 je zadusena, spis takovej traktor nez sportovni motor...

e36 m3 3,2 nebo taky ji semtam nekdo rika m3 evo je motoricky temer shodna s e46 m3 a na to sasi je to asi zbytecne silnej motor - nejel jsem s ni, ale nedokazu si predstavit jak to auto bez vyraznejsich zmen zvlada dalsich 40PS proti trilitrove verzi....


M3 e46 nema s obyc e46 nic spolecnyho, jediny co je podobny je cca vzhled. Jinak je to jiny auto nesrovnatelny.
Co se tyce e36 m3 tak tam je kasna snad stejna jako kazdy jiny coupe, jsou si ty auta mnohem vic podobny
Jinak jestli chces lehce poladit 328i tak urcite vis ze ti stacej jen svody a m50 sani a dotanes se v klidu ke 220 konikum

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 01:57 | Nahoru | #10083

kokonhead píše: dark-demon> ma fiestu st150, treba se spokoji s ni...:)



Tak tak, budu muset - bo potřebuju prašule a taky se Z4ka v garáži plete motorkám... Tu Fiestu klidně parkuju kdekoli venku - tý střechu žádnej vožrala neprořízne a když ji ukradnou, přežiju to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 10:24 | Nahoru | #10084

dark-demon píše: M3 e46 nema s obyc e46 nic spolecnyho, jediny co je podobny je cca vzhled. Jinak je to jiny auto nesrovnatelny.
Co se tyce e36 m3 tak tam je kasna snad stejna jako kazdy jiny coupe, jsou si ty auta mnohem vic podobny
Jinak jestli chces lehce poladit 328i tak urcite vis ze ti stacej jen svody a m50 sani a dotanes se v klidu ke 220 konikum



jo ja psal o e36. M50sani mam. svody zatim serie.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 11:10 | Nahoru | #10085

assassin píše: SLEEPER> pokud by slo o to se povozit a necpat do toho prachy tak jo. bezvanos motor ma opravdu takovej ostrejsi projev, vic podobnej Mku.

u 328 se da na to same dostat taky, ale je to o investicich, sani, soft... idealne jeste vacky, vyfuk...

dnes bych asi nejvic vybiral podle stavu. Uz bude vse dost ve smrti...



Zajimavy, ja se setkal s nazory, ze mezi 325 a 328 je celkem znatelnej rozdil presto, ze se vykonove lisi asi 1KW.
Ja pred 10 lety mel e46 328 a byl jsem s tim motorem hodne spokojenej. Neuveritelne nizka spotreba a zaroven to docela jelo. 325 udajne nema tu pruznost, ale nevim, nejel jsem v tom.

Na zapade je porad dost blaznu, kteri ty e36 nenechavaji hnit, takze pekny kus vybrat lze, je to uz jen otazka penez..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 11:35 | Nahoru | #10086

SLEEPER píše: Zajimavy, ja se setkal s nazory, ze mezi 325 a 328 je celkem znatelnej rozdil presto, ze se vykonove lisi asi 1KW.
Ja pred 10 lety mel e46 328 a byl jsem s tim motorem hodne spokojenej. Neuveritelne nizka spotreba a zaroven to docela jelo. 325 udajne nema tu pruznost, ale nevim, nejel jsem v tom.

Na zapade je porad dost blaznu, kteri ty e36 nenechavaji hnit, takze pekny kus vybrat lze, je to uz jen otazka penez..



to souhlasi, 325 urcite nema pruznost jako 328 ... netaha od volnobehu az po omezovac skoro linearne... spotreba a tah v nizkejch otackach, to jak se rozjede bez podrazovani na 4ku z60ti ... to je to co si lidi chvali u 328 - ale to neni projev sportovniho motoru. na 5ti tis zvadne a do 6ti tis uz se to jen tak dotoci - to neni uplne to co te laka jet s tim sportovne. Mkovej motor prave nejvic dava v tech poslednich 1000-1500rpm....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 11:41 | Nahoru | #10087
assassin> Jo to chapu, ze to neni ostry motor z Mka, ale co si tak matne pamatuju, neprislo mi, ze by nejak markatne vadl, jako treba motory zabozroutu, kde se benzin opravdu chova jak diesel.

325 teda nahore jede lip a vic toci?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 12:30 | Nahoru | #10088
Já co si pamätám, tak 328ka dole jela jak 3,5 litr a nahoře jak 2,5ka...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 12:55 | Nahoru | #10089
SLEEPER> Neni to, ze by to uplne zvadlo jak diesel, ale cejtis, ze uz je to za vrcholem a preradis driv nez te zastaví omezovac. 2,5 porad graduje a zasekne te az omezovac. Na cas bude ta 2,8 rychlejsi, ale pocitove je vetsi pila ta 2,5. Ona ta 2,5 ma max vykon nekde k 6ti tis, ta 2,8 v 5ti tis. Motor 2,8 se da upravit aby i v poslednich 1000ot jel jako ta 2,5 - trochu to ztrati spodek, ale zas se z toho da dostat cca 20koni navrch.

Tady je porovnání sani starší 2,5 a novějsi 2,8 - to s menším průřezem kanálu je 2,8 - to je taky duvod proc ve vršku nejede a proc ma stejnej vykon jako 2,5


328 ma spoustu dílu společných s M a je urcite lepsi volba a ma vetsi potencial pro upravy. Ale kdybys chtel hned jezdit a necpat do toho prachy tak ta 325 neni spatna volba. Ve finále nejvic záležet bude na stavu

Naposledy editováno 01.12.2019 13:09:25

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 14:08 | Nahoru | #10090
okok, diky za poznatky

e: projel jsem ted nejaka data na tema 325 vs 328 a ta 328 je papirove znatelne rychlejsi.
Nejvyssi vykon ma v 5300 ot/min (vs 5900), ale u 325 se pise z 0-100 za 8s a to nechces.

Naposledy editováno 01.12.2019 14:50:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 15:24 | Nahoru | #10091

SLEEPER píše: okok, diky za poznatky

e: projel jsem ted nejaka data na tema 325 vs 328 a ta 328 je papirove znatelne rychlejsi.
Nejvyssi vykon ma v 5300 ot/min (vs 5900), ale u 325 se pise z 0-100 za 8s a to nechces.



ta 328 bude tak o vterinu rychlejsi ne? jako ono i 7s je dneska dost bida na "sportak" ... nez tyhle stary pastiky bude rychlejsi kazdy trochu lepsi moderni auto (ala oktavka RS) spis jde o ten pocit. Pokud mas naladu vybirat a mas na to prachy tak jo, 328 je rychlejsi a ma vetsi potencial, jen bez uprav proste nepusobi moc "sportovne"

kdyz z toho sundas par kilo (treba 50se jakz takz levne i da) + sani z 2,5 (cca 20ps navic) + kratsi diff z m3 (serie ma prevod 2,93 .. Mko ma 3,15) + short shifter + vlastni geo +brzdy z e46 330d tak to i docela funguje a neni to extremne drahy ... kdybych si timhle mel projit znova s tim, ze bych za peknou 328 dal pres 100 ... tak bych radeji koukal po e9x 335i (ono teda pisu kdybych mel timhle projit znova, ale ve finale mam jen ulozene auto a dily v krabici...)

Naposledy editováno 01.12.2019 15:26:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 16:22 | Nahoru | #10092
assassin> To ja bych zadne upravy rozhodne nedelal. Urcite bych radeji tocivejsi motor s gradaci vykonu, ale 325 je o dost pomalejsi.
Mne se proste tyhle hranaty "sportovni" auta z pocatku 90. let libi, ale musi to byt v paketu, na podvozku, na kolech...

Navic jsou to auta (coupe/cabria), na kterych neprodelas.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 17:39 | Nahoru | #10093

assassin píše: jo ja psal o e36. M50sani mam. svody zatim serie.


V e36 mas relativne pravdu, obstojne poskladana obyc e36 uz neni krome motoru tak jiny auto. Tam krome rizeni toho uz moc jinak nebylo, mela treba jiny silace v ramenou, ale to se dalo nahazet i na obyc. Svor bejval taky, takze tam byl hlavne ten motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 17:41 | Nahoru | #10094

SLEEPER píše: Zajimavy, ja se setkal s nazory, ze mezi 325 a 328 je celkem znatelnej rozdil presto, ze se vykonove lisi asi 1KW.
Ja pred 10 lety mel e46 328 a byl jsem s tim motorem hodne spokojenej. Neuveritelne nizka spotreba a zaroven to docela jelo. 325 udajne nema tu pruznost, ale nevim, nejel jsem v tom.

Na zapade je porad dost blaznu, kteri ty e36 nenechavaji hnit, takze pekny kus vybrat lze, je to uz jen otazka penez..

uplne obycejna 328i ma v serii snad kazda vic jak 200koni, ten udaj byl papirovej kvuli nejakymu jejich pojisteni, ale ze je m50 tocivejsi se rika, s tim ale zkusenost nemam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 17:45 | Nahoru | #10095

assassin píše: ta 328 bude tak o vterinu rychlejsi ne? jako ono i 7s je dneska dost bida na "sportak" ... nez tyhle stary pastiky bude rychlejsi kazdy trochu lepsi moderni auto (ala oktavka RS) spis jde o ten pocit. Pokud mas naladu vybirat a mas na to prachy tak jo, 328 je rychlejsi a ma vetsi potencial, jen bez uprav proste nepusobi moc "sportovne"

kdyz z toho sundas par kilo (treba 50se jakz takz levne i da) + sani z 2,5 (cca 20ps navic) + kratsi diff z m3 (serie ma prevod 2,93 .. Mko ma 3,15) + short shifter + vlastni geo +brzdy z e46 330d tak to i docela funguje a neni to extremne drahy ... kdybych si timhle mel projit znova s tim, ze bych za peknou 328 dal pres 100 ... tak bych radeji koukal po e9x 335i (ono teda pisu kdybych mel timhle projit znova, ale ve finale mam jen ulozene auto a dily v krabici...)


Az to das do kupy bude to fungovat dobre, k dokonalosti tomu chybej uz jen svody a mas levnej "sportak" co celkem slusne jede, ma hezkej zvuk, nahon na zadek a hlavne nestoji raketu, a ani ty dily na to ne teda dneska uz to taky neni nejlevnejsi, ale porad se to da a je to vsechno pomerne lehky to tam nahazet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 18:31 | Nahoru | #10096
dark-demon> moc neverim tomu, ze ty svody udelaj zasadni rozdil, bral bych je, uvidim co sezenu... ty zasadni dily ala diff uz mam... ted uz jen to poskladat

Sleeper: ja Mpaket davat nebudu, maj ho tam vsichni kdo delaji hezkou 36ku... takze se rad odlisim a ani se mi ten Mpaket na 36ce moc nelibi. Navic kdyz nebyl na mem aute origo tak to prestrojovat nebudu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 20:32 | Nahoru | #10097

dark-demon píše: Myslim ze vic nez tohle nebude potreba, brzdy se obrzdej po par zastaveni



Takhle uz jsem oddelal dvoje trmeny, je potreba kotouce stocit na soustruhu.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 20:42 | Nahoru | #10098
SLEEPER> nevim jestli se da hodnotit dynamika sportovni jizdy podle udaje 0-100. Tam je to totiz dost ovlivneny tim silnejsim spodkem. Ale kdyz budes chtit jet sportovne muze bejt 325 klidne rychlejsi, protoze budes mit spickovej vykon k dispozici tam kde ho potrebujes.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 23:32 | Nahoru | #10099
Stev: proto znalci jezdi is, misto těžkých 6tivalcu :) závodilo se v te dobe se ctyrvalci, to zname video kde to 320is kosi jak statické překážky, meli pres 300ps z dvoulitru s předepsaným restriktorem, bez nej skoro 400? Uz si to nepamatuju, zkusim pohledat

Naposledy editováno 01.12.2019 23:32:37

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 01:48 | Nahoru | #10100

assassin píše: dark-demon> moc neverim tomu, ze ty svody udelaj zasadni rozdil, bral bych je, uvidim co sezenu... ty zasadni dily ala diff uz mam... ted uz jen to poskladat

Sleeper: ja Mpaket davat nebudu, maj ho tam vsichni kdo delaji hezkou 36ku... takze se rad odlisim a ani se mi ten Mpaket na 36ce moc nelibi. Navic kdyz nebyl na mem aute origo tak to prestrojovat nebudu...


Zasadni rozdil udela sani, ale kdyz uz tam bude vic vzduchu, tak svodama bys tomu jeste trochu pomohl ale i bez nich to bude znatelny, daj se pouzit m3 svody, pripadne celej vejfuck ale to se bude taky na picu uz shanet. Pripraveny to mas dobre, jen to tam nahazet

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 01:51 | Nahoru | #10101

Stev píše: Takhle uz jsem oddelal dvoje trmeny, je potreba kotouce stocit na soustruhu.


Asi taky zalezi jak jsou na tom. Par aut co stalo a i venku sem mel a vetsinou stacilo projet a obrzdit ale tak je jasny ze sundat, udelat repas trmenu a aspon stahnout kotouce je lepsi

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 12:45 | Nahoru | #10102
Včera v v Práglu supersport z devadesátek, závan starých časů...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 12:49 | Nahoru | #10103

assassin píše: Stev: proto znalci jezdi is, misto těžkých 6tivalcu :) závodilo se v te dobe se ctyrvalci, to zname video kde to 320is kosi jak statické překážky, meli pres 300ps z dvoulitru s předepsaným restriktorem, bez nej skoro 400? Uz si to nepamatuju, zkusim pohledat

nesypali se is celkem motory(praskani hlav, ci co), nebo to bylo jen u serii?
Neco za neco, bych rekl...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 13:17 | Nahoru | #10104

dark-demon píše: uplne obycejna 328i ma v serii snad kazda vic jak 200koni, ten udaj byl papirovej kvuli nejakymu jejich pojisteni, ale ze je m50 tocivejsi se rika, s tim ale zkusenost nemam



Aha, to by davalo smysl. V dobe kdy jsem mel e46 328i jsem v tahlym kopci ujizdel impreze wrx 160KW (vs.142), ale nejaky ten vykon u subarka pozere 4x4.

Stev píše: SLEEPER> nevim jestli se da hodnotit dynamika sportovni jizdy podle udaje 0-100. Tam je to totiz dost ovlivneny tim silnejsim spodkem. Ale kdyz budes chtit jet sportovne muze bejt 325 klidne rychlejsi, protoze budes mit spickovej vykon k dispozici tam kde ho potrebujes.



To mozna ano, ale pruznost auta taky potrebujes a vetsinou sam taky nejezdis. Ja vim, ze to zadna raketa (v serii) nikdy nebude, ale kdyz uz, tak aspon nejvyssi motorizace s obyc 3 er.

Na prelomu r. 2000 jsem mel Facko s regulernimi upravy skoda motorsport vc. podvozku i prevodovky na hoby vrchy, ale ja zadnej mekánik nejsem, dilnu taky nemam, ja to umim jen trosku ridit. Nehrozi, ze bych resil nejake zasadni upravy, ani by se to financne (vs m3) nevyplatilo, vim kolik se da nasrat do skodovky...

edit: posledni dve brambory (330ci a e90 330i) jsem koupil celkem slusne, ale zase mam sikovnyho mechose, takze nechavam vse napravit, pojezdim a poslu dal. Ted me ale trochu mrzi, ze jsem si cervene kupatko nenechal, to bych prave chtel napravit u te e36...

Naposledy editováno 02.12.2019 13:20:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 13:22 | Nahoru | #10105
SLEEPER> to 330ci, alespon dle foto vypadalo moc fajne...
E: tenkrat jsem resil jiny kraviny, ale jinak bych jej vzal...

Naposledy editováno 02.12.2019 13:24:17

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 13:27 | Nahoru | #10106
kokonhead> Jo to bylo supr a i ridicsky fungovalo bajecne.

Nojo, jenze ja ho nemel kde parkovat, jezdil jen firemnim a o vikendu na bawu-motu.... Ted bych jakehosi "youngtimera", co bych pouzival jen jako vikendovku, ale ono me to s prichodem moto-sezony zase asi prejde.
Kazdoupadne se divam na e36 328i coupe/cabrio, nejlepe v cervene nebo zlute barve.

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 16:34 | Nahoru | #10107
Kluci tady je to jak Bollywood, továrna na sny venku už musí bejt fakt zima

Co takhle pořídit si Suzuki Samurai a sjet s nim někde ze silnice?


Naposledy editováno 02.12.2019 16:43:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 19:35 | Nahoru | #10108
SLEEPER> to coupe by jednou, i kdyz by to nejakej rok trvalo. Mohlo mit taky celkem hezkou cenu, byla to ta cervena ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.12.2019 v 20:18 | Nahoru | #10109

oxygen píše: Kluci tady je to jak Bollywood, továrna na sny venku už musí bejt fakt zima

Co takhle pořídit si Suzuki Samurai a sjet s nim někde ze silnice?



Na to nepotřebuješ ofrout

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.12.2019 v 02:51 | Nahoru | #10110

FiZzeR píše: Na to nepotřebuješ ofrout



Ok, tak se i vyhrabat zpět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist